• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

TEMA:

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33064

Sexe,Sexe....on es el fil de sexe!!!!!! rialladess rialladess rialladess rialladess
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33065

Hola a todos;

Un poco de humor siempre es bienvenido ;- ) Pero queria comentar unas cosillas.

Como bien ha dicho Calamar y Jepi, anteriormente ya se habia hablado del tema de la Asociación, como siempre habria que ver lo que dicha Asociación ofreceria y por que no, si la cosa prospera y fuera interesante, no seria una locura.

Para continuar con el tema que ha comentado Conrad, de que ofrece el foro que otros no ofrezcan, pues realmente aquella persona que busque información de lugares para visitar en toda Catalunya aqui tendrian que tener un amplio abanico de todas las maravaillas de esta tierra, realmente es un punto a favor.

Tambien comentar que en este momento a mi parecer, casi todos los foros de Kampismo que hay en la actualidad, carecen de lo mismo "Imaginación", para hacer cosas diferentes y llegar a la Mayoria pero tambien satisfacer a las minorias.

Creo realmente que de todo este batiburrillo saldra algo bueno, de hecho hacia un montón de tiempo que no entraba al foro y ahora estoy engachada leyendo y releyendo todo lo que se escribe. Por algo se empieza!!!!

Espero que realmente se encuentre un punto de inflexión y que todos podamos encontrar en Totcamping lo que buscamos... "sea lo que sea".

En fin chicos, siempre es un placer debatir con todos vosotros, por que ante todo esta el respeto que nos tenemos los unos a los otros y que es la base para poder llevar a cabo cualquier empresa.

Con lo cual, saludos a los nuevos, saludos a los de siempre, saludos a los que vendran y saludos a los que se iran y no volveran...

Ser buenos.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33066

Webmestre ha escrit:
[quote[

No ets l'única a qui escriure i llegir a diari ens ha ajudat.

Suposo que quan escrius, al teu ordinador, veus una ratlla vermella sota si ho escrius malament, oi ?[/quote]

si, però el corrector no ho arregla tot ...
- més / cantitat
- mes / un dels 12 de l'any
- després / més tard
- desprès / de despreniment
- és / verb ser
- es / pron. pers

mica a mica ...
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33068

Neus ha escrit:

Webmestre ha escrit:
[quote[

No ets l'única a qui escriure i llegir a diari ens ha ajudat.

Suposo que quan escrius, al teu ordinador, veus una ratlla vermella sota si ho escrius malament, oi ?

si, però el corrector no ho arregla tot ...
- més / cantitat
- mes / un dels 12 de l'any
- després / més tard
- desprès / de despreniment
- és / verb ser
- es / pron. pers

mica a mica ...[/quote]

No ho deia pel corrector, jo no l'uso, sinó per l'efecte "avisador".
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33070

Els meus textos surten quasi vermells del tot; d'aqui ve la feinada. Tinc que descobrir quina és la correcció bona i molt sovint si la paraule que he fet servir existeix de debo :whistle:

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33078

Bé, llegides moltes respostes ara us en diré la meva a veure que penseu.

Evidentment Totcamping es un forum d’aquí, de casa nostra, i no hi ha ningú millor que nosaltres que conegui la nostra terra. Pert tant tenim a les nostres mans informació que altres forums no tenen. No se vosaltres pero jo podria dir que un tant per cent molt alt del temps que passo amb la auto el passo aquí, cada cap de setmana, i no em calen grans forums estatals o internacionals per trovar aquells petits indrets que coneixem nosaltres millor que ningú. Aquesta per mi es una de les grans ventantges de totcamping

M’ha cridat molt l’atencio el tema que comenta en Jepi de l’associació. Es complicat i llarg de rumiar, pero si es cert que es una tema interessant que podriem anar plantejant, mes que res per saber de quanta gent parlem. Jo mateix he pensat de vegades en propasar a l’Ajuntament de Badalona o de Montgat llocs on es podrien fer àrees que segúr tindrien molt èxit, pero sense un recolzament s’hem fa una muntanya.

