• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37949

Algú que conegui les carreteres d'aquesta zona em pot aconsellar sobre la millor ruta per anar d'Olot a Ripoll (amb la caravana)? Normalment anem per la N-260, però no sé si val la pena anar pels túnels de Capsacosta o fem molta volta.

Gràcies per avançat!!!
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37952

per els tunels de bracons suposo que anireu molt més tranquils encara que si que es fa més volta, pero també es passa en un no res donats que l'altra carretera, em sembla que es una marejada..
jejeje
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Last edit: per trenkakames.

Re:Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37953

Hola Mercè,

Em fa l'afecte que estas dient el mateix, és a dir, la N-260 de Olot a Ripoll és la que passa pels túnels de Capsacosta, una carretera normal i força bona per fer en caravana.

La que fa referència en Trenkakames del tunel de Bracons és el nou eix viàri que va de Vic a Olot, aquesta si que no et val gens la pena de fer-la doncs faras moltíssima volta pq hauràs de pujar després de Vic cap a Ripoll.

Si mai voleu anar d'Olot a Vic, la de Bracons és una maravella, i la que si heu d'evitar de totes totes és la C-152, la de Les Preses que després va cap a Cantonigròs, l'Esquirol i Roda de Ter.

De totes maneres, a veure si treuen el cap algu de la colla de la Garrotxa i t'ho confirma millor.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37957

Efectivament, el túnel de Bracons fa molta volta. El que jo veig al meu mapa són dues carreteres per anar cap a Ripoll: la N260 va directa, passant per Vallfogona de Ripollés. Ja l'hem fet un cop, i es una carretera amb poc trànsit i algunes curves. Em sembla que per agafar el túnel de Capsacosta hauríem d'anar direcció Camprodón (des d'Olot, és clar) i ens deu deixar a prop de Sant Joan de les Abadesses (de totes formes, al meu mapa no surt el túnel, però sí la Collada de Capsacosta).

A veure si algun olotí em pot aconsellar. Segons el mapa, per Capsacosta fem una mica de volta, però potser la carretera estigui millor???

Gràcies!
Mercè & Cia.

Re:Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37960

Hola Merce.
el que diu en Cim crec que es el més correcte, des d'Olot tens d'agafar la carretera que va direcció Camprodon pasant pels tunels de Capsacosta que surt molt aprop de St. Joan de les Abadeses. Tens uns pujadeta pero es curta i la carretera es recta i en bon estat.
Si vas cap a Vic tindras mes kms, jo personalment no m'enrederia per cap mes lloc, es la ruta mes rapida.
Una abraçada

Last edit: per Jofranc.

Re:Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37965

Jofranc, i entre anar pels túnels de Capsacosta o per la N-260, què m'aconselles?
Mercè & Cia.

Re:Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37966

Bona nit Merce ara he vist el fil,per mi la millor es per la canya, i els tunels i sant joan les abaddesses i a ripoll, per vallfogona es maca però amb caravana hi ha molts giravols,hi per vic ara fan autovia hi està tot amb obres.

Re:Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37969

Moltes gràcies Xevi, ara ja ho tinc clar!
Mercè & Cia.

Re:Consell sobre ruta Olot-Ripoll fa 13 anys 8 mesos #37972

Hola de nou Merce.
la N 260 es la que passa per Vallfogona de ripolles i la C 26 es la que va d'Olot a Ripoll, passant per la Vall de Bianya i St Joan de les Abadeses.
Es un recorregut ben bonic des de les planes de la Vall de Bianya fins altipla del ripolles
Salutacions

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12