Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Matrix
Gràcies per la informació, la nostra porta la roda tradicional, el que passa és que està sota l'AC i per a canviar-la és millor cridar al RAC. UNA SALUTACIÓ Joan Bta.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Caram, Marta, quina pila d'incidents !!!
Jo segur que tot i portar la roda als baixos de l'auto, primer intentaré que vingui l'assistència, si és possible. Nosaltres aquest pont també ens hem endut un cop de pedra al vidre, ens l'han de peritar. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
Marta, no sabia res, dons com diu tutom menys mal que ningu apres mal, esper-ho que no tinguis problemes amb l'asseguransa.
|
|
Apa, quins sustos, jo ja tremolo que ens passi quelcom.
Les motos cada vegada els hi tinc més por, surten de davall les pedres. Ara fa pocs dies vaig auxiliar a una noia que es va destroçar la cara al caure de la moto, ho vaig passar molt malament, casi m'han d'ajudar a mi quan va arribar l'ambulancia. Una abraçada i a veure si ens veiem aviat. Marta & cia.
|
|
Bones,
Hola Marta, Pere i familia. Tal i com us vaig esmentar al camping que ens varem veure, lamento el que us ha passat. Una autentica p----a, però per sort nomès ha sigut questió econòmica que espero us resolgui la companyia d'assegurances que tingueu. M'en alegro que, en el fons, a vosaltres no us ha passat res, per mi el mès important. Ens veiem divendres... al vespre, arribarem cap allà les 9 del vespre. Jordi - ClanMayo
ClanMayo |
|
caram Marta quina mala sort, pero el que mes m'extranya es que no porti roda de recanvi, tants diners que valen les ac,s noves i sense roda.
Salut |
|
Ostres matrix quin susto.
Nosaltres amb el garatge portem roda normal. Jo el que mes he punxat es la meva estimada Vespa. Sort que porta roda de recanvi i no em quedo tirat. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
menos mal que ha sido solo un susto; lo material es remplazable. Ahora si me compro una auto nueva, tengo claro que con rueda de recambio o no me la compro.
|
|
Marta,mecachisssss,cuanto lo siento,ya tengo ganas de que buelvan a ser las ruedas como las de mis tiempos,MACIZAS.
Un saludo. |
|
|