Per últim donar resposta també al que diu en CiM: Que n’espero de Totcamping? Per dessitjar jo dessitjo que es convertís en més que un grupet d’autocaravanistes catalans que s’arrepleguen per dinar de tant en tant. Que fós per un costat un portal amb un alt nivel d’informació de llocs interesants, arees on dormir, rutes de treking o bicicleta, i per un altre que com a grup acabessim tenint una certa importancia per conseguir poco a poc davant l’administració que al menys aquí, a casa nostra, els autocaravanistes siguem respectats (entenc que en això la gent amb caravanas, carros-tenda, etc… no ho compartiran).
hthttp://blog.kampistas.com/

Last edit: per conrad.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33081

nouespai ha escrit:

Tot i això, quan he sortit de viatge per Europa ( més lluny no he estat, malauradament ) m'he adonat que, per ara, el català em serveix de ben poc, a l'igual que l'espanyol.

No t'ho pensis, al camping de Viena vam trobar una noia que ens va atendre en català, i si us haig de la veritat, em va fer molta il.lusió expressar-me en la meva llengua.

I va, ja que m'hi he posat, també diré la meva.
Que trobo a Totcamping que no trobo a altres webs ??
Us ho diré amb una paraula: amics. Després d'una mica més de tres anys, hi trobo amics i us ben asseguro que crec que en tinc de bons.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33082

:blink:
Per cert, el fil de sexe on dieu que és ???

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33083

monrib2123 ha escrit:

:blink:
Per cert, el fil de sexe on dieu que és ???

Ja esteu trigan a començar un !!! dancing dancing dancing
martelll martelll martelll onadaa onadaa onadaa

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33084

conrad ha escrit:

Jo mateix he pensat de vegades en propasar a l’Ajuntament de Badalona o de Montgat llocs on es podrien fer àrees que segúr tindrien molt èxit, pero sense un recolzament s’hem fa una muntanya.

Tens un document amb força informació per donar-los, si t'animes.

conrad ha escrit:

Jo dessitjo que es convertís en més que un grupet d’autocaravanistes catalans que s’arrepleguen per dinar de tant en tant. Que fós per un costat un portal amb un alt nivel d’informació de llocs interesants, arees on dormir, rutes de treking o bicicleta, i per un altre que com a grup acabessim tenint una certa importancia per conseguir poco a poc davant l’administració que al menys aquí, a casa nostra, els autocaravanistes siguem respectats (entenc que en això la gent amb caravanas, carros-tenda, etc… no ho compartiran).

Avui en Carlosk75 ha afegit un enllaç a una web de les Vies Verdes.
Si tens informació sobre aquests temes que dius la pots aportar també.
Jo més que respectats diria que es prengui en consideració com el que és: Una font d'ingressos per Turisme. I en un moment en que encara es parla més que mai de deslocalitzacions, l'entorn ( si sabem cuidar-lo ) no marxarà.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33085

conrad ha escrit:

Per últim donar resposta també al que diu en CiM: Que n’espero de Totcamping? Per dessitjar jo dessitjo que es convertís en més que un grupet d’autocaravanistes catalans que s’arrepleguen per dinar de tant en tant. Que fós per un costat un portal amb un alt nivel d’informació de llocs interesants, arees on dormir, rutes de treking o bicicleta, i per un altre que com a grup acabessim tenint una certa importancia per conseguir poco a poc davant l’administració que al menys aquí, a casa nostra, els autocaravanistes siguem respectats (entenc que en això la gent amb caravanas, carros-tenda, etc… no ho compartiran).

Perdona Conrad, potser no ho he entés bé, però per què dius que la gent amb caravanes o altres mitjans no compartirem el que les ACs siguin respectades? Evidentment que en aquest món hi ha de tot, però com a viatjera, independentment del mitjà, estic a favor que es recolzi qualsevol element, el tingui o no, i crec que molta gent pensa igual (espero no equivocar-me).

