Benvingut,
Convidat/da
|
|
m'agradaria saber quina mida de tendal "fiamma" es pot possar en una hobby 500 kmfe
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola,
Nosaltres a la caravana, quan la teníem, li vam posar el caravanstore fiamma ( no sé si és aquest el que vols posar ) més llarg que vam poder per la mida. Ara fa un parell d'anys que ja no tenim cv i no recordo la mida. Es posava i es treia en un moment, i no ocupava espai quan l'havies de guardar. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Nosaltres tenim una knauss 500 fsk i portem un toldo Fiamma F45 de 4 metres i es el maxim que em permet la marca ja que el de 4,5 metres pesa uns 8 kilos mes.El preu es de uns 700 euros i el tancament amb clip system 700 euros mes.ENS VEIEM I BONA COMPRA.
|
|
moltes gracies companys per les vostres respostes, en principi la meva idea es posar un F45 com el MEGA.
|
|
Penso que 4 metres es una bona mida i si mai compras els tancaments tardes 10 minuts a montarlo i queda genial.Si els vols veure montats en alguna KDD m'avises i tel's ensenyo.ENS VEIEM AVIAT.
|
|
OK MEGA
he estat mirant aquesta tarde i mes del tot impossible possar el de 4 metres, em quedare amb 3,50 ja que per possar el de 4 metres tindria que desmontar el llum de sobre la porta o montar el tendal per sobre la caravana, de fet miran-ho amb el distribuidor posarem el de 3,50 hi ja he encarregat el tancament aquest del clip system pero el de la casa INACA, perque de vegades en estades com pot ser per setmana sant podria fer una mica de fresca. espero venir en alguna quedada. salud company Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
El tancament nosaltres tambe tenim el de INACA,esta mes complert,te cortines i el preu es mes economic que el FIAMMA.ENS VEIEM.
|
|
OK, fins aviat
|