Benvingut,
Convidat/da
|
|
Amics de Navarcles, enhorabona per la feina feta!!!!! L'àrea no té res que envejar-li a les que podem trobar per Europa...
Esperem que això simplement sigui un inici i que els ajuntaments catalans, poc a poc prenguin exemple de Navarcles i se n'adonin que integrar i no prohibir, és el millor camí a seguir. El temps dissabte no va acompanyar... Nosaltres vam haver de marxar. No sé quin temps us haurà fet avui diumenge, espero que millor i hagiu pogut gaudir dels espectacles de carrer, amb l'incansable Jepi al davant de tot, donant alegria arreu!!!!! Repeteixo, ENHORABONA i ara... tots a disfrutar-la!!!!! (pero no tots de cop: organització si us plau, organització!! ![]() ![]() ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola colla.Primer de tot donar-vos les gràcies a tots aquells que vareu venir a Navarcles,suportant inclemències meteorològiques i orogràfiques.Segon agrair a tot el col.lectiu d'autocaravanistes , caravanistes i camprs, pel bon funcionament i comportament que varem tenir,tercer agrair a les familia DIDI(Joan i Paqui)al PERE i la MANOLI,a la familia TIOWILSON,al JORDIGAVA i MALENA i a la meva(tots ells autocaravanites del poble) que varem portar el pes d'aquesta trobada .
Ara ja la tenim al sac.Una nova àrea ja està present entre nosaltres per disfrutar-la i gaudir-la.Molts ja ho varen fer aquest cap de setmana al fugir del fangar d'on érem aparcats.Gràcies a tots per anar trampejant el temporal que ens va caure,espero que en Mega i els que us vareu quedar a l'esplanada no tinguéssiu problemes per sortir.De totes formes malgrat la pluja varem poder fer l'acte protocol·lari de la inauguració i el batlle,el regidor de festes i esports,el de turisme , el president de la UCC secció d'autos i tota la colla de Navarclins autocaravanistes juntament amb tots vosaltres varem poder donar el tret de sortida d'un granet de sorra en el complicat mon de les àrees d'autos al nostre país. Per sort el diumenge tot va funcionar amb normalitat les festes medievals varen sortir al carrer i les funcions teatrals,les paradetes i el tot el festival monacal varen funcionar a tota pastilla. Ara ja només queden les restes de les vostres petjades a l'àrea,avui només hi quedaven uns autocaravanistes de Sagunt que cada any ens acompanyen i a l'esplanada forats i senyals de estrabades per poder sortir.Però ningu ens pendra el record que varem ser al acte de sortida d'aquesta nova perla d'area. Us deixo unes fotos de l'acte. picasaweb.google.es/jepisolsa/InauguracioDeLAreaDeNavarcles2009# Una abraçada. Salutacions. 1000 gràcies a tots els que i éreu i els que ens i acompanyàveu en el vostre pensament. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Jepi.
|
|
Ens alegrem que tot i el mal temps hagueu disfrutat de la festa, nosaltres no hem tingut aigua però si ens va caure una bona nevada.
Les fotos molt xules, ja veig que heu posat en pràctica el dit"al mal temps bona cara", esperem poder venir a veure la nova area ven aviat. Fins la próxima amics;-) El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Felicitats a tots per la nova area i felicitats a tots els organitzadors encara que el temps no va acompanyar ,com sempre la bona companyia no va faltar.L'any que be tornarem i ja mirarem que en Vicenç no hagi de cantar i aixi el poguem veure per alla
![]() ![]() |
|
Moltes felicitats!!!
|
|
Hola a todos, me alegra que pesar del mal tiempo que nos acompaño pudimos disfrutar de la nueva Area, del entorno del Area y de la fiesta Monacalia de Navarcles. Para los que no se quedaron pongo unas fotos.
Saludos Paqui picasaweb.google.es/JUANYPAQUI/NAVARCLES# Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
Nosaltres, malgrat el temps, ens ho vam passar molt bé i finalment diumenge vam poder gaudir de la festa. Gràcies Jepi per acollir-nos a casa vostra, i a tota la resta de navarclins, gràcies per la vostra implicació en aquest projecte. Aquí us deixo unes quantes fotos, desitjo que us agradin...
picasaweb.google.es/merce67totcamping/Monacalia2009# Mercè & Cia.
|
|
bona tarda, a nosaltres a part del temps,tot ens va anar molt bè i tot i ploguent vam poder anar a comprar moscatell i paraigues. L'endemà vam tornar a disfrutar de l'amabilitat de tot el poble de Navarcles, gracies a tots els organizadors i esperem poder venir sovint ara que us tenim una mica mes a prop gracies al tunel.
