• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Atlantis asseguradora: no hi ha truc- Interessa!!! fa 16 anys 9 mesos #38156

Companys ja m'han aclarit el tema que jo mateix consultava i donada la importància que pot tindre per a altres comapnys li faig una entrada nova.

Ara us copie literalemnt el que m'han enviat per correu que respon a unes condicions especials que funcionen a nivell intern però sembla que en fer-te l'assegurança del vehicle tractor amb ells hi accedixen. Açò és el que m'han enviat:

"Sobre tu primera consulta, efectivamente pone lo de los 750kg, la normativa general para asegurar únicamente carvana en esta compañía es esa, pero existen casos que se pueden tratar de forma especial, como en el caso de contratar coche y caravana donde nuestra "guia interna" indica:

E.2. > Riesgos sujetos a consulta
Caravanas cuyo Peso Máximo Autorizado supere los 750 kilogramos. De plantearse algún riesgo que supere el mencionado límite, deberá tenerse en cuenta lo siguiente:
a) La suma del Peso Máximo Autorizado del vehículo tractor y de la caravana deberá ser inferior, en todo caso, a 3.500 kilogramos.
b) Para la admisión de aquellos riesgos obligados a superar la inspección técnica (ITV) será imprescindible la presentación del correspondiente justificante.



Te he adjuntado parte del texto ya que el que supere los 750 kg no es motivo de exclusión directa en nuestra compañía, mas teniendo en cuenta que tambien aseguraras el coche.El departamento de Suscripción de Riesgos lo autoriza, tenemos que consultarle antes de emitir póliza, no te preocupes que ya está autorizado.

El seguro del coche te cubre la Responsabilidad Civil en movimiento y la asistencia en viaje cubre tanto al coche como a la caravana. El seguro de la caravana te cubre la Responsabilidad Civil en reposo.

La caravana al pasar mas de 750 kg, tiene que pasar la ITV (cuando le toque) y debes enviarnos la ficha técnica.


Per tant amics sembla que no hi havia truc. Si us interessa aquesta asseguradora podeu contacatar amb:

HELENA CASTRO
Asesora Comercial
Servicio de Atención Telefónica
Tel:934 964 700 / 901 500 300
Fax: 934 964 810
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
www.atlantis-seguros.es

Podeu dir que aneu de part de Sergi Pastor.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

  • Carcasonne +

    Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

    Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Dinamarca +

    Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

    Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí