Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tothom,
Els propers dies 17 i 18 d'octubre anirem al càmping La Masía de Blanes on intentarem pasar un cap de setmana de tranquilitat total tot esperant que ens faci bon temps. Tal i com ja vàrem fer l'any passat, us ho fem saber per si algu vol venir ja ho sap, nosaltres contents!!. Per mirar de portar un millor control amb el càmping, us agrairíem que com a molt tard ens ho feu saber el dijous 15, així ens assegurem de reservar les parcel·les exactes per poder estar plegats. S'ha de dir que no organitzem cap kdd ni res per l'estil, vol dir que no hi haurà activitats ni res de tot això, és per aquest motiu que en diem " cap de setmana perru total" jejeje!! Recordeu que aquest càmping admet càmìng-xecs. Assistens: 1- CiM 2- Los Pacos 3- Lince/Monrib Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Carles.cat.
|
|
Carles NOOOOOOOOOOO PUUUUUUUUUUUUUUUC, i em fa molta rabia, perque m'agrada la vostra companyia, m'agrada fer el perru i m'agrada sortir amb la CV.
Bé, he de mirar de buscar alguna bruixota i que m'ajudi a canviar l'agenda d'aquest cap de setmana, fins el dia 15 tinc temps jejejeje. ![]() Marta & cia.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Heyyyy, nosotros nos apuntamos.
![]() ![]() ![]() También nos gusta no hacer nada. |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Em toca treballar el dissabte............ ![]() ![]() ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
jejeje, aixó mola molt de fer el perru la llastima que tenim la fira de Santa Teresa a El Vendrell, per el que no vindrem, segurament anirem aquesta setmana a fer nosaltres el perru al cambrils park..
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Hola a tothom,
Saur, no cal que et digui que tant debò trobis una bruixota i t'ajudi a cambiar l'agenda... volem que vingueu!! Pacos, ja esteu apuntats!! Matrix i Trenkakames, una altre vegada serà... amenacem a montar una altre sortideta al novembre, ja ho sabeu!! Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
jejeje, no se res de la sortida de novembre, nosaltres el cap de setmana del 21 de novembre baixarem a peñiscola, al SPA NATURA, hi ha els examens a Vinaros de Valencia
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Ja ens agradaria d'acompanyar-vos a fer el "perru total"però ja ha començat la lliga de basquet i ho tenim molt pelut,de totes formes anirem seguint el calendari i ja us direm quelcom.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jepi ha escrit:
Ja ho sabeu... records!! Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Hola Carles, ens apuntariem encantats però fins dimecres 14 no li treuen el vendatge al Guillem i després de 3 setmanes amb la cama inmovilitzada no se com estará pel cap de setmana, però com que estem al costat potser ens animem i venim a fer el cafetó (jo porto algo per acompanyar) que us sembla?
Que es prepara algo pel novembre????????? nosaltres de moment el tenim tot lliure:silly: Bé doncs aniré seguint el fil. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Sino hi ha cap contratemps d'última hora, nosaltres també ens apuntem, que ja toca i ens ve de gust.
Ja ens truquem durant la setmana i acabem de concretar quan arribarem. Ja li comentaré a la Joaqui. |
|
justament aquest cap de setmana nosaltres tenin un compromis, llàstima, esparem que la propera sortida poguem vindra,
records a tots |
|
Aquest cap de setmana no podem.... tenim festa de cumpleanys de la nena i entrenament natació, hem estat aquest cap de setmana al Cambrils Park fent el "perru" i ens hem trobat amb el Trenkakames. Quin càmping mes "xulo" semblava que estesi’m al carib, je je.
Esperem que a la propera ens puguem apuntar. ![]() |
|
willi, per nosaltres encantats de que vingueu ni que sigui a fer cafè. esperem que demà li treguin al Guillem tota l'envenada i que ben aviat estigui recuperat.
Referent al novembre, alguna cosa farem, el lloc no el sabem del tot encara però la data suposo que serà el cap de setmana 14 i 15. Monrib Perfecte!! ens truquem doncs, a veure si la Joaqui tb poden venir. Piti sap greu, a veure si ens veiem la propera. Records Xanu caram! quina vida social més apretada.. felicitats a la nena, a veure la propera si coincidim. Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Carles, amb molta pena he de dir que no podem vindre.
M'espera un cap de setmana d'allò més estresant cumplint amb els compromisos del basquet...., perque el pare de les criatures treballa. En fi,una altra vegada serà. Desitjo que ho disfruteu molt. Una abraçada per tu i la Marta. Marta & cia.
|
|
CIM, m´apunto la proxima data de la sortideta pel mes de novembre, ok.
Records |
|
Hola Carles, amb tota al nostra pena:( ni a fer el cafetó podrem venir, avui li han tret el vendatge però está molt inflat i li han fet posar una tobillera ortopédica, ara a de començar a fer recuperació i encara va amb croses doncs no pot posar el peu a terra, us desitgem que tingueu un bon cap de setmana.
Ja podeu comtar amb nosaltres pel novembre, ja m'he guardat a l'agenda aquest cap de setmana. Fins la pròxima i a gaudir del cap de setmana. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Hola, Carles y Marta deseo que paséis un estupendo fin de semana, siento no poder disfrutar de la compañía de todo el grupo, tenemos un bautizo este fin de semana.
Para la de noviembre puedes contar con nosotros. Saludos y hasta pronto. Paqui Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
Hola a tothom,
Marta (Saur), més greu ens sap a nosaltres que no pogueu vindre, a veure si la propera ens trobem. Agafa-t'ho amb calma aquest cap de setmana i no t'estressis gaire. Una abraçada per tots quatre. Piti, doncs ara ja ho saps!! jejeje records willi, ho sentim.... el que importa de debò és que en Guillem estigui recuperat aviat al 100% oi que si? perquè de sortides se'n poden fer un munt. Vinga doncs, ànims i a veure si pel novembre el tenim en plena forma i ens podem veure. Gràcies. Paqui (Didi), ens veiem al novembre... que passeu un bon dia de bateig. Records Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Hola Carles i Marta,espero que us ho paseu molt be en bona companyia.ENS VEIEM.
|