• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Demà no m'envieu missatges... fa 17 anys 7 mesos #32215

I no és que no vulgui contestar-los, però a partir de demà estarem sense cobertura fins al dia 4 (bé, al costat dels contenidors de la brossa potser puc rebre alguna trucada o missatge, però no és qüestió de passar-me l'estona allà), o sigui que aprofito per desitjar-vos a tots i totes que tingueu una molt bona entrada d'any, i que l'any vinent ens porti moltes estones, trobades i kedades tots junts.

Una abraçada molt forta,
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Demà no m'envieu missatges... fa 17 anys 7 mesos #32217

hi si per desgracia l'home dels nassos, aquell que té tans nassos com dies resta l'any, i que només sur un cop any com ho faràs ?:laugh:

Faliç Any Nou Merce i Familia
Salutacions

Re:Demà no m'envieu missatges... fa 17 anys 7 mesos #32222

Feliç any, Famili copesdecava copesdecava

Re:Demà no m'envieu missatges... fa 17 anys 7 mesos #32234

Bon any per a vosaltres també.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12