• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

¿ESTAMOS EN CRISIS? fa 13 anys 8 mesos #30562

B-)B-) Estamos todos de crisis hasta de intervenciones en el foro.
No se si es por la nueva pagina,la resaca del verano,que por lo menos a mi me da mas pereza de entrar en la web.
No se .... a ver que opinais.
Veo tres mensajes en un dia,cuando antes eran 100 por lo menos.
Espero una lluvia de ideas.
Un saludo
Jorge

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:¿ESTAMOS EN CRISIS? fa 13 anys 8 mesos #30565

Potser hi ha companys / usuaris que no tenen clar com posar nous missatges ?
:-S:blush::blush::-S

O potser abans de vacances estàven preparant-les i ara estan escrivint els seus relats i editant les seves fotografies per enviar-les a la web ?

:woohoo::woohoo:

Tenint en compte que aquest fòrum permet posar fàcilment fotos, vídeos, etc...deu ésser la segona resposta, segur
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re:¿ESTAMOS EN CRISIS? fa 13 anys 8 mesos #30567

Dilluns ja tornem definitivament a la rutina, segur que llavors ens posem les piles i això serà un no parar :victory

Re:¿ESTAMOS EN CRISIS? fa 13 anys 8 mesos #30569

Crec que hi ha una mica de tot ...

Alguns estàn de pont, altres preparant fotos, videos i relats.

Pels que entran poc al fòrum els hi és una mica dificil trobar el "truquillo" per entrar als diferets apartats i obrir un tema nou.

També és posible que tinguem "resaca" post-vacacional :-P

Ens haurem de possar les piles !!!

Salutacions !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:¿ESTAMOS EN CRISIS? fa 13 anys 8 mesos #30572

Com dieu... una mica de tot...
Acostumar-se a la nova web....les vacances.... la feina del munt de fotos que es fan......

Però ja arriba la rutina i segur que ens posrem les piles.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:¿ESTAMOS EN CRISIS? fa 13 anys 8 mesos #30574

Crisis? No. Jo estic amb monrib , em sembla que a mesura que ens endinsen en la rutina (que per a molts de nosaltres comença demà) tornarem a trobar en els webs, fòrums i blocs una vàlvula d’escapament d’aquesta rutina. Jo mateix, faig servir el bloc de succedani dels caps de setmana que no sortim.:(
Estic convençut que a partir de demà s’incrementaran les participacions. A més, sense rutina no gaudirien tant de les escapades i viatges.
Salutacions i benvinguda sigui la rutina!!!:laugh:
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12