Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola família, com va tot? esperant el cap de setmana per treure les ac a passejar oi? jeje, tots estem igual. Avui us escric per parlar de matalassos, ja que l'espuma que ve al llit de l'ac m'està destrossant l'esquena. He calculat l'espuma i fa 130cm d'ample i per tant si vull un matalas mitjanament bò me l'han de fer a mida (d'uns 200 a 400 euros). Us volia comentar si hi havia algun problema en posar un matalas normal i si hi ha alguna solució més econòmica, moltes gràcies.
Ens veiem! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
jo crec que el 135cm tampoc no t'aniria res malament. per 5cm mes el pots entafonar t'ho dic perque es mida standard jo m'hen possaria uns d'aquests de Latex o viscoelastica si pogues. jejeje
pero be amb un de molles tambe passaria i no et sortira massa car i molt millor que el d'espuma. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
Nosaltres vam comprar un de latx a I)kea de 15 cm d´alçada i ens va bé, però cre recordad que era de 140 d amplada, no sé si es podrà tallar a la mida.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Per RAC 105, anuncian que a St Fruitos de Bages hi ha algun lloc que per tancament de fabrica els matalassos i sofas , els donan a preu de parracs.
|
|
Nosaltres vàrem convertir el saló en forma de U
del darrere em dormitori fix; també vam comprar un somnier i un matalàs al IKEA (1,40 x 2,00).
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Quin preu té aquest matalàs de l'ikea, aprox. ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
nouespai ha escrit:
Segons catàleg: www.ikea.com/es/es/catalog/products/00139945 Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Nosaltres després de canviar el matalás per un d'escuma sense gaire bon resultat (als pocs mesos estaba igual) vem decidir comprar un de latex d'Ikea. Era un model intermig, i ens va costar sobre uns 280 euros. En el nostre cas com el llit fa una forma extranya a un costat, vem haver de retallar-lo, pero amb un bon ganivet (el del pernil va be) y paciencia ens va quedar de conya i ara hi dormirm gairebé millor que a casa.
Amb el latex només s'ha de tenir una precaució i es que el matalas estigui ventilat per sota (somir de lámines) per tant els que tinguin caputxina no l-hi podem posar! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Cargol, s'hi t'interesa et puc donar una adreça on et feran el matalaç a mida, d'escuma, de latex del que vulguis i del gruix que vulguis
Salutacions |