Per cert, jo com la Loli també estic enganxada a aquest fil, encara que escric poc.

Un petó.
Mercè & Cia.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33096

Nosaltres vam arribar a totcamping per pura casualitat, cercant informació sobre autocaravanes i àrees de pernocta, vam enllaçar amb aquest foro. En aquells moments s’estava organitzant una kdd a Peñíscola. Li vaig comentar a la meva dona i vam decidir anar-hi, ja que ens acabàvem de comprar l’A.C. i no coneixíem res ni a ningú d’aquest “mundillo”. La veritat és que inicialment, teníem una mica de recança de conèixer un grup que nosaltres, com a “novatos” consideràvem que seria un grup tancat, vaja, una espècie de gheto… Res més lluny de la realitat!!! Des del primer moment (bé, cal dir que els primers instants van ser dificils perquè inicialment vam conèixer al Xavi de la Mercè 67, al Jepi,etc … vaja, pels que no els coneixeu són “elements que es fan notar en un grup i més per nosaltres que acabàvem d’aterrar” jajajajjaaja) Bé, ara seriosament, com us deia, des del començament ens vam sentir totalment INTEGRATS en el grup, en cap moment ningú ens va deixar de banda, i als 10 minuts de convivencia ja erem un membre més de totcamping!!!!

Han passat els anys…i no sé si la gent nova, els que han anat a una primera kdd fa poc, tenen o no la mateixa sensació que nosaltres vam tenir. Si opinen com jo, aleshores penso que tot va bé. Si no és així, aleshores ens hem de replantejar moltes coses.

Des de la modesta veterania si que us puc dir que la meva impressió és que aquella cohesió que nosaltres vam detectar en aquells orígens s’ha anat deteriorant a mesura que anava passant el temps. Tots ens anàvem coneixent cada vegada més, el forum anava creixent i està clar que amb unes persones tens més afinitats que amb d’altres. Però jo també sóc de la opinió que lo de Blanes (i sento moltíssim tornar a treure el tema ja que em vaig jurar que mai més en parlaria) va crear un abans i un després en aquest forum. El no sentir-nos lliures per opinar i discrepar va fer que d’alguna manera, anés perdent l’interès per participar en el forum. I pel fet de discrepar, fer-nos sentir com “mals amics”… Només volia llençar una reflexió, ara que ja ha passat bastant temps: jo no sé com definir exactament el terme “amistat”. Però el que si tinc clar, és que en general, la gent de totcamping compartim moltes estones de convivencia junts, i com deien a “Gran Hermano”: els sentiments es magnifíquen. Entre la gent s´han creat uns vincles d’afecte molt importants, però d’aqui a l’amistat… no ho tinc tan clar. Penseu-hi i reflexioneu-hi: Imagineu-vos que ara vosaltres us caseu, o els vostres fills, o algun familiar molt directe. A quanta gent de totcamping convidarieu al casament?? No em contesteu, simplement és una reflexió…(i no em digueu a ningu per la crisi eh, això no val jajajaja)
S’entén el que vull dir??? Desitjo que ningú malinterpreti les meves paraules.

Per altra banda, una cosa si que vull recalcar: malgrat les discrepàncies amb gent d’aquest forum, aquest fet MAI HA CONDICIONAT QUE ANESSIM O DEIXESSIM D’ANAR A UNA KDD PERQUE VENIA UNA O UNA ALTRA PERSONA, O PERQUE L’ORGANITZAVA UN O UN ALTRE. Per davant de tot està el respecte, l’educació i el companyerisme. I els organitzadors d’una kdd ja tenen prou feina com per a sobre haver d’aguantar mals rollos entre la gent. Els que organitzen una kdd es mereixen un monument!!!!! I ho fan perquè ho passem bé!!!!!

