• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Inauguracion Area de Ferrol fa 13 anys 5 mesos #34140

Salud.

Los proximos dias 3,4 y 5 de abril se inaugurara el area de autocaravanas de Ferrol.

Mas info:

www.web-aga.org

Inscripciones:

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Un saudo dende Galiza.

Camper.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Inauguracion Area de Ferrol fa 13 anys 5 mesos #34142

Enhorabuena Meresere,me alegro por vosotros los Gallegos i por toda la comunidad autocaravanista,però me esta entrando un depresión i una envidia de ver que en Galicia han entendido el turismo en todas sus vertientes.Porque no vienes una temporada por nuestras tierras i convences a muchas autoridades para que logremos en tan poco tiempo tantos exitos.
Un abrazo i gracias por vuestro esfuerzo.
Saludos.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Inauguracion Area de Ferrol fa 13 anys 5 mesos #34144

Enhorabuena.... e de alabar el buen trabajo que estais haciendo!!
A ver si pronto puedo usar alguna de ellas...:whistle:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Inauguracion Area de Ferrol fa 13 anys 5 mesos #34325

Enhorabuena, la verdad es que da envidia sanan i ganas, muchas ganas de ir a conocerlas. Visitamos Galicia hace unos años y nos encantó. Habrà que volver!

Re:Inauguracion Area de Ferrol fa 13 anys 5 mesos #34326

Muchas gracias por la información, en Galicia sabeis como hacer bien las cosas.

Saludos
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Inauguracion Area de Ferrol fa 13 anys 4 mesos #35147

Salud.

El Proximo fin de semana se inaugura el area de autocaravanas de Ferrol, el fin de semana previo a la Semana santa, un buen momento este para venir a conocer no solo Ferrol, sino para pasearse unos dias por toda Galicia.

17 areas de autocaravanas estan a vuestra disposicion.

Animaros, Galicia os encantara.
Un saudo dende Galiza.

Camper.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12