• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: ENS HAN FOTUT FORA fa 19 anys 10 mesos #3555

Otres, ja he dit més d'un cop que sovint val més no contestar quan un diu barbaritats i m'he aguantat i no ho he fet. A la vegada, però, felicito a tots els que sí que heu contestat el aquell fòrum perquè ho fet fantàsticament, amb molt de respeste o bé amb molta gràcia, dues maneres molt efectives.`
Crec sincerament, com tots, suposo, que de soroll en vam fer. Amb la quantitat que érem, només que parléssim amb un to normal ja se'ns havia de sentir. Cal que quedi clar que era dins de l'horari permès. A partir d'una hora érem a la platja i un bon tros enllà. Impossible sentir res amb la remor de la mar.
Els amos dels gossos sempre acabem rebent. Algun dels gossos portàva l'identificació del nostre fòrum perquè aquell senyor sabés que era d'algú de nosaltres? Si un és educat té clar que el gos va sempre lligat, que existeixen bossetes per recollir el que calgui si hi ha una sorpresa, que no pot estar bordant tot el dia... Per educada em tinc i això ho vigilem molt. Aquest punt m'ha dolgut potser encara més que els altres, ho sento.

Direu perquè clavo aquest "rotllo" aquí. Doncs d'allà passo. Segur que els implicats en l'embolic ho llegiran perquè es veu que aquí hi entren per trinxar-ho tot i hi aniran ficant el nas

Una abraçada a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ENS HAN FOTUT FORA fa 19 anys 10 mesos #3571

Si hi ha una cosa qe no m'agrada son les mentires mal intencionades. Des cuatre gossos que habien a la KDD dos els portava jo, i dels altres dos vaig veure un civisme inpeclable.
Dels meus s´hi van causar alguna molestia demano disculpes, per les deposicions sento no haver deixat alguna per que la prepitxes certa persona que te una mala visio de la realitat.
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella

Re: ENS HAN FOTUT FORA fa 19 anys 10 mesos #3581

No vaig veure en cap moment els gossos de la kdda sueltos pel camping i molt menys molestant.
Que jo recordi, hi havia 4 gossos, 1 gat i 1 conill i cap d'ells va molestar.
Tampoc vaig veure teles fora de les CV o AC. El que si veig veure fora d'una AC va ser un portatil, però no feia gens de soroll.
Salutacions

Re: ENS HAN FOTUT FORA fa 19 anys 10 mesos #3588

jo convidaria a aquest senyor a participar a un dels nostres concursos.

Ja m'entene-ho

Salut.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: ENS HAN FOTUT FORA fa 19 anys 10 mesos #3621

Mira q en sou!!!!! La que heu liat!!!! :mrgreen: Menys mal que l'amic Jepi ens ho va aclarar perque nosaltres ja teniem els ulls com a plats despres de llegir aquest i d'altres fils!! Si volieu cridarlo a algú allo del 28 de Desembre de INOCENTE!! em sembla que hem sortit voluntaris!! ;-)

Una abraçada i espero veurens aviat! Mentres tant m'anire possant les dents llargues amb les fotos!
hthttp://blog.kampistas.com/

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12