• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tinc una proposta haveu-re que us sembla fa 16 anys 7 mesos #39071

Bona nit o dia depèn
Tinc una proposta a veure que us sembla?
Jo tinc un taller mòbil de neteja d'entapissats (coixins de caravana o autocaravana).
Si algú està interessat en netejar els seus i està fent temporada en un càmping jo amb posaria en contacte amb el càmping i podria venir un cap de setmana.
Si és una autocaravana i està a un aparcament es podria mirar també de venir un dia. Si sou un grup que us trobeu i us interessa també en podem parla.
Al poder mirar de netejar-ne mes d'una el preu es molt econòmic entre 5€ i 7€ per coixí depenent mida
Els coixins estan secs amb 3 hores.
La neteja dels coixins a mes de netedat aporta una desinfecció molt alta i l'eliminació dels àcars un dels motius de la majoria d'al·lèrgies
Si voleu mes informació sobre com netegem podeu visitar. www.tapisnet.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per tapis.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12