Per cert, vull donar les gràcies públicament perquè la única kdd que nosaltres hem organitzat, la de Cap d’Any de fa 3 anys, malgrat haver-hi alguns problemes amb les instal•lacions, en cap moment ningú ens va criticar ni ens va fer sentir malament i això us asseguro que s’agraeix. (al menys per davant… jajajaja)

Però tampoc seria just no buscar més causes a la “crisi” de totcamping. Jo també sóc del parer que les modificacions realitzades a la pàgina web també van fer que ens costés molt més trobar les coses. Ja se sap que quan et familiaritzes amb un format, després costa habituar-se a un altre. Webmestre, entenc que els canvis han estat per millorar i queda clar, per la qual cosa et donem les gràcies, però els que som animals de costums ens costa molt canviar!!!!

Finalment (això sembla un testament!!!!) si que vull parlar d’una cosa. És evident que jo, per exemple, no he pogut participar en algunes kdd que s’han organitzat perquè les activitats eren massa fortes per les meves condicions físiques. És evident que tots no podem anar a tot arreu, només faltaria!!! Però el que si tinc clar és que sento un gran apreci per alguns “foreros” que ara ja no participen del forum perquè només ens dediquem al “panxing”: a menjar i a beure, i a fer llargues sobretaules. D’aquests ja no puc gaudir de la seva companyia, de les seves bromes, i la veritat ES QUE SE OS ECHA MUCHO DE MENOS!!!! Estoy de acuerdo que tiene que haber de todo, actividades y comidas. Pero recordad que en las largas sobremesas en “petit comité”es donde realmente la gente se conoce y aparecen unos vinculos mas fuertes. NO OS OLVIDEIS DE LA GENTE QUE OS QUIERE!!!! Aunque no siempre lo sepamos demostrar!!

Gràcies per llegir-me, i espero no haver molestat a ningú (ara abans d’escriure alguna cosa, has de vigilar molt més el que dius, per no ferir cap sensibilitat, abans això tampoc passava…)

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33098

Jaume, potser els podria comptar amb els dits d'una ma, però tinc amics a Totcamping. I trobar-los al web, per telèfon, prenent un cafè o a una kedada publica o d'aquelles que no es fan publiques, a mi m'ho ha donat el Totcamping.

La resta, penso que para gustos, colores. Les kedades, el format del web, l'idioma, les espectatives.... cadascú que trii i remeni i si troba alguna cosa millor que se la quedi;-)

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33099

Jaume y Maria, que deciros... que echo de menos "los Jaumazinajes" jajja, que si nos fastidia no ir a kedadas es por no estar con gente como vosotros que hemos ido dejando por el camino...

No quiere alguien organizar algo para Carnavales??? ajajaja

Solo deciros que "We love you"

Last edit: per echobelly.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33103

On es el fil de sexe??? :whistle: jijijiji
Jepiiiiiiiiiiiiii vinga crea`l tujijijiji:-P :dry: Et direm el Doctor en sexologia JEPI OCHOA jajajajaj

Segur que tindria tants visitants com aquest jajajaj o messssssss:dry:

Jo haig de donar gràcies a totcamping, primer perque es el breçol del meu cami pel campisme i aqui s'em va obrir la porta per entrar a uns altres forums per anar creixent en aquest mondillo;i segon .. perque aqui he fet amics i coneguts que m' han donat diferents vivències acompanyades de forts sentiments de tota mena .. ( es sabut per tothom que soc una dona baixeta però molt temperemental.. ) m' han regalat el saber mirar objetivament i racionalment amb comprensió els diferents sentiments dels altres i trobar soluciones i el millor de les persones i de les situacions.Aprofitar el moment i difrutar d'ell es el meu objectiu...perque la vida es molt curta...per degràcia .
Una forta abraçada per tothom!

