• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38029

Bones companys,
Algú amb pot donar un cop de mar?, voldria comprar una retrò càmera que no solament servis per aparcar si no també que servis com a retrovisor.
Gràcies
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38033

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1805
  • Gràcies rebudes: 46
Jo recordo que a França existeix un autocaravanista que va dissenyar i patentar un sistema de petit mirall que es posa sota la retrocàmara i et permet veure com un retrovisor. Si et pot servir et cerco la seva adreça en una revista que guardo.

Em sembla que també hi han càmeres motoritzades que mouen l'angle de visió però jo la que tinc només mira al terra i amb les bicicletes posades a lloc, amb prou feina.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38042

jo tinc la tipica waeco que en el monitor permet 2 canals, seria questio d´invertir en una altre camera al darrera, una mirant al terra i l´altre a la carretera. Jo particularment la porto de tal manera que veig el manillar de l´ultima bicicleta, aixi em permet veure per aparcar i per circular.

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38045

Jo no puc ajudar-te, la retrocàmera soc jo.:-S
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38047

Bones nouespai, si tens la revista i amb pots donar l’ informació seria genial,
Gràcies
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38049

Jo porto una retrocàmara amb una pantalla que es col·loca sobre el retrovisor. La vaig comprar per Internet, a Chinavision i va en un kit. Però la càmara no era molt bona i vaig comprar una altra amb més definició a la mateixa empresa. Ara porto 2 càmares amb la mateixa pantalla, que té AV1 i AV2.Evidentment, serveix com a retrovisor i càmara d'aparcament.

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38052

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Gebra ha escrit:

Bones nouespai, si tens la revista i amb pots donar l’ informació seria genial,
Gràcies

Aquest "invent" va ésser premiat l'any passat per la revista càmping-car magazine. L'autor veient que la gent li demanava com es feia va decdir comercialitzar-lo ell mateix.
El preu que indica a l'anunci és de 25 euros més ports.

www.lemondeducampingcar.fr/site/petite-annonce-campingcar-accessoires-120989.html

Leroy Piérre
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Quan tinguis més info, passa-la, d'acord ?

Last edit: per nouespai.

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38061

Fet quan tingui la informació la passo. :)

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38074

He parlat avui amb el Sr. que fabrica el complement per instal•lar a la retrò càmera, la mateixa paraula u diu, es un aparell que es pot col•locar a qualsevol retrò càmera, ell en diu un mirall i permet de veure al darrera no nomes per aparcar si no com si mires per un retrovisor.
Quant tingui la retrò càmera en tornaré a parlar, ara he de mirar preus per veure a on la compro, se accepta informació.

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38079

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Gebra ha escrit:

Quant tingui la retrò càmera en tornaré a parlar, ara he de mirar preus per veure a on la compro, se accepta informació.

Nosaltres la vam posar a AreaPuntoControl, al costat de Barcelona, però t'agafa una mica lluny...

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38088

A BCN i vaig tot sovint i a mi el que m’interessa es comprar-la i la col•loquem a casa, amb pots dir e preu sense col•locació?

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38098

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Gebra ha escrit:

A BCN i vaig tot sovint i a mi el que m’interessa es comprar-la i la col•loquem a casa, amb pots dir e preu sense col•locació?

Jo no t'ho puc dir, no ho sé.
Als de totcàmping ens fan bons preus, telefona a veure.
www.areapuntocontrol.com/index_prof.asp

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38099

Els hi e enviat un mail i quan tingui el preu per si interessa algú mes informaré.

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38105

Molt bé Gebra jo t'ho agrairia, vull fer un petit invent a la CV i m'aniria bé aquest pedazooooo aparell!!!
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:Retrocamara fa 12 anys 9 mesos #38236

Bona nit,

Et recomano que facis una ullada aqui:
www.areacamping.es/category.php?id_category=41

salutacions,
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12