• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

GPS? fa 17 anys 4 mesos #34546

Bona tarda amics!
Com ja sabeu , som els novatos i avui ens han confirmat que tindrem la caravana nova abans de setmana santa. Avui ja hem estat buscant material complementari per l'autocaravana i hi ha alguns punts que ens agradaria que ens dinguessiu un cop de mà.
Un d'ells es el GPS . He anat a mirar a FNAC i l'únic que hi havia a nivell de cartografia europea es el NAVIGAM però veig que molts aneu amb el TOMTOM ( a part de ser el més car ) i només porta de serie la cartografia de Espanya i Portugal,però també es l'únic que et pots baixar les actualitzacions de les àreas de servei per poder carregar i descarregar aigues.
Algú em podria orientar? Gracies

I per altre banda , el tema dels líquids que s'han d'introduir dins els dipòsits de l'aigua perque no facin males olors. Algú em podria dir quin tipus de líquid es i on es pot comprar a part dels centres de compra-venta?quin cost tenen i la seva durabilitat?Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34551

Nosaltres portem el tom tom... bé . el homer, que jo encar vaig amb el mapa al costat perque no m´en refio massa.
Als dipòssits d´aigua neta jo no poso res . i tampoc al de grisses.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34552

Nosaltres portem el TomTom amb la cartografia d'Europa, ja fa quatre anys que el tenim i n'estem molt contents.
El nostre és un Go 700,que ja no el fan.
Amb mapes d'Europa veig que hi ha aquests, per exemple:
www.tomtom.com/products/product.php?ID=490&Category=0&Lid=6
www.tomtom.com/products/product.php?ID=480&Category=0&Lid=6
www.tomtom.com/products/product.php?ID=593&Category=0&Lid=6
www.tomtom.com/products/product.php?ID=468&Category=0&Lid=6

De vegades el Tom Tom ens ha posat per algun caminoi estrany, però compensa per la gran tranquil.litat que dóna generalment, tot i que tampoc deixo el mapa a casa.

No obstant, hi ha programes que converteixen els arxius de PDIs per a diferents navegadors estàndar.

Als dipòsits de grises, un cop buits, de tant en tant en David hi tira un raig d'això www.thetford-europe.com/upload/111720_622_1187770943009-Tank...r_1%2C5L_vrij_LR.jpg

El líquid blau per al Thetford de vegades en David el compra al Leroy Merlin.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34558

Hola companys, doncs, aixo del gps es tot un mon, i tenim de gustos un munt. Ara bé, jo, per no portar molts trastos a sobre, acostumo a fer servir una pda, amb ella ho porto tot, el tel., agenda, internet, i com porta gps integrat, l'hi pots afeixir el sistema de navegació que volguis. He estat molts anys amb el TomTom, i deunidó dels llocs que ens a tret, (i els que ens ha ficat). Ara estic fent servir el Sygic McGuider, el pots veure a: www.sygic.com/ i funciona força be.

Pel tema de liquits, nosaltres només l'hi fiquem al quimic d'aigues negres,a la resta res.

A10.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34559

El navegador més venut és el TomTom, (jo el tinc en PDA), respecte als mapes ho pots anant comprant segons els vagis necessitant.

Salutacions :)

Re:GPS? fa 17 anys 4 mesos #34566

yo tambien tengo el tomtom en la PDA, ¿ventajas? tiene mas utilidades que un navegador dedicado, ademas para actualizaciones me pongo el parche en el ojo y pongo cara de malo con lo cual ya lo he actualizado varias veces, tanto las versiones de tomtom como los mapas y a muy buen precio.

Re:GPS? fa 17 anys 2 setmanes #36778

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Sembla que el Ventura Snooper seria el primer GPS amb cartografia apte per caravanes i autos.

Algú coneix aquesta marca?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:GPS? fa 17 anys 2 setmanes #36784

ho veig una opció molt bona, pero el preu m'ha desanimat una mica :(

Re:GPS? fa 17 anys 2 setmanes #36785

nouespai ha escrit:

Sembla que el Ventura Snooper seria el primer GPS amb cartografia apte per caravanes i autos.

Algú coneix aquesta marca?

No l'havia escoltat, però el aparell que es veu en la web, té molt bon aspecte.

Salutacions :)

Re:GPS? fa 17 anys 2 setmanes #36788

parece muy buena opcion

Re:GPS? fa 16 anys 11 mesos #37046

Hola , algú em podria passar o dir-me d'on puc treure una versió de descarrega gratuïta de la cartografia d'europa o concretament de frança per un Tom-Tom One versió 3?

Gracies

Re:GPS? fa 16 anys 11 mesos #37049

gratis no.
ho has de comprar, com fan tots els bons nois, que volen contribuir a la riquessa dels rics.
tu ets d'aquests?
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re:GPS? fa 16 anys 11 mesos #37120

Ho sento , però jo no soc d'aquests. Ho trobo relament un abús i un engany , ja que quan pagues alguna ctualització de mapes hauria d'estar al corrent i MAI són actuals.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12