![]() ![]() ![]() |
|
Quines fotos més xules...!! Quànta penya!!!!!
Malgrat el temps, es nota que ha valgut la pena. Jepi, aquest any o t´has posat el barret de cascabels??? ![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
![]() ![]() ![]() Quina festasaaaaaaaaaaa Felicitats a la gent que a fet possible aquesta Area i la festa. ![]() ![]() ![]() |
|
Molt xules totes les fotos,que maca que es l'àrea i com diu la Didi el seu entorn,per cert un bon dia per venir a veure-la i gaudir-la es el dia 25 i 26 d'abril que tornem a estar de festes,aquest cop l'Aplec Sant Jordi una bonica festa amb més de 44 anys d'existència.
Merçe ja saps que..." casa meva es casa vostra si es que hi han cases d'algú"per molts anys ho poguem anar fent. L'any que ve segrestarem al Vicenç i la Paquita perquè no puguin cantar eh Mega!!!Vicenç,ja et deia jo que això passaria!! Xguell,no hem diguis que la C-17 ja es una realitat,el meu tom tom ja fa anys que m'hi vol fer anar,però quan hi arrivaba la carretera estava tallada,quan trigueu ara desde OLOT???. Matrix,si que l'he portat però tan sols en una escena,la del casament,aquest any anava més "pijo". Diana,Willi ja esteu venint a provar l'area!!!! Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Jepi.
|
|
Quina enveja em feu, al final per un problema familiar no vaig poguer anar, però a veure si per Sant Jordi ens deixen escaparnos.
Gracies de nou Jepi per les tota la feina que has fet i tingues ben segur que a la més mínima tornaré a visitar el teu poble. |
|
Hola Sitron,sentim molt que no ens poguéssiu acompanyar,esperem que el problema familiar estigui ja resolt i que tot torni a la normalitat.El 25 i 26 d'abril es un molt bon dia per gaudir d'unes altres festes a Navarcles,a veure si us animeu.Qualsevol dia es bo.
La feina que dius no l'he feta jo sol hi ha altre gent al darrera que han sigut sempre al peu del canó,el que passa es que sempre hi ha d'haver algú que hi posi el nick i aquí hem toca molt sovint a mi,tal com vaig dir les families(Didi,Tiowilson,Pere i Manoli,Jordigava i Malena i altres que no son del forum)també son part d'aquest prodigi. Una abraçada.T'esperem a Navarcles. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jepi no pateixis que a la que el metge hem deixi anirem a veura la nova area.
Ja t'avisarem!!! |
|
Diana,espero que aixó sigui ben haviat i que puguis caminar molt be per l'area i pel seu voltants.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Moltes gràcies Navarcles !!!!
Esperem, ben aviat, fer una escapadeta i poder gaudir de la nova area. Per sant Jordi també teniu festa ??? Mirarem l'agenda. |
|
Bona nit Jepi el tunel si no hi ha cap problema divendres a la tarda ja estara en funcionament.
|
|
Jepi ha escrit:
Jepi, jo crec que ara que esta recent la cosa podries organitzar una KDD pel 25 i 26 i podriem fer una reinaguracio amb un bon solet, despres podriem fer un aperitiu en aquell espai que l'ajuntament va preparar ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bé Mega no cal dir que una kedada no la muntarem doncs com us podeu imaginar estic a l'organització de la festa i tinc d'estar al lloc per ajudar a muntar ,desmuntar i el que calgui,però si que us convido a tots a passar aquest cap de setmana del 24,25,26,d'abril a gaudir de l'Aplec Sant Jordi amb molts actes,Botifarrada(dissabte vespre i tot diumenge),concurs literari,Havaneres i cremat,esbarts dansaires,caramelles,cants de taberna,isada de senyera,trobada de puntaires,sardanes...etc,etc.i de segur que si veniu ens veurem tot fent una butifarra al parc o cantant havaneres amb un got de cremat,jo no m'ho perdria i a més ja sabeu que si som molts a l'àrea es pot anar al parking que estàvem i cap problema(si no plou,je,je,je)Vicenç vine a Navarccles i no cantis:laugh:
![]() Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Voldria des d' aquí donar les gràcies a en Toni de Ros i a viajarenautocravana.com pel suport rebut durant tots aquests dies,amb les seves publicacions,llegiu aquesta ultima.
www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=32349&...828bfe0224471f37064d Gracies VEA. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|