• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3056

Hola per a tothom.
Ara fa pocs díes em vaig presentar en aquest fórum, alguns/es de vosaltres ja em coneixeu d'altre fórum, i sabeu que soc de l'illa de menorca.
El cas, es que estic interessat en saber si algún de vosaltres ha viatjat fins aquí amb el seu element d'acampada, y també si hi ha algú que pensa fer-ho aviat.
També m'agradaría que'm diguessiu (aquells que ja heu estat) que vos ha semblat el conjunt de l'illa.
Moltes gracies.
Rebeu salutacions.
El campisme es més que una forma de entendre la vida

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3062

A nosaltres ens agradaria molt venir a les Illes, ho hem mirat un pilot de
vegades, i la veritat es que em vuit dies de estar per el voltant del
Montblanc, no ens hem gastat els diners que costa el ferry per anar i tornar
Encara que sempre ens han dit que es un paradis per descubrