Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tothom
Tot i que aquest any no es celebri el mític Saló Internacional del Caravàning i s'hagi derivat a un mercat d'ocasió, nosaltres baixarem igualment a la Fira aquest proper dissabte dia 9 tot el dia. Us ho diem perquè com ja ve sen tradicional, dinarem allà amb entrepans, vol dir que si algu també hi va i vol que dinem plegats ja ho sabeu, buscarem un raconet a fora el vestibul exterior que separa els pabellons i dinarem allà tranquilament i esperem que amb bona companyia!! ![]() Per cert, si algú li sobre un parell d'entrades, nosaltres ens oferim voluntaris per cuidar-vos-les... jejeje!! apa doncs, queda dit!! Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Carles.cat.
|
|
Este año no podrá ser : ya nos gustaría.
Nos vamos a Francia a visitar a la familia. ![]() ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Este año no podrá ser
![]() ![]() Nos vamos a Francia a visitar a la familia:( ![]() |
|
Me sabe tan mal no poder ir, que me he repetido. jejeje
|
|
CIM, ja ens explicaràs que tal ha estat la fira aquets any.
Nosaltres ens anem a veure els molins del Quixot. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Paqui... et veig molt trista per anar a França!! jejjejje
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Doncs nosaltres aquest any tampoc vindrem, però és que teníem aquest pont "reservat" abans de saber les dates de la fira. Una abraçada de totes formes...
Mercè & Cia.
|
|
Hola,nosaltres cada any des de fa cinc o sis anys anem a la fira del caravaning. Tenim una caravana però des de fa dos o tres anys ens estem mirant més les autocaravanes .Aquest any en ser la fira d'ocasió esperem poder-hi trobar alguna ac interessant per la nostra butxaca.Tot i que tenim encara algun dubte perquè amb la caravana anem amb el cotxe a tot arreu i amb l'Ac ens trobem mes limitats ( amb el sentit del desplaçament,almenys això pensem)
M'agradaria que els companys que teniu ac ens poguéssiu explicar les vostres vivències,potser hi ha algú, que tambè va fer el canvi de caravana,a Ac moltes gràcies, i ja ens veurem a la fira. |
|
Pacos, Matrix i merce67, passeu-vos-ho molt bé allà on aneu... trobarem a faltar els dinars d'smòking que feiem els darrers anys.
Paqui, ens quedem sense les "4 estacions" de Vivaldi i la ciutat de "St. Francisco"!! ![]() merma, sóc caravanista i no et puc ajudar, però jo de tu obriria un fil nou al fòrum amb la teva consulta, així la gent et podrà aconsellar doncs és possible que aquí quedi camuflat el teu dubte i ningú et respongui. Sort amb la troballa!! Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Hola Merma,jo vaig fer el canvi de caravana a auto i tal com dius es diferent tot te ventatges e inconvenients,però no hem tornat a pensar mai més en tornar endarrera.L'AC es una altre manera de fer turisme,es més itinerant o més d'anar fins el punt i avançar,mai o quasi mai es torna enrrera,amb la caravana fas un camp base i des d'alla amunt i avall.Al principi trobes a faltar el cotxe per desconeixament i habits adquirits, pero més endevant trobes molta comoditat d'anar sempre amb la casa a sobre i si no la portes la trobes a faltar.Ni millor ni pitjor,simplement diferent,per mi en positiu.
Una abraçada. Salutacions pd: Benvingut al forum. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Paqui, ens quedem sense les "4 estacions" de Vivaldi i la ciutat de "St. Francisco"!!
Carles, no problem quedamos otro día;-) ![]() |
|
Per la gent que vagi al Caravaning que us vagi molt bé i que veieu moltes coses interesants, per la gent que surti a fe km. que us ho passeu molt bé, nosaltres estem recluits a casa doncs en Guillem fa 10 dies es va fer un esginç
![]() ![]() Feu el que feu que tots us ho passeu molt bé. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Nosaltres putser anirem el divendres al mati, ya que a la tarada traballo
|
|
Sempre m'han agradat les fires i salons...
Però lamento dir que aquesta edició és moooolt trista... com a molt hi ha 20 vehicles, 10 autocaravanes i 10 furgonetes WV (totes de Viceversa). Unes quantes caravanes i tres o quatre remolcs-comanche. Feia molta llàstima... i havent pagat 6 euros. Amb 7 minuts està tot vist, i per omplir hi ha la botiga de llaminadures, Cheff 2000, productes d'itàlia i sofàs-massatge... L'únic que val la pena és LA botiga d'accessoris de càmping, res més... Els que encara no hi hàgiu anat, jo no ho recomano, gens. I em sap greu dir-ho... Salutacions! |
|
Hola a tothom,
Dolors (Willi), desitjem que en Guillem es recuperi ben aviat d'aquesta ensopegada... li enviem molts ànims!! Fins aviat. eolic, Caram..., em deixes de pedra!!, doncs possiblement farem cas del teu consell i no hi anirem, tot i que sap molt greu que hagi estat una cosa tan trista e insignificant en comparació al que és sempre la Fira. Nosaltres també en som uns incondicionals al Saló. Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Hola de nou,
Jo he enviat un email de queixa... suposo que si tenen tant poca vergonya d'organitzar un Saló així, ara les queixes i crítiques els hi déu ser igual, però com a mínim... Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. www.fira.es/goToContact.do Hola, Em poso en contacte amb vostès per tal de fer mostrar la meva decepció pel passat Saló del Càmping & Ocasió. Puc entendre que estem en anys de crisi i que les dificultats afecten a tothom, però organitzar un saló sense garantir uns mínims de qualitat és un insult al sector i a tots els clients / aficionats. Que en un Saló de vehicles d'ocasió hi hagi menys vehicles que en qualsevol concessionari particular, indica que les coses no s'han fet bé. Però si a més a més no hi ha ni 20 expositors, la meitat d'ells sense cap tipus de relació amb el sector, indica que s'han fet pitjor. És cert que al comprar l'entrada ens van avisar que aquest no era el Saló del Caravàning, i això ja ho sabíem, el que no sabíem era que ni tant sols era un Saló. Realment estem decepcionats amb la Fira de Barcelona i ens sentim estafats, doncs vam pagar una entrada per un producte que no se'ns va oferir, i iniciarem les reclamacions pertinents. Atentament, |