• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Càmping-xecs fa 16 anys 10 mesos #37853

M'ha arribat la informació de que els xecs passaran a costar 15 euros al 2010. Aquells que n'utilitzeu sovint feu previsió per aprofitar els preus actuals.

Per accedir a la seva web podeu fer-ho a través de l'anunci de la part superior de la pàgina.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Càmping-xecs fa 16 anys 10 mesos #37855

Gràcies per l'avis.
Marta & cia.

Re:Càmping-xecs fa 16 anys 9 mesos #38008

Hola a tots!!

Nouespai, saps si aquest any venen camping-xecs a la fira??

Un salutació

Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re:Càmping-xecs fa 16 anys 9 mesos #38012

el divendres vaig parlar amb la propietaria de l'area on guardo la CV i em va dir que si que hi havia stand de campig cheque i gent comprant-ne
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12