|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys i companyes, torno a recorre a vosaltres per entendre més coses del funcionament de l'autocaravana, us agraeixo de tot cor els vostres consells.
El tema actual té a veure amb el boiler, fins ara ens ha funcionat perfectament, però les dues últimes setmanes ens ha fet una cosa molt rara. El cap de setmana passat quan la vaig anar a buscar, havia saltat el sistema de seguretat per glaçades i havia buidat tot el boiler, el vaig tancar i tot va funcionar bé durant el cap de setmana. Però avui he anat a netejar-la i al donar la bomba d'aigua m'adono que ha tornat a saltar la valvula de seguretat del boiler i que torna a expulsar l'aigua. Si fossim a ple hivern entendria que ha estat a menys de 4 graus i que s'ha obert, però no crec que dins del garatge hagi baixat de 10 graus (a molt estirar). Teniu idea de què li pot passar? Moltes gràcies. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
buf, poden ser moltes coses. jo el que faria: buidar-lo. es a dir, una vegada el facis servir, esgota l'aigua calenta, fins que et surti freda. llavors el dipòsit no tindrà emmagatzemada. si continua fen-te la guitza, canvia l'autocaravana!!
(com diu el montilla, de polonia, XIST!!) En serio: ves probvant: mira de no tenir activat sense volguer cap palanqueta o interruptor. és el primer que penso. sort! Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Quan la càrrega de les bateries del habitàcle estan baixes el dispositiu del boiler també es desconecta i deixa sortir l'aigua. Nosaltres ho hem solucionat posant 2 agulles d'estendre la ropa al pitorro del boiler perqué no pugui baixar.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
A mi hem pasava el que diu la Neus,quan la bateria es va anar fonent ens saltava i no enteniem res.
Despres varem consultar i ens varen donar la solucio de canviar les bateries o fer un invent com la Neus i aprofitar-les una miqueta més i varem fer l'invent. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ei moltes gràcies a tots, però llavors puc deixar l'autocaravana connectada a l'electricitat i així no saltarà. Això és dolent per les bateries? és que mai no sé si deixar-la conectada.
Merci a tots. |
|
|
El que és veritablement dolent per les bateries és que cada dos per tres és quedin sence càrrega. La AC, encara que tanquis la centraleta, te petits consums d'energía (el termostat del boiler és un ejemple) i si trigues algunes setmanas entre una sortida i un altra doncs les bateries és descarreguen quasi del tot.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|