• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Atalantis asseguradora: truc? fa 12 anys 2 mesos #38146

Hola companys. Estic en plena cerca de la "millor" assegurança per a la cv i després de telefonar a moltes companyies i corredors tinc la següent oferta en la qual no sé si hi ha truc.És d'Atlantis.

Els dic que vull assegurar una cv de 980 kg de PMA. Em contesten que ells no asseguren si el vehicle tractor és d'una altra companyia. Fins ací ho entenc. Una vegada demane pressupost per al cotxe i me'l donen demane un altre per la cv i em diuen que amb el del cotxe ja està inclòsa l'assegurança obligatòria i la d'assistència en carretera de la cv perquè el total de kg entre els dos no supera els 3500 kg. És això veritat? Té certa, per no dir tota la lògica ja que de fet no cal un altre permís de conduir però com que ha sigut l'única companyia que m'ha dit açò no sé si creure-m'ho o no. (A banda, puc tindre un altra assegurança per la cv en sí; ja sabeu continent i contingut). Els he repetit que què passaria amb la cv si s'haguera de remolcar el cotxe per una avaria i m'han contestat novament que també remolcarien la cv perquè està dintre de la mateixa asseguradora.
Després de tot el que us he dit: hi ha gat amagat?

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Atalantis asseguradora: truc? fa 12 anys 2 mesos #38154

Si hi ha truc o no, no ho sé. Jo tenia entés que una caravana de PMA superior a 750 kg necessitava una assegurança obligatoria a part, ja que es considera un altre vehicle.
Potser les coses han canviat...
De totes maneres que t'ho donin per escrit o que t'ho incloguin en la polissa.

Salutacions,
Salutacions

Re:Atalantis asseguradora: truc? fa 12 anys 2 mesos #38157

Demanau per escrit ja que si la caravana es de mes de 750kg fa falta una asegurança especifica, tambe pensa en demanar asistencia en carretera per si s'averia el vehicle.

Salutacions Josep.

Re:Atalantis asseguradora: truc? fa 12 anys 2 mesos #38221

En principi quan una caravana supera el pes dels 750 Kg. cal que tingui matricula propia (vermella) i per tant li cal una assegurança independent. Cal que us assegureu que l'assistencia en viatge es pels dos vehicles no fos el cas de que us vinguessin a recollir el vehicle tractor i no la caravana

Re:Atalantis asseguradora: truc? fa 12 anys 2 mesos #38250

Efectivamente y como ha indicado un compañero Patufet, se ha de contratar un seguro totalmente independiente al del vh. porteador, toda vez que tiene que disponer de un recibo diferente en el que se plasme la matricula roja asegurada (esto es para cualquier caravana que supere de MMA los 750 kg), asi mismo indicar que debeis de contratar dentro de la misma póliza de la matrícula roja, o bien en póliza independiente, la asistencia en viaje para esa matrícula. Ojo aclarar con la aseguradora de la póliza de asistencia en viaje, si prestarían el servicio en caso de no tener daños la matricula asegurada (ROJA) es decir, que si se daña el embrague (o un fallo eléctrico, es igual) del vh. porteador, que si cubre el remolcaje aunque sea a la base de la grúa. Es decir, que os indiquen si la asistencia en viaje es por avería o accidente del vh. porteador que impida la continuación del viaje, o bien avería o accidente de la caravana (que es lo que basicamente se contrata).

No obstante y como soy Corredor de Seguros, quizá se interprete la respuesta como publicidad, aunque en mi caso, ofrezco a todos los usuarios de la página el asesoramiento en cualquier asunto relacionado con el tema asegurador. Si el moderador estima que la respuesta no debo hacerla publica en el foro, le facilito mi e-mail por si quereís consultar vuestras dudas de una forma privada.

Saludos.

Re:Atalantis asseguradora: truc? fa 12 anys 2 mesos #38251

Hola, ací us deixe el que em respongueren literalment per aclarir to el tema de l'assegurança. Repetisc; és literal:

Sobre tu primera consulta, efectivamente pone lo de los 750kg, la normativa general para asegurar únicamente carvana en esta compañía es esa, pero existen casos que se pueden tratar de forma especial, como en el caso de contratar coche y caravana donde nuestra "guia interna" indica:

E.2. > Riesgos sujetos a consulta

Ø Caravanas cuyo Peso Máximo Autorizado supere los 750 kilogramos. De plantearse algún riesgo que supere el mencionado límite, deberá tenerse en cuenta lo siguiente:

§ La suma del Peso Máximo Autorizado del vehículo tractor y de la caravana deberá ser inferior, en todo caso, a 3.500 kilogramos.

§ Para la admisión de aquellos riesgos obligados a superar la inspección técnica (ITV) será imprescindible la presentación del correspondiente justificante.

Te he adjuntado parte del texto ya que el que supere los 750 kg no es motivo de exclusión directa en nuestra compañía, mas teniendo en cuenta que tambien aseguraras el coche.El departamento de Suscripción de Riesgos lo autoriza.

El seguro del coche te cubre la Responsabilidad Civil en movimiento y la asistencia en viaje cubre tanto al coche como a la caravana. El seguro de la caravana (optativo) te cubre la Responsabilidad Civil en reposo.

La caravana al pasar mas de 750 kg, tiene que pasar la ITV (cuando le toque) y debes enviarnos la ficha técnica.

En los casos en que constan asegurados el vehículo tractor y la caravan/remolque, se suele incluir una cláusula en la póliza de auto, indicando que se hace extensivas las garantías de RC y Asistencia a la caravana pero siempre y cuando dicha caravana esté siendo arrastrada por el vehículo asegurado.En cuanto tengamos los datos de la caravana daremos de alta la póiza y haremos la clausula en la póliza del automóvil y todo lo recibiras por escrito.

Per tant amics, jo crec que est`prou clar i amés té una certa lògica. Nosaltres, evdentment hem assegurat el cotxe a Atlantis. Sí, que vull deixar clar que a banda nosaltres hem fet l'assegurança de la cv per quan estiga quieta en qualsevol lloc (continent i contingut)però el d'asssitència en carretera i el RC en moviment entra en el cotxe.

Salut.

Salut.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12