|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Que maco he quedat en la fot que ting al avatar
:roll: =)) =)) =)) :roll: No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola
Hemos adelantado faena y ya hemos colgado las primeras fotos de la quedada (solo cerca de 300). Esperamos que os gusten y las disfruteis mucho. es.pg.photos.yahoo.com/ph/joaquibravo/slideshow?.dir=/da00re2&.src=ph Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Son las 23:45 del dia 10, y ya hemos visto las fotos....que pasada...no?
Eres una maravilla Joaquina.....Un beso. |
|
|
Joaqui, eres un fenomeno.
Han llegado las fotos antes que nosotros, GRACIAS. |
|
|
Gracias Joaqui por las fotos, son magnificas y reflejan muy bien el ambiente de la quedada.
estaria bien poder colgar las fotos en un apartado propio para que no caiga el hilo. |
|
|
Soposo que es poden penjar al s fils permanents de les kedades.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Aquí deixo unes quantes fotos més de la Kedada.
es.pg.photos.yahoo.com/ph/jepisol/album?.dir=/23b5re2&.src=ph Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Millor posar-les on son les altres no ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Con reportages fotograficos como estos, ,,,,,,,,,,,,,,,, yo no me atrevo a hacer fotos. ¡¡ abusones !!
|
|
|
webmestre,crec que seria bó obrir un permanent de fotos de la trobada de la Diada tal com diu en Nouespai :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
:twisted: :twisted: :twisted: per que no puc verure les fotos????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
No se Marta,jo hi entro perfectament.El que has de fer es penjar-hi les teves.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Tinc algun problema amb el meu pc, ja que al de la meva filla si que las he vistes,..... aquesta vegada n´he fet de molt poquetes....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Per tots els reporters fotografics un 10 .
Salutacions a tots i totas. |
|
|
M'he permés copiar els missatges de la Joaqui i en Jepi al fil permanent amb les altres fotos de la kedada, dins l'apartat de Kedades... Espero que no es molesti ningú, allà en trobareu alguna més.
Mercè & Cia.
|
|
|
wnas!! :mrgreen: :mrgreen: Me culat del forum dels nens, perquè allà ningu parla :!: :!:
Molt xules les fotus pero... casi k domes sortiu els grans!! :!: :!: DWS!! el fill del TIOWILLSON TMB PARLA! :mrgreen: :mrgreen: D@viD50!N!
|
|