• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32897

Ostres Gordi ens alegrem moltism que no li pases res a la caravana i molt especialment a vosaltres.
Un petó per a tota la colla.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32898

tengo una familia amiga que esta en el camping de Ribes, por lo que cuentan el destrozo fue considerable, caravanas nuevas destrozadas.

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32915

Gordis, quins moments d'angoixa !!! Com ja t'han dit, aquell dia el teu angelet va treballar de valent !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32931

Gordis, ens alegrem que al final tot quedes en un ensurt gros!!

Nosaltres dissabte vam passar molta por, resulta que anavem amb l'A.C. perque diumenge era la festa popular de la calçotada a Valls i quan vam sortir el divendres tot estava en calma, aixi que vam anar abans a Vinyols, a 5 km. de Cambrils, amb la intenció de visitar el dissabte el Parc Samà i el diumenge anar a Valls. La matinada del divendres al dissabte va ser molt mogudeta, però res a veure amb el mati del dissabte. Com que no podíem sortir estavem al llit veient una pelicula i de sobte l'A.C. es comença a moure sola i ens va desplaçar aprox. uns 100 m. Vam passar molta por. La sort va ser que vam anar a parar contra la vorera de l'altra banda del carrer i es va aturar!! Va ser una sensació molt forta, durant tota la resta del dia teniem pànic ja que els cops de vent eren increibles i no hi havia cap lloc segur, veiem valles volant, arbres tumbats, però sortosament, tot va quedar en una anecdota per explicar. Malauradament, els nanos de Sant Boi i altres ja no ho poden explicar... Realment en moments aixi te n'adones com mai de la petitesa humana davant qualsevol fenomen de la natura...

Ens alegrem que la familia totcamping estigueu tots perfectament!!!

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32932

Caram, Jaume, quin ensurt veure moure's l'AC sense poder-la controlar !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32933

Gordis / Jaume,

M'alegro que tot hagi quedat en un ensurt.

El vent és una força de la natura incontrolable.

Salutacions

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32934

ostras Jaume....al final me olvide de llamaros....pues menos mal que tampoco os paso nada y solo quedo en el susto.......

Saludos.

Last edit: per Gordis05.

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32980

Jaume,,,,,,,,,,,menudo susto.

¿que hay que hacer en un caso como el de Jaume?, me refiero a seguridad, ¿que seria lo mas prudente? abandonar la AC y que solo sean daños materiales, moverla y encararla al viento.
Espero que sea una experiencia por la que yo no pase, pero claro, si el viento movio una AC como la de Jaume, mi CV volaria, ¿que hago entonces? la desengancho y le digo adios, o con el conjunto coche caravana no podria el viento? aunque por peso, seguro que la AC de Jaume pesa mas que mi conjunto.

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32982

arizona ha escrit:

... de sobte l'A.C. es comença a moure sola i ens va desplaçar aprox. uns 100 m.

... Ho he llegit bé, és va moure 100 m. ???

Quina por que deurieu passar, per sort ho poder explicar sense haver patit danys personals ni materials.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32988

!00 mt...!! deunidó!!!

Segur que us va sembla una eternitat!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32992

Nosaltres vem estar a punt se sortir, i al final ens vem fer enrera (menys mal). Tot i així vem haver de patir 24 sense llum a la Cerdanya, si si .... molt romantic ... pero a 0ºC ... collons quin fred que feia!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #32999

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Tonio ha escrit:

Jaume,,,,,,,,,,,menudo susto.

¿que hay que hacer en un caso como el de Jaume?, me refiero a seguridad, ¿que seria lo mas prudente? abandonar la AC y que solo sean daños materiales, moverla y encararla al viento.
Espero que sea una experiencia por la que yo no pase, pero claro, si el viento movio una AC como la de Jaume, mi CV volaria, ¿que hago entonces? la desengancho y le digo adios, o con el conjunto coche caravana no podria el viento? aunque por peso, seguro que la AC de Jaume pesa mas que mi conjunto.

I tant, quina por, que es mogui tota sola.

Jo crec que si m'hi trobés, si m'hi puc baixar, m'hi baixo. Al menys crec que tindria més possibilitats d'esquivar el perill si veig que cau alguna cosa.

Quedar-se dins amb la debilitat que tenen tots aquests "catxarros" em sembla pitjor idea.

Fa dos estius, passant un pont des de la costa per anar a l'illa de Re, enmig d'un vent fort ( res semblant a dissabte ) la auto s'ens movia més d'un metre de costat i anava a 20 km/h o menys i acollonit, però em vaig refiar de la gent del peatge que em van dir que podia passar a poc a poc.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #33002

Gordis.. jaume .. quin ensurt ufffffffffff
Nosaltres varem estar a la Sènia fa uns mesos i per la nit va començaçr a fer un vent descomonunal.. la auto no parava de moure`s , la varem canviar de lloc, però no hi ha havia res que pogues parar aquell vent ..però no ens va desplaçar....si jo estava cagadeta aquella nit.. no vull ni pensar com estaria si m' hagues pasat com voslatres.
Una abraçada!:kiss:
Mª José

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #33020

Mentre t'estas movent, la veritat es que no et planteges gaires coses, recordo com la Mària va baixar del llit ràpidament intentant pujar encara més amunt el freno de mà, i jo, des del llit mirant la direcció que portàvem i dient-li que per molt que el pujés allò seguia en moviment!!. Evidentment la meva mobilitat no era com la de plantejar-me de baixar ni res d'aixo. La meva obsessió era mirar per la finestra de darrera quina direcció agafàvem. Quan em vaig adonar que aniríem a petar contra una vorera i que com a màxim, toparíem amb un mur, i com que la velocitat tampoc era gaire gran, jo li anava dient a la Mària que estigués tranquila, que portavem bona direcció!! (jo estava cagat però que li havia de dir!!) Se'ns va fer etern, certament... L'experiència no li desitjo a ningú... Però al final, l'angel de la guarda ens va acompanyar, sortosament!!!

Re:CAP DE SETMANA CAOTIC PEL VENT fa 17 anys 6 mesos #33023

Jaume, realment vareu tenir molta sort, el problema del vent es que a més de desplaçar pot fer una regolfada (¿es diu així?) i volcar el element i llavors comences a rodolar com una pilota.

Tonio en casos asi, yo me apartaria del elemento y creo que hasta empezaría a rezar a alguien.
En principio si tu fueras en contra viento tendrías más fuerza para contrarrestar pero...... ¿y si no funciona?
Luchar contra estos elementos es jugarte la vida, en protección civil siempre dicen "Olvida lo material y ponte a cubierto"
Saludos,
Marta & cia.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12