• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31312

Hola amics,aquest estiu hem tingut un problema amb la bateria auxiliar de l'auto:( .Un dia arrivem al habitacle i feia molt de fred:blink: ,vaig mirar la carrega de la bateria i marcava que quedava un 68%:woohoo: .El cas es que vaig conectar la calefacció i ens varem quedar a les fosques:-S ,la questió es que alehores hem marcava bateria 0%.Solució engegar el cotxe un ratet i fer una petita carrega pel funcionament del wc i els llums,pero de calefacció,res de res.
L'endemà varem fer 500 km i vam creure que la carregariem de sobres,pero sorpresa la nostre quan arribem a lloc i ens marcava 27%.
Ja varem arribar a zones de platja i la bateria la necesitavem ben poc i més tart a un camping ,on amb conexió electruca la feiem pujar a tope de carrega.
La questió es que aquesta bateria (de gel)te un any i he demanat garantia i no me l'han concedida i ara el dubte es...poso una altre bateria de gel,més cara i potser amb les mateixes mancances o torno a la bateria classica que no hem va portar cap tipus de problema amb l'altre auto.
El concesionari hem diu que aquesta gasta més doncs te la pantalla digital i que s'ha de tenir molt més conectada a l'electricitat,peró nosaltres amb l'altre estavem a voltes un mes sense sortir i quan agafavem l'auto encara hi quedava un 75% de carrega,amb la de gel amb 4 dies sense tenir-la conectada es fon.
Que m'hi podeu dir???,que m'aconselleu???.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31313

Jepi, crec que tu mateix t'has contestat.
Nosaltres sempre em portat les normals, i no hem tingut mai cap problema, clar que aixo també t'ho pot dir un que tingui la de gel i sense problemes, pero clar... la diferencia de preu es notable, ara be, jo pensaba que les bateries tenien 2 anys de garantia.

salutacions.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31314

Hola Jepi,

Crec que hauries de demanar que te la canviessien en garantia.
No se per quin motiu no et volen aplicar la garantia, però si no li has donat un mas us, te l'haurien de canviar.
Hi ha moltes AC que estan més de 4 setmanes parades i no té perque passar res (amb bateria de gel o sense).
No soc un expert, però tinc entés que les bateries de gel són més apropiades per les AC, ja que aguanten millor les descarregues.
Tal com diu en Raboga, jo també penso que per llei les bateries han de tenir 2 anys de garantia, i si la bateria no esta en garantia, l'AC si que ho està per tant te l'han de deixar en perfecte funcionament, ja que amb un 1 any no és pot considerar que 1 bateria esta gastada.

Salutacions i espero que ho solventis molt aviat.
Salutacions

Re:BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31315

Bon dia, Jepi jo vaig tenir el mateix problema quan vaig comprar la AC i me la van canviar per una normal,en garantia, el que no record és si va anar a l'any, crec que encara no feia l'any, el cas és que va ser canviar-la i es van acabar els problemes. De moment duc dos anys sense problemes, sempre que no la deixi mes de tres o quatre setmanes sense tocar-la
Jo sóc partidari de les normals i com són mes barates canviar-les quan et facin falta.
Nosaltres a traves del treball hem negociat amb un importador de baterias, unes bones condicions economicas, que s'a algú li interessa m'ho pot fer saber.
Salutacions i record a la Family.

PD: Al final m'he donat d'alta, serveixi aquest escrit de presentació.
Manolo (Tiramillas)

Re:BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31318

Manoloco, se te saluda con tu nueva identidad.

Un abrazo.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re:BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31320

El tema de la garantia ja l'anire controlant,el meu dubte més gran es saber que m'aconselleu,de gel o normals,de moment la resposta es normals,ho anirem seguint.Gràcies a tots.

Benvingut Manoloco ,ja sabiem que a voltes el nick Tiramillas el feies servir tu,peró finalment has aparegut amb la teva propia identitat.
Una abaraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31326

Jepi, sobre això que em demanaves el diumenge... Aclarit: no les tenim de gel.

Les vam canviar no fa gaire i el que sí que ens van dir era que havien de ser de "tracció" o "semitracció", ara no ho recordem. Tampoc recordem el perquè han de ser així, però les que portava l'AC de nou en nou, ja ho eren.

Last edit: per Mireia.

Re:BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31328

Durant algun temps nosaltres també vam tenir problemes amb les bateries. Aquets es van solucionar al instalar un desconectador des de les bateries al habitacle. malgrat tot els problemes no es van solucionar totalment fins que vam instalar la placa solar.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:BATERIES fa 12 anys 11 mesos #31336

hola, el primer que hauries de fer, es mirar que no tinguis cap consum, que faci que es descarregui la bateria, tipus alarma o algun altre,si no en tens cap i has de canviar la bateria, tot i que poden ser una mica mes cares pots posar las AGM, jo en porto una i m'està donant bon resultat
Salut,
Oscar

Re:BATERIES fa 12 anys 10 mesos #31755

Desde la meva modesta opinio, jo hem desidiria per les classicas d'acid el preu es molt mes barat com 1/3 mira si en tindras per gastar.Si la bateria era de la caravana nova el que ha pasat es que deu haver estat molt temps parada i aixo a fet que caduques, pero la garantia a de ser de dos anys.La diferencia entre el Gel y l'acid es que les primeres no desprenent cap tipùs d'emisio, pero les d'acid si estan en perfecte estat tampoc, el que pots fer es posar un tup d'evaporaçio cap a l'exterior.

PRYORITY START fa 12 anys 10 mesos #31759

Hola Jepi,

Cercant per internet, he trobat una pàgina web relacionada amb bateries i en concret he vist que hi ha un desconnectador de bateries automàtic que crec que es pot muntar per les del habitacle i evitar al menys que es descarreguin al 100% com has comentat, no és la solució, però si un remei.

La web on ho he vist (castellà):

www.todobaterias.com/accesorios.php

http://www.sncb.org/!start.htm

La web on sembla que el fabriquen (anglès):

www.prioritystart.com/ps_features.html

Documentació: (anglès):

www.prioritystart.com/documentation.html

Salutacions :)

Last edit: per carlosk75. Raó: Afegir enllaç

Re:PRYORITY START fa 12 anys 10 mesos #31760

Hola, Carlos,

El desconnectador de bateria pot ser un accessori interessant.

A la centraleta en portem un de manual, per a la bateria de l'habitacle. Quan aparquem l'auto fins a la següent sortida sempre desconnectem la bateria.
Amb això no carregaria la placa solar (suposo), però on la guardem tampoc li toca el sol.

Per a la bateria motor no en tenim cap, i un dia es va quedar encesa l'emisora de radio ... La bateria va quedar seca.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:PRYORITY START fa 12 anys 10 mesos #31761

Nosaltres quan la vam comprar ja portaba un interruptor sota el saient del conductor que desconecta les bateries del habitacle i al motor hi ha un desconectador de la bateria.
Nosaltres sempre hem portat bateries d'acid son mes economiques, tenen dos anys de garantia i pel que veig s'espatllen igual que les altres que son mes cares.
El que dius tu Eva que et va quedar la bateria del motor seca perque tenies la radio engegada a nosaltres tambe ens va pasar i aixo ens va fer decidir de posar-hi el desconectador ( al motor)

PD. les bateries actuals ja fa mes de 5 anys que les portem a l'habitacle ( tambe aguanten)
Salutacions

Re:BATERIES fa 12 anys 10 mesos #31762

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1800
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres vam muntar un desconnectador, però si desconnectem la bateria es perd l'aigua del boiler i no carrega la placa, així que de moment no l'hem desconnectat mai. :-S
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12