Benvingut,
Convidat/da
|
|
Voy a hacer una edición de 1000 pegatinas (véase modelo adjunto) con el objetivo de poderlas repartir entre l@s forer@s y autocaravanistas que estén interesad@s.
Es una pegatina que tiene que ir pegada (por dentro) a las ventanillas laterales de la cabina (conductor y acompañante) de nuestra AC. Creo que es interesante, instructiva, pedagógica, informativa y como no, reivindicativa. Pegatina: yfrog.com/6penganxinaj Las dimensiones: 20 x 10 cm. Salen a precio final de 0,396 euros/pegatina Los gastos de enviarlas por correo certificado con sobre rígido son: 3,18 euros También os pongo el tutorial para hacer el ingreso. Debereis dirigiros a un cajero automático (o pedir ayuda) de "La Caixa" y seguir las instrucciones de tutorial. Es muy fàcil. Las pegatinas no las tendré has el dia 07 de agosto. Para hacer pedido debeis mandarme un MP o un e-mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. adjuntando vuestros datos y dirección postal. Haré el envio cuando se haya formalizado el ingreso. Tutorial para hacer el ingreso: yfrog.com/2figrespegatinesj Si teneis alguna duda me lo decís. Salutacions cordials
Damià i Carme |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
La auto que esta aparcada al lado mio en martorell, tiene esas mismas pegatinas.
NO seras tu? un saludo |
|
No. No vaig per Martorell des de fa molt de temps...
![]() Salutacions cordials
Damià i Carme |
|
Hola Damià i Carme,
a mi em sembla força bona idea, però el meu marit té por que sigui un reclam per la poli i que això els doni alguna mala idea... De totes maneres, faré l'ingrés. D'entrada les podem enganxar amb celo (pq siguin de quita y pon); on em ve realment de gust fer-ho és al parking enorme del costat del port d'Arenys de Mar, on el vigilant ens ha fet marxar ja dos cops, en temporada baixa...a l'estiu ja ni ho hem intentat. Al port sempre hi ha senyals de prohibit aparcar les ac però no era així en aquest parking, quan hi vam anar l'últim cop ja havien posat tot tipus de senyals prohibitives fixes (quan ens "convidaven" a marxar amb amenaça de trucar a la policia eren uns simples folis escannejats i plastificats penjats amb celo). En sabeu alguna cosa de la normativa d'Arenys de Mar? Ja em passaré pel fil on se'n parla de prohibicions als parkings de prop les platges del Maresme. Salutacions Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Hola Glòria,
no val la pena que facis l'ingrès ja que les enganxines són de les que s'apeguen per dins del vidre i per tant porten un paper protector que tapa les lletres... Pots fer una fotocòpia en un DIN-A4 de l'enganxina i et farà el mateix servei que vols (posar i treure). Pots treure l'enganxina a: yfrog.com/6penganxinaj Salutacions cordials
Damià i Carme |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Damia i Carme.
|
|
Damia i Carme ha escrit:
Hola Damià i Carme, si són així les enganxines, de moment doncs, no les agafo. Les imprimiré de l'enllaç (no se m'havia acudit) Gràcies per la idea! Salutacions La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Nosaltres portem la reglamentació legal sobre estacionament d'autocaravanes,
www.totcamping.cat/index.php?option=com_remository&Itemid=72&func=fileinfo&id=12 i si ve un vigilant que la desconeix li expliquem educadament i si ens amenacés de fer venir la policia, li dirìem que ens esperaríem allà sense pressa a que arribés. Tot fet amb la màxima calma. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|