• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39524

Dons això increïble, al programa divendres que estan a Sitges and dedicat uns minuts al nostre mont si algú esta interessat en veureu www.tv3.cat y después buscar a la carta i el programa.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39531

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1804
  • Gràcies rebudes: 46
He estat mirant -per sobre- el vídeo que tenen posat a tv3 i no ho veig, que sabeu si era molt al final ?
A partir d'un tall publicitari, després de parlar dels premis Gaudí, no apareix res més...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39532

Hola,

Jo també he intentat trobar-lo però sembla com si faltés una part del programa ja que en un altre video està l'entrevista a Gabino Diego i sembla que hagi de continuar...

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39538

Hola, pogo el enlace donde se puede ver el reportaje,
www.tv3.cat/videos/2688790
saludos
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39540

M´ha agradatforça el repotetge, és molt complert.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39542

:woohoo: gracies per trobar l'enllaç ja que ahir m'ho van comentar i no vaig poder veurel.:woohoo:

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39544

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1804
  • Gràcies rebudes: 46
Ara sí que l'he pogut tastar.

El reportatge ha estat molt encertat, mostrant diferents tipus de vehicles.
Posats a trobar dos mínims "però", dir que continuen havent-hi càmpers, es diguin o no Califòrnia i que per dutxar-se amb la Califòrnia es pot anar a gaudir de les magnífiques instal·lacions d'un càmping.

Me'n alegro molt que ens hagin dedicat aquesta estona a TV3, la nostra.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39547

Personalment, el reportatge m'ha agradat, però he trobat algunes inexactituts:

- Obviament hi han AC de 150.000 € i de molt més, però d'aquestes, al nostre pais en circulen molt poques.
- El preu de les "caputxines" s'acosta més als 60.000 € que no pas als 40.000 €.
- I de les "california", que voleu que us digui ? una camper molt antiga pot costar 9.000 €, pero una de nova amb alguns extres pot costar tant o més que una AC de gama mitjana.

- Tots defensem que legalment una AC és un turisme, però en realitat és molt més que aixó, és la nostre vivenda amb prestacions de vehicle.
- Una "california" si que és un turisme amb algunes prestacions de vivenda.

És en aquest últim apartat on he trobat més inexactituts en el reportatge; potser perque els seu propietari ha desmostrat ser una mica marranot al explicar tranquilement que com que no te dutxa es renta al mitg del carrer en una bosla d'aigua que se escalfa amb el sol.
Aquest mateix senyor és el que pot passar per sota d'unes barres d'alçada per accedir a la platge (St Pere Pescador), no te cap mania en anar a fer pipí o cocó darrera uns matolls, o rentarse els peus o el cap en mitg de quansevol pàrking esfaltat.

Ja sabem que la "marraneria" no és exclusiva de ningú, però l'imatge que ha donat aquest Sr no crec que sigui la que més ens convingui als autocaravanistes.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39558

Neus,
Estic molt d’acord am tu i es el primer que vaig pensar quan el noi de la furgo va explica de la manera que es dutxava, els meus fills també tenen una furgo i el primer regal que els hi vaig fer va ser un poti i n’estan encantats.
De totes formes es important que se’n parli del mont autocaravanista i per part de l’ajuntament de Sitges un 10, el reportatge no donava per mes pro es una bona iniciativa per que sàpiguen que hi som i ojala que altres institucions s’apuntin al carro.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39560

Gràcies pel enllaç Didi, ara si que hem pogut veure'l.

A veure si es van animant els ajuntaments a fer més àrees AC. També penso que, encara que algunes coses no ens agradin del que digui algun entrevistat, reportatges com aquests ens poden ajudar a ser més visibles.

Salutacions.

Re:Increible!!!! fa 11 anys 11 mesos #39642

He pogut veure el reportatge i crec que està bé l'enfoc que s'he l'hi ha donat,a Europa està ple de serveis i aquí molt pocs.Si l'usuari de la camper te un lloc per parar osia una area, si hi ha dutxa de servei cap problema i si no hi es també es un lloc de buidatje d'aigues.Tinc molts amics amb campers i crec que son tan respectuosos com molts de nosaltres en no donar una mala imatge del nostre món.El que fa falta son arees per a parar,aixó evitaria certes situacions que tots hem vist alguna vegada.
Seria bó que s'en fesin més d'aquests reportatges,la gent ens miraria amb uns altres ulls.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12