Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys i companyes avui us escric per demanar-vos el vostre consell. Ens vam comprar una ac fa uns 6 mesos de segona mà en un concessionari. Des del principi la nevera ha fet molta pudor de gas, nosaltres ho vam comentar al concessionari i ens van dir que era normal.
Al cap d'un mes el cremador es va embussar i no van voler assumir el cost de la "reparació"(desembussar) ja que consideraven que el problema és del gas d'espanya que està brut. Després d'un parell de mesos la nevera no torna ha funcionar, hem tornat al concessionari i ens han dit que s'ha tornat a embussar i que ens posaran un cremador nou que la casa de neveres ha fet especial per espanya (on representa que el gas està brut). Òbviament no volen assumir el cost de la reparació ja que diuen que no és culpa seva, però a nosaltres ens sembla indignant que et venguin una ac amb un any de garantia i s'inventin excuses per no assumir-ne el mal funcionament. Volia compartir amb vosaltres aquesta història i a veure què en penseu, el cost de la reparació no és res de l'altre món, però vull saber si en un tema així puc recorre a consum per defensar els meus drets com a comprador, i fins a quin punt és certa tota aquesta historieta del gas brut d'espanya. merci. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Si vas a consum i els hi explicas el cas et diran si tens dret a fer la reclamació, en aquest cas ells s'han cuidan de tot
|
|
Opino com Mar-mar, ves a la OCU i fes una consulta.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
On tens ac aparcada i tens pols ? dic aixo perque a mi sempre s'envosaba el cremador fins que vaig descrobrir que la pols taponaba la sortida del gas.
Solucio taparles reixes de ventilacio quan esta aparcada i treure-ho quan surtis. |
|
Podria ser que tot el problema vingui de la sortida de fums.
|
|
Nosaltres en vam tenir un problema amb el cremador de la nevera, ens el van substituir 3 ( sense cap càrrec i venint a fer-ho a casa ) i crec que finalment era que la sortida de gasos no està massa ben dissenyada.
El cas és que ens van netejar la sortida i ara fa temps que no tenm el problema. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
... Des del principi la nevera ha fet molta pudor de gas, nosaltres ho vam comentar al concessionari i ens van dir que era normal...
![]() Hola, sens dubte el fet de fer pudor de gas es un indicatiu de PERILL, cap aparell de gas ha de fer-ne; si s'observa (o millor, s'ensuma) aquesta anomalia s'ha de tancar la calu de pas del gas, ja que aquest aparell fuga. Ara si l'olor ensumada es el producte de la combustió, en cap cas s'huria d'ensumar dintre de l'habitacle: PERILL DE MORT (mort dolça). La meva recomanació es NO USAR aquest aparell en modus de gas, fins que hagueu solventat aquest problema. -IGII-´ PS. Diguens quin concesionari és per tal d'evitar d'anar-hi. PSS. Un exemple entre molts www.consumer.es/web/es/economia_domestica/servicios-y-hogar/2005/02/10/116598.php |
|
Moltes gràcies a tots i totes, sort en tenim dels vostres consells. Moltes gràcies.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Cargol.
|
|
Hola Cargol, no discrepo de la teva desconfiança al concessionari en qüestió. Jo ja es la segona caravana que hi he adquirit i mai i he tingut problemes, ni amb el material que hi he comprat, també jo en algun cas per aqui he parlat malament d'algun càmping, i per algun altre forero li semblo un assasi descabellat perque en parlo malament, sezillament el que vull dir que desconec el tracte que hauras tingut amb el concessionari pero jo si et puc dir que no he tingut cap problema.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Suposo que la nevera serà una Dometic-Electrolux.
Abans d'anar a un altre concessionari, has provat de telefonar directament al fabricant de la nevera? T'ho dic per que normalment els concessionaris no toquen res de neveres quan són coses de "gas" i fan venir al tècnic de les neveres. Nosaltres vam comprar al Penedès i el tècnic de la nevera ( no del concessionari -que van passar de tot- ) va venir 3 cops a solucionar-ho a la porta de casa nostra, fins trobar la solució. Sé del cert que es desplacen fins on tinguis el vehicle. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|