• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31386

B-)B-) Encara hi ha resaca de vacances?Estem dormint.
No parlem de res.
Parlem de basket.
Els del manresa,¿es que us esteu acostumant a guanyar sempre?vinga home !crideu!!! que bons que som
Els del barça...quin equipazo deu meu...
El joventut ,que més es pot dir del millor club de basquet d´europa ...i sense ricki i rudi.
Els amants del basket en general(pau,marc gasol,rudi)
I tots els miles de persones que son de petits clubs.
¿Aixo es crisis?
Es basket en estat pur.
Proposo una kedada per veure algun partit,torneig,el que sigui:) :)
S´acepten propostes.
Un saludo
Jorge

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31401

jo m´apunto d´espectadora.... vaig jugar de jove...però ara ja no ....:-S
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31402

Jo estic una mica saturada de basquet, dos nens a casa, dos partits per setmana, més respectius entrenaments.:sick:
Bé de fet realment el que em satura es estar lligada els caps de setmana al lloc on juguem :(
¡que hi farem! igual tincs dos gasols i jo dient bestiades :smoke::smoke:
Marta & cia.

Re:parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31407

jajajj....mira que si al final s´en van a la NBA.... !!!

Last edit: per matrix.

Re:parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31409

El diumenge juga la Penya amb el Madrid:sick:
Com patiremmmmmmmmmmmmmm!!!!:-S
Baketjorge... tu tens nens o nenes???
En aquets foro hi ha varies nenes que juguen a bàsquet... podriem fer un partit enre un equip femeni contra un masculiB-) jijijiji

Mª José:whistle:

Re:parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31410

Hola basquetjorge,els de Manresa fem el que podem per subsistir,ens falten tant sol un milió d'euros per poder continuar sense problemes a la ACB(quasi res) i això que tenim el pressupost més baix de la lliga.En aquests moments s'està fent una campanya de camisetes(n'hem de vendre 100.000)quasi res,a veure si en compreu una.Informació a la pgn del Ricoh Manresa.Per lo demés molt bé,que es pot demanar a un equip modestisim.Estem cinquens amb 3guanyats i dos perduts,demà passat ens toca el CAI Saragossa,el cual es dur ,però tenim moral,qualitat i ànims per guanyar,ho necessitem.
Per lo de les trobades,ho tenim magre,doncs ens trobem com la Saur,dos nens que juguen a basquet,un el dissabte i l'altre el diumenge.Tenim l'auto plena de tiraranyes,però com dieu ,potser tenim 2 gassols en brut:laugh::laugh:.
Sort a la Penya i al Lleida,amunt el basquet.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31415

Bona tarda, Baskesjorge llàstima que la copa del rei al febrer sigui a Madrid, si fora mes a prop, podríem fer una kedada, aprofitant que poden anar els tres equips catalans a la mateixa. Ei Jepi enhorabona per la temporada del resa, A la Penya ens agrada molt en Asselin, anar amb compte jejejej.
Marta, si encara ets molt jove, i això no s'oblida.
El partit de la penya-cf madrid, es dissabte a les 8 de la tarda per la 2 tve.
Per als amants del basquet, copio i pego que es mes facil.
" Aquest diumenge dia 9, el prestigiós programa 30 Minuts està dedicat als debuts de Rudy Fernández i Marc Gasol i a tot el que envolta aquest debut. Concretament, un equip del programa ha estat amb Rudy a Portland, a Lake Oswego, on viu l‘exjugador del DKV i l‘ha acompanyat al partit del debut a Los Angeles. Rudy, als vestidors del Staples, declara "se‘m fa estrany vestir una altra samarreta que no sigui la de la Penya..." També es podran veure imatges des de Cracòvia, on Marta Fernández mira en la solitud del seu departament, el debut del seu germà. O a Tiana, on Rodolf, el seu pare, també sol, viu amb nervis aquest primer partit. El reportatge també reflecteix la vida i les opinions de Ricky Rubio.
"NBA darrera d‘un somni" és un reportatge dirigit per Víctor Lavagnini i Jordi Robirosa i es podrà veure aquest diumenge a les 21h45‘ per TV3, en el 30 Minuts, en horari de màxima audiència."

Salutacions
Manolo (tiramillas)

Re:parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31427

Manoloco,gràcies,pero l' Asselin es intocable,pillin,pillin.
Sobre els 30 minuts estem al cas,només hem saltaré el tros del pare d'en Rudy,tots sabeu que no l'hi caic simpàtic:unsure: ,que hi farem,jo l'aprecio molt.;-)
Una abraçada.
Salutacions.
P.D.: Marta jo et veig molt jove,potser serà que tens la meva edat???:whistle::whistle:
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:parlem de basket fa 12 anys 11 mesos #31429

Jepi ha escrit:

P.D.: Marta jo et veig molt jove,potser serà que tens la meva edat???:whistle::whistle:

jejejjej ... si tinc la teva edat, sí que en sóc, de jove

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12