• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nova Guia Arees de Servei a França fa 13 anys 9 mesos #37138

B-) En la revista francesa "Le Monde du Camping Car", veig que recomanan una guia d'arees de servei de tot França.
2300 adreces amb localització GPS, pel preu de 9,50 euros.
La vaig buscar pels quioscos, i l'havien esgotat. Tinc una adreça d-email, per demanar-la.
Algú coneix aquesta publicació?
Jo tinc la Guia d'Arees de França de Michelin, té moltes errades i li falta completar més informació del lloc i l'adreça exacta de cada area.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Nova Guia Arees de Servei a França fa 13 anys 9 mesos #37140

Jo tinc la del 2008 i m'agrada més que la Michelin. Te una informació més fiable i sembla que les explicacions són més aclaridores, encara que tampoc te coordenades, però per la resta jo n'estic molt contenta.

Salutacions.

Re:Nova Guia Arees de Servei a França fa 13 anys 9 mesos #37149

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Aquesta no la conec.
Nosaltres usem habitualment la que edita "Camping-car Magazine" d'Editorial Motor Presse i que esdiu "Le Guide Officiel d'Aires de Services de Camping Car.

www.campingcar-magazine.fr/vente_guidesBoutique.jsp?lg=fr&id=14
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:Nova Guia Arees de Servei a França fa 13 anys 9 mesos #37389

nouespai ha escrit:

Aquesta no la conec.
Nosaltres usem habitualment la que edita "Camping-car Magazine" d'Editorial Motor Presse i que esdiu "Le Guide Officiel d'Aires de Services de Camping Car.

www.campingcar-magazine.fr/vente_guidesBoutique.jsp?lg=fr&id=14

Pro la de camping car que jo tambe la tinc, no posa coordenades, aquesta pel que diu si venen

Re:Nova Guia Arees de Servei a França fa 13 anys 9 mesos #37404

La que jo tinc (crec que és l'edició 2006), és la mateixa que la que anomena el nouespai. Pensava comprarme la nova aquest estiu de camí a Auvernia, però m'hauré d'esperar a l'any vinent.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12