• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

caravaning madrid, és de fiar? fa 17 anys 1 mes #36509

Hola companys, acabe de trobar en la xarxa aquesta empresa que ven autocaravanes de segona mà (caravaning madrid). Segons diuen, no tenen més d'un any d'antiguitat i els prues són d'allò més temptadors. Supose que seran caravanes que provenen de lloguer. Em pot dir algú si coneix aquesta empresa si són de fiar?. Hi ha alguna semblant per Catalunya? Estan molt viciasdes les ac que provenen de lloguer?
Moltes gràcies per tot i una salutació.

A10

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:caravaning madrid, és de fiar? fa 17 anys 1 mes #36519

L'antic grup SEA, ara "Libertium" a la C-17 (autovia de Vic) km 17,2
Lliçà de Vall (Barcelona)també possen a la venta les AC de lloguer amb menys d'un any.
Tenim amics que l'han comprat aquí i estan contents.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:caravaning madrid, és de fiar? fa 17 anys 1 mes #36527

Carraixet, no conec el concesionari, però si l´oferta t´interesa, amb el nº de bastidor (no sé si la matricula serveix) , t´en vas a la casa oficial i demens l´historial, veuràs si ha tingut problemes.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:caravaning madrid, és de fiar? fa 17 anys 1 mes #36529

Moltes gràcies

Re:caravaning madrid, és de fiar? fa 17 anys 1 mes #36530

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
matrix ha escrit:

...si l´oferta t´interesa, amb el nº de bastidor (no sé si la matricula serveix) , t´en vas a la casa oficial i demens l´historial, veuràs si ha tingut problemes.

A Alemanya això és com dius, però crec que en aquestes terres això topa amb la Llei de Protecció de Dades. M'agradaria saber si estic equivocat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:caravaning madrid, és de fiar? fa 17 anys 1 mes #36531

nouespai ha escrit:

A Alemanya això és com dius, però crec que en aquestes terres això topa amb la Llei de Protecció de Dades. M'agradaria saber si estic equivocat.

Josep Maria,

Aquesta informació és pública, de fet en la web de la DGT (www.dgt.es/portal/es/oficina_virtual/vehiculos/modelos_impresos/) pots descarregar-te el imprès (www.dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual...TALAN-VALENCIANO.pdf) per obtenir el historial complert.

Salutacions :)

Re:caravaning madrid, és de fiar? fa 17 anys 1 mes #36533

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
A trànsit no tenen ni els kms. reals ni si ha tingut avaries o accidents, -per a mi, són dades importants- en canvi sí que et diran quants propietaris.

Avui precisament m'han confirmat que les dades que comento "eren privades".

Amagant aquestes dades fomenten que els "pirates" facin de "les seves", i amb això no vull dir que aquest concessionari que comenteu no sigui honest, que no el conec de res.

Fa uns dies llegia que fa uns anys a Bèlgica els "pirates" campaven tranquil·lament fins que van fer una llei dura i transparent. Ara quan compres un vehicle t'entreguen tot l'historial del vehicle, com ha d'ésser, segons la meva opinió.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12