|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, a tots!
Avui he descobert la web de les caravanes Carado. Pel que he vist, amb les fotos de l'interior, estàn força bé. Però la veritat que fins avui no les coneixia. Algú en sap alguna cosa d'aquestes caravanes? Veig que són alemanes. Dedueixo que deuen estar bè però m'agradaria saber-ne alguna cosa més. Algú en té una i ens pot fer cinc cèntims? Gràcies! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola,
Jo tinc una 3 ambients (Carado C363) comprada a Vic (Autosuministres Motor) fa un mes, encara no la he estrenat. Després de mirar i remirar és la que em va agradar més en relació al preu. Comparava amb Knaus, SunRoller, Fendt, etc. El pes per mí era important ja que amb el cotxe que tinc (Zafira dels nous) només puc remolcar 1200kg ja que és de benzina en comptes de diesel. |
|
|
Exacte, Whopper.
Ha estat mirant la web d'Autosuinostros Vic que he descobert les Carado. Pel que es veuen en les fotos, la qualitat dels acabats, materials de l'interior són bons,no? Hi ha molta diferència respecte a les més conegudes? Ah, i felicitats per la nova caravana! |
|
|
Las Carado tant caravanes com autocaravanes son de la casa Himer
i es una opcio molt bona Salutacions |
|
|
Aaah!
Per això es veuen uns acabats i materials de calitat. Sent del grup Hymer es una garantia. De totes maneres, a veure si en breu puc veure-les en directe que m'han cridat molt l'atenció. Salutacions i gracies! |
|