Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Gràcies per les col·laboracions rebudes.
![]() Aquells a qui el sistema Paypal no us agradi, si ho voleu, us passo per privat un número de compte. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre. Raó: Re-escriptura de la frase
|
|
a nosaltres si ens dones un nº de compte doncs millor.
Joan |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Nosaltres també preferim un nº de compte...
![]() Mª José |
|
Hola webmestre,
Nosaltres estem interessats en col•laborar econòmicament, però, com ja saps, ens acabem d'incorporar al Totcamping i anem una mica despistats en relació a quina seria la quantitat adequada. Desprès de llegir detingudament totes les respostes que han anat donant uns i altres, seguim amb el mateix dubte. Respectant el que tu dius sobre que és una aportació totalment voluntària, per als que desitgem col•laborar, no es podria establir una quantitat i una periodicitat d'inici i a la vista dels resultats tornar a parlar-ne al cap d'un temps? De tota manera, facilita'ns sisplau un número de compte. Moltes gràcies, i endavant! rais |
|
De quina quantitat parlem?....
![]() una salutació. Joan Bta.
|
|
Tambe pots comptar amb nosaltres i preferim un nº de compte
|
|
Nosaltres també estem d'acord amb el tema del pagament, suposo que només tu webmestre saps l'esforç que has realitzat fins ara, aixi que ja és hora que tots hi col·laborem. De tota manera, el que ens sembla és que si seria interessant establir una mena de quota i periodicitat, perque de bona voluntat tots en podem tenir, pero al desconeixer totalment quina quantitat de diners pot fer falta, a lo millor alguns consideren que 5 euros, i altres 50. I això tampoc em semblaria just. Amb el que es digui, endavant!!! Aixo si, nosaltres tambe preferim un nº de compte.
|
|
Hola, nosaltres tambe preferim el nº de compte, encara que siguin vountaries estaria bé una previsió per exemple anual com algu apuntava en algun missatge.
|
|
Perdonar pero hace dias que no entramos en la pagina,Webmestre puedes contar con nosotros tambien, preferimos nº de cuenta y una orientación de cual seria la cantidad apropiada.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Nosaltres tamb´e ens estimen més un nº de compte.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Aquells que voleu saber quina seria la quantitat correcte o adequada, no us puc respondre, perquè no hi ha una de més correcta que una altre. Ni és incorrecte cap quantitat. Intentaré explicar-me:
El més normal és que les pàgines d'internet ( sobretot les que porten més temps ) es mantinguin només amb publicitat, però des de fa uns mesos cada dia quan cerco nous programes per afegir al web, a les pàgines que en fan trobo que a part de la publicitat tenen el "botonet" de donacions Paypal, amb una frase de l'estil de "si t'agrada aquest material pots fer una donació per al seu desenvolupament". Tot i que la idea em va agradar, he fet "com si no ho veiés" ![]() ![]() En informàtica, els programes que s'utilitzen es compren, es copien (pirategen) o són gratuïts de codi lliure (com els que aquí usem). El guany dels de codi lliure és el que s'obté de la publicitat i les donacions dels usuaris. Dit això, tinc present quines pàgines han fet i m'han ofert un bon programa gratuït ![]() Quan vaig incloure la forma de pagament per paypal, vaig posar un mínim de 5 euros per operació perquè Paypal cobra una comissió percentual amb un mínim per cadascuna, però no perquè creies que aquesta era la mínima o l'adequada. Les persones que han fet una aportació fins ara, l'han feta entre 6 i 30 €, no sé si seran una única aportació, un cop a l'any , al semestre, al trimestre o al mes, però totes són exactament igual d'importants. Així que després de tot el "totxo" us quedeu igual que al principi. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Webmestre, perdona no haber dit res mes, pero estabem fora. Nosaltres tambe ho farem a la compta corrent
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Webmestre, no se si has enviat un privat amb el nº. de conta corrent, pero jo no le rebut. Tornal a enviar si et plau. Gracies
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Hola amics,retorno a un tema que no agrada gaire,però cal recordar-lo de tanat en tant.
Com tenim el tema econòmic webmestre,cal una altre injecció ,encara que sigui en temps de crisis???. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|