Benvingut,
Convidat/da
|
|
![]() 2300 adreces amb localització GPS, pel preu de 9,50 euros. La vaig buscar pels quioscos, i l'havien esgotat. Tinc una adreça d-email, per demanar-la. Algú coneix aquesta publicació? Jo tinc la Guia d'Arees de França de Michelin, té moltes errades i li falta completar més informació del lloc i l'adreça exacta de cada area. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo tinc la del 2008 i m'agrada més que la Michelin. Te una informació més fiable i sembla que les explicacions són més aclaridores, encara que tampoc te coordenades, però per la resta jo n'estic molt contenta.
Salutacions. |
|
Aquesta no la conec.
Nosaltres usem habitualment la que edita "Camping-car Magazine" d'Editorial Motor Presse i que esdiu "Le Guide Officiel d'Aires de Services de Camping Car. www.campingcar-magazine.fr/vente_guidesBoutique.jsp?lg=fr&id=14 Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
nouespai ha escrit:
Pro la de camping car que jo tambe la tinc, no posa coordenades, aquesta pel que diu si venen |
|
La que jo tinc (crec que és l'edició 2006), és la mateixa que la que anomena el nouespai. Pensava comprarme la nova aquest estiu de camí a Auvernia, però m'hauré d'esperar a l'any vinent.
Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|