• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tipus asssegurances per a la cv fa 17 anys 3 dies #37516

Per fi ens hem decidit. Hem comprat l'Starlett 440CE, pma 1000KG, i em vénen alguns dubtes respecte les assegurances.

1.- Quina és l'obligatòria? La de circulació i/o la d'assistència en carretera?
2.- Val la pena un tot risc?
3.- A part de ZAlba-Caldú; hi ha algunes altres companyies més?
4.- Si tens cap aproblema en la carretera amb el vehicle i les assegurances del cotxe i de la cv són diferents; has de contactar amb les dues?

Gràcies, supose que em vindran més dubtes.

Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Tipus asssegurances per a la cv fa 17 anys 3 dies #37519

Molt bones,

De les meves experiencies dues coses de l'assegurança:

1- Asegura't que et repatrien la cv desde qualsevol lloc i sense límit de km. L'únic que ho te, em sembla, es el Racc assistencia caravana.

2- Si has de viatjar amb ella, que estas cobert,no sols si està quieta, pensa que es un altre vehicle.

Re:Tipus asssegurances per a la cv fa 17 anys 3 dies #37524

carraixet ha escrit:

Per fi ens hem decidit. Hem comprat l'Starlett 440CE, pma 1000KG, i em vénen alguns dubtes respecte les assegurances.

1.- Quina és l'obligatòria? La de circulació i/o la d'assistència en carretera?
2.- Val la pena un tot risc?
3.- A part de ZAlba-Caldú; hi ha algunes altres companyies més?
4.- Si tens cap aproblema en la carretera amb el vehicle i les assegurances del cotxe i de la cv són diferents; has de contactar amb les dues?

Gràcies, supose que em vindran més dubtes.

Salut.

1. L´obligatoria és la de circulació. La d´assistència és optativa, però molt, molt recomanable.
2. Això depen de la teva economia. Però el primer any no està de més.
3.Jo la vaig fer amb www.phtamaritcorreduria.com/
4. Si el problema el tens amb la cv, has d´avisar al de la cv. si el tens amb el cotxe, ho comentes quan et truqui la grua, a vegades és el mateix. a mi em va pasar. L´assegurança del cotxe em va remolcar els dos vehicles.

Pregunta el que vulguis.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Tipus asssegurances per a la cv fa 17 anys 3 dies #37525

jo a la caravana tenia la RC obligatoria, assistencia en carretera d´ambit internacional i el tot risc amb una franquicia, les 3 assegurances en diferents companyies.

El tot risc el tenia amb FIATC CARAVAN, les altres no ho recordo.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12