• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39676

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1804
  • Gràcies rebudes: 46
Per casualitat he arribat fins aquestes imatges:
http://picasaweb.google.es/codax4/VintageMotorhomesAutocaravanasAntiguas?feat=directlink#

Algunes són aquestes:

Us ho imagineu ?
Tinc la mateixa sensació que quan veig de vegades imatges dels primers esquiadors que anaven al Pirineu...això si que era aventura...

Com s'ho farien sense alarma, sense parabòlica, sense enfosquidors, sense...:woohoo:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Re:Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39678

Fotos molt maques, doncs gràcies a ells s'han evolucionat els models i ara podem gaudir (amb permís dels bancs) de les nostres ACs. :)

Re:Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39679

Heu tocat un tema que des de que tinc autocaravana sempre m’ha atret, el dels predecessors de les actual autocaravanes o caravanes.
Pel que fa a les caravanes el passat cap de setmana vaig descobrir aquesta mena d’ informatiu de la Chevrolet , tipus NODO, que m’imagino es passaria pels cinemes nord-americans a l’any... 1937!!! I sobta la quantitat de models i dissenys que ja n’hi havien de caravanes, Suficients per omplir com a mínim dues edicions consecutives de la Fira de Barcelona.:laugh:
Aquí el teniu, està en anglès i dura menys de 3 min.

En les autocaravanes he trobat autèntiques peces arqueològiques com una motoritzada als anys 20 sobre un Ford T ( elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/08/autocaravanes-clssiques.html ) . De museu.
Salut,
Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39681

Ja fa temps vaig veure un reportatge d'una familia (crec que era anglesa)que havia comprat una antiga caravana de circ i l'havia restaurat per viatjar. Era molt bonica, semblava un luxós vagó de l'Orient Exprés pero en format caravana.

... Però segur que aquí no passaria la ITV !!!

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Last edit: per Neus.

Re:Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39683

És curiòs com han evolucionat i el que ens queda encara, perque ja hi ha algunes marques que estan treballan en les AC futuristes.
He trobat algunes fotos curioses.

Salutacions
Adjunts:

Last edit: per roguix.

Re:Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39684

Adjunts:

Last edit: per roguix.

Re:Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39685

Adjunts:

Re:Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39686

Neus ha escrit:

Ja fa temps vaig veure un reportatge d'una familia (crec que era anglesa)que havia comprat una antiga caravana de circ i l'havia restaurat per viatjar. Era molt bonica, semblava un luxós vagó de l'Orient Exprés pero en format caravana.

... Però segur que aquí no passaria la ITV !!!

Salutacions

NI ROTONDAS, ESTUPENDAS FOTOS ME ALEGRA VER LOS PIONEROS NUESTROS ESPERO QUE NO TUVIERAN TANTOS PROBLEMAS COMO NOSOTROS

Last edit: per manolin.

Re:Les autocaravanes a l'edat mitjana,...o quasi. fa 11 anys 11 mesos #39692

Ostres,tant les antigues com les més modernes son guapisimes.Sobre les del futur ,crec que es un bon invent el que surt a la fot d'en Roguix,tenir un cotxe per voltar,ja seria el sumum.
una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12