Mª José

Loliiiiiiiii prepara tu lo del carnaval.. que de difraces i eso sabes muxo puñeteraaaaaaaaaaaaa!!!:whistle: si eso.. te echo una mano.. aunque sea al cuelloo jajajaj

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33109

jajajaj... Con lo buena y tranquilita que soy yo : -) Pero ya sabes que hace tiempo que ya no organizo nada, eso si... Si tu te animas yo te ayudo jajaaj

A estas horas de la noche tengo ya el cerebro derretido, como dice mi amiga Mexicana, toy echa pedazos!!!

Mañana hablamos Sra. Tiramillas, pero los carnavales de Solsona tienen buena pinta, quien sabe!!!

Muacks

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33153

Hola, m'ha costat un munt llegir tots i cadascun dels missatges, com que la paraula parlada jo la domino bé pero la escrita m'ha portat algun disgust (utilitzo molt el lleguatge no verbal jo) doncs algunes opinions les guardaré al calaix qque també es un bon exercici per mi no dir-ho tot, tot, tot i metabolitzar-ho.

Dir que estic totalment d'acord amb el missatge de la Merce67 on diu les normes que ella (i jo) creu que son primordials per les KDD, que em sento una mica "aprofitada" en el forum perque es cert que nomes participo qua ho necessito o bé quan puc, les situacions personals no son iguals per tothom, que tant lAC com les quedades son una part de la meva vida pero les priortats 1 son unes altres ara, i utilitzant els criteris de la etica "Bé individual Bé col.lectiu" a vegades nosaltres (l'Ignasi i jo que ja tenim una edat malgrat ens pesi) em passat per davant el Bé col.lectiu (fer per la comunitat sigui quina sigui) al bé individual tnt de la nostra parella com dels nostres fills, i aixó es el que en aquest moment evolutiu de la nostra vida estem intentant corretgir. La veritat es que nomes es possible si vius en societat i algu altre assumeix el be col.lectiu però de moment jo crec que ens hem anat trobat gent en el cami de la vida amb qui em anat alternant aixó.
M'agrada el forum, m'agraden molts del fils que hi han, entenc moltes de les coses que diu tothom i seguire participant en la mesura que puc i se en tot aixó, encara que el fil sigui polemic m'agrada sentir que la societat que comparteixo te inquietuts i es movilitza per coses, que adormits a vegades o no seguim vius.

Bé prou rotllo perque sino

(ah! i lo de Solsona jo m'ho planejo eh! la rao l'he posada al fil per adults je, je es broma .... o no!)

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33172

Adormits o no, sembla que hem despartat !!!

Ara que comença el cap de setmana no us adormiu de nou. Els que ens quedem a casa hem de seguir participant i els que sortiu por ahi, el dilluns sens falta a explicar on heu anat.

Salutacions i Bon cap de setmana

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33182

Echobelly, que soy Callamar, no calamar, además calamar suena mal.

Aquest fil, com diu el nostre Rei despaña "Me llena de orgullo y satisfacción", al veure que tothom (uns quants) parla i debat de temes que sembla ser fa un temps us van fer mal o us van treure les ganes d'organitzar coses o de retrobar-vos amb gent.

He de dir que és admirable que la gent organitzi kdds, i els altres han de respectar, ajudar, felicitar, etc.. als organitzadors, recolzar-los en tot moment, i no caure en l'error de fer crítiques encara que siguin constructives. Perquè ja deu ser difícil montar una kdd, com que després sorti algu fent comentaris o crítiques al respecte.

Així que salut i gaudiu del cap de setmana els que podeu, jo no puc sortir, son temps de crisis i el negoci no acaba de tirar.
Bon Cap de Setmana.

Re:Sembleu adormits.... o no??? fa 17 anys 6 mesos #33183

calamar, callamar???????? No ets camallar???

Enhorabona per ser el creador d'aquest fil, era l'espurna que necessitàvem per encendre la mecha de totcamping!!!;-) ;-) ;-)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Cercador

Alguns viatges

• Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12