|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys, acabe de trobar en la xarxa aquesta empresa que ven autocaravanes de segona mà (caravaning madrid). Segons diuen, no tenen més d'un any d'antiguitat i els prues són d'allò més temptadors. Supose que seran caravanes que provenen de lloguer. Em pot dir algú si coneix aquesta empresa si són de fiar?. Hi ha alguna semblant per Catalunya? Estan molt viciasdes les ac que provenen de lloguer?
Moltes gràcies per tot i una salutació. A10 |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
L'antic grup SEA, ara "Libertium" a la C-17 (autovia de Vic) km 17,2
Lliçà de Vall (Barcelona)també possen a la venta les AC de lloguer amb menys d'un any. Tenim amics que l'han comprat aquí i estan contents. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Carraixet, no conec el concesionari, però si l´oferta t´interesa, amb el nº de bastidor (no sé si la matricula serveix) , t´en vas a la casa oficial i demens l´historial, veuràs si ha tingut problemes.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moltes gràcies
|
|
|
matrix ha escrit:
A Alemanya això és com dius, però crec que en aquestes terres això topa amb la Llei de Protecció de Dades. M'agradaria saber si estic equivocat. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Josep Maria, Aquesta informació és pública, de fet en la web de la DGT (www.dgt.es/portal/es/oficina_virtual/vehiculos/modelos_impresos/) pots descarregar-te el imprès (www.dgt.es/was6/portal/contenidos/documentos/oficina_virtual...TALAN-VALENCIANO.pdf) per obtenir el historial complert. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
A trànsit no tenen ni els kms. reals ni si ha tingut avaries o accidents, -per a mi, són dades importants- en canvi sí que et diran quants propietaris.
Avui precisament m'han confirmat que les dades que comento "eren privades". Amagant aquestes dades fomenten que els "pirates" facin de "les seves", i amb això no vull dir que aquest concessionari que comenteu no sigui honest, que no el conec de res. Fa uns dies llegia que fa uns anys a Bèlgica els "pirates" campaven tranquil·lament fins que van fer una llei dura i transparent. Ara quan compres un vehicle t'entreguen tot l'historial del vehicle, com ha d'ésser, segons la meva opinió. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|