|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ahir a la nit érem 19 usuaris registrats al fòrum al mateix temps.
No sé si posar un xat és una bona idea 8-). Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Oleeeeeeeeeeeeee jo en vullllllllllllllllll :mrgreen: Mª josé |
|
|
Aixó estaria molt be!!!
Salut |
|
|
es verdad que estamos viviendo un momento dulce, las dos vertientes de la quedada han hecho efecto, a mi lo que mas me llama la atencion es la cantidad de visitantes que tenemos, "hola , bienvenidos a todos " , la idea del chat no esta mal, pero en otros foros ha pasado que se ha caido el foro. Quizas para probar, podriamos hacernos con unas cuentas del msn, que solo fueran visibles para los usuarios registrados y agregarnos unos a otros.
No se si me he explicado, tener cada uno de los interesados una cuenta de msn exclusiva para totcamping. con las dos vertientes me refiero a la positiva: lo bien que nos lo pasamos, que ha hecho que los registrados visitemos mas la web, y a la negativa la critica que recibimos ¡¡ esta visto que lo importante es que hablen de uno, aunque sea mal !!! |
|
|
:-)) :-)) :-)) :-))
Jo també vullllllll :D :D Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
VOLEM UN CHAT,VOLEM UN CHAT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (ai perdoneu que a internet no es pot cridar :oops: :oops: )Som una gent pacifica que no ens agrada cridar :D .
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Tal com diu en Tonio sempre es bo que parlin d'un,pero millor que ho puguin continuar fent bé.Crec que ens mereixem que aquest forum sigui actiu i molt pacific,no contestant als que gosen posar guerra al nostre entorn es suficient perque continuem aixi.Esperem que tant de moviment no sigui tan sols fruit de la kedada,esperem que sigui cada dia.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) un xat :-)) :-)) :-))
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
ja veig que m´haure de comprar un ordinador per casa!!!
|
|
|
Tonio... Cuanta razón tienes. Me gusta leer tus mensajes 8O eres una persona culta y "assenyada" (com es en castellà?)
Ahh i jo tb vull un xat. Salut. Ramon http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
assenyada = juicioso, sensato.......estàs parlant d´en Tonio?.... :roll: ...... :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ahh no se si ja ho he dit... Jo també vull un xat i si es amb webcam ... millor http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Prohibit ensenyar culs per la webcam =)) =)) =)) .Que us conec.
|
|
|
Eiiiiiii.
Jo també m'apunto al xat... la que podem liar !!! Si és amb webcam de nassos, perque ja sebem que som molt fotogènics i ens agraden les imatges. Pregunta: Quantes fotos tenim penjades de la darrera Kdda ? ... Les comptes de msn també podria resultar una bona opció. Però no se exàctament si el xat comportarà molta feina al webmestre. Sigui el que sigui, ens apuntem !! :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Si, si, peró no ens conformem amb veure una webcam, volem un xat amb moltes webscams, ...ja k ens hi posem..
Salut http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Em sembla molt bona idea, som-hi q participaren, salutacions a tots
|
|
|
www.totcamping.cat/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=2 clica diccionari català :mrgreen: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|