• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38162

Nosaltres tenim l´ac com vehicle mixte adaptable.
Tenim un dubte... oi que als 2 anys s´ha de pasar la ITV?? envien ells l´avís o tràfic??

Es que encara no hem rebut res i no sabem com va .:dry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38163

hola matrix si no an cambiado las cosas la primera itv se pasa a los 4 años y despues cada 2 años asta los 10 luego cada año tambien puedes llamar a cualquier itv i te informaran astaluego

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38164

No se com funciona a les AC però als cotxes s'ha de passar la ITV cada dos anys si es un vehicle mixte adaptat.
Per això el dubte.

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38165

Bones, desconec el concepte de vehicle mixte adaptat. Al gencat.cat et diuen:

"Autocaravanes: Inspeccions ITV

D’acord amb el redactat del Real Decret 711/2006, de 9 de juny, totes les caravanes i vehicles vivenda resten inclosos dins de l’apartat de vehicles d’ús privat dedicats al transport de persones amb capacitat fins a 9 places, inclòs el conductor, i per tant la primera inspecció periòdica es farà als quatre anys de la seva primera matriculació".

La font: www.gencat.cat/itv/autocaravanes.html

No sé si us serveix per allò del vehicle mixte adaptat, en qualsevol cas a la mateixa web podeu fer la consulta.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38168

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1805
  • Gràcies rebudes: 46
Vehicle mixt adaptat era l'espace, però l'ac ??
No ho havia sentit mai.

En qualsevol cas, rebràs una carta avisant de que has d'anar a fer la revisió.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38170

VEhicle mixte adaptat és el que posa a la fitxa técnica darrere del codi del vehicle.

Pensàvem que era als 2 anys, com el cotxe......però si dieu que és als 4...... de totes menes, preguntarem a l´ITV.

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38172

Marta, porto una estona llegint aquí acpasion.net/foro/showthread.php?t=26781& .

Sembla que ni a algunes ITV ho tenen clar, però hi ha un Real Decret del 2006 que diu que la primera revisió és després dels 4 anys. Els enginyers de la ITV poden verificar-ho al BOE, tal com diu al fil anterior: acpasion.net/foro/showthread.php?t=26781&
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38174

hola i bon vespre.

Jo al teu cas, intentaria passar-me per la ITV més propera per poder parlar, si fóra possible, amb el enginyer, perqué els empleats poden tenir més informació pero qui signa els documents será eixa persona responsable última. Si toques per telèfon, pot ser que siga una hora amb molt de clients i no t'atenguen debudament.

Jo vaig tenir un problema amb la fitxa tècnia del meu vehicle (tenia errors en els pesos que podia arrossegar) i a la fí em va tocar anar a parlar en persona amb ell (era un home), perqué , malgrat que ja li ho havia explicat el cas " in person" i ell m'havia recomanat que li enviàs un fax amb els documents de la Casa rectificant l'error. Després quan vaig parlar amb ell per telèfon, per dir-li que li anava a enviar el fax, no se´n recordava del cas. I no crec que tinguen tants vehicles amb errors a les fitxes tècniques. O siga, que un dia amb tota la documentació a la cartera, i cap a l'estacio ITV més propera o barata

Bona nit (cresol)
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Last edit: per perecompte.

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38176

Moltes gràcies, em queda força clar que és als 4 anys, de totes maneres, paasaré per l´ITV.

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38178

Ja fa uns anys, vaig tenir un Patrol capitone i a la fitxa tècnica constaba com vehiculo mixto adaptable, aixà feia que la primera inspecció fos als 4 anys, despres cada any fins arribar als 10 i aleshores cada sis mesos.
No sé si aquest es el mateix cas, tal com diuent els companys, millor t'adrecis a la ITV mes propera.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38192

Per experiència, nosaltres vam passar l'ITV de l'autocaravana abans de setmana santa, quan el vehicle va fer 4 anys.

Ens vam assabentar que al nostre vehicle li calia fer la inspecció als 4 anys, quan al canviar de companyia asseguradora ens demanaven l'ITV passada als 2 anys. Va ser llavors quan vam trucar a l'ITV per informar-nos i allà ens van demanar una codificació de 3-4 xifres (ara no ho recordo massa quin concepte és) i una lletra que hi ha a la fitxa tècnica. Segons ens van dir, això determinava la catalogació del nostre vehicle i per tant, la periodicitat de l'ITV. Caldrà que comproveu quina és la numeració que consta a la vostra fitxa per saber quan s'haurà de passar la primer inspecció.

Nouespai, no confiis en rebre la carta, nosaltres encara l'esperem. :dry:

Re:ac com vehicle mixte---> ITV fa 12 anys 11 mesos #38202

Els vehicles mixtes adaptables, la primera ITV es als 2 anys, desprès als 4 i a partir d'aqui cada any fins arribar als 10 llavors cada 6 mesos.., el que passa que una AC tindria que estar matriculada com a vehicle vivenda, pq amb el tema ITV sino m'etivoco són una mica menys estrictes amb les dates, sobretot quant passa dels 10 anys.

salutacions
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12