Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com quasi a tothom li pasa, apart de la familia en la nostre Ac sempre viatja una formiga, que tambe l'agrada aquest mon nostre. Tambe esta jubilada i es diu Ni-K. Dels viatjes fa reportatges i aixi m'estalvio jo d'escriure.
Aquest estiu varem estar a Irlanda, i el reportatge el pode-ho veure en www.aunaocio.com/zonaweb/AUTOCARAVANA . Per si teniu una estoneta. Be les fotos son meves, no tota la feina la fa la formiga!!!! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No se que serà,pero aquesta formiga ens ha ajudat a molta gent a preparar els nostres vitges,precisament les nostres ultimes vacances a Asturies.Que per molts anys ens pugui anar explicant aquest vitges tant fantastics que fan els amos de la seva autocaravana. :mrgreen: :mrgreen:
Bonic relat amic,esperem que nosaltres també poguem visitar algún dia el que heu vist. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Nosaltres també hem seguit a la formiga per viatjar per Astúries. Prenem bona nota del nou relat, Iralnda és un destí que ens fa molta il.lusió.
|
|
No puc obrir la pàgina, si hi poso onoocio m’obra la pàgina principal però no trobo el reportatge de Irlanda.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
Podríes copiar-ho a l'apartat de viatges (altres articles) ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Teniu rao, no es pot obrir la pagina.
Era un servei que oferia Auna i ara han cambiat a ONO. Jo soc un patata en tot aixo de l'informatica i com ja no soc cliente d'Auna es possible m'hagin deixat fora. Aixi que feina perduda. Buscare sol-lucions. Disculpe-ho. Tinc a la formiga Ni-K, cabrejada. |
|
Si has canviat tú, potsser t'ho han esborrat, encara que no estaría gaire bé. Si han canviat ells, aquesta informació estarà a algún lloc. No es perd. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
A Viajar en Autocaravana tens espai a a teva disposició. Només has d'enviar-nos el text en word a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., i les fotos a part. Crec que és un destí mot interessant per a molta gent. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Finalment he pogut penxar aquest relat en un blog (be, no se gaire com funcionen) mentre el publiquen en la pagina de VEA aprofitant l'oferiment de Toni de Ros.
Aixi que ho voleu llegir mentre, esta en : xximo-irlanda.blogspot.com Teniu en compte que el escrit es obra de la formiga que sempre viatja en la nostre AC (qui no te una formiga en les seves CV/AC's). No soc responsable dels seus comentaris, encara que son un 99,9%....reals. Salut a tots. |
|
Ja el tinc copiat i pegat per la meva viagteteca. Moltes gràcies.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Ja està a V.E.A.: www.viajarenautocaravana.com/viajes/Irlanda/irlandanik.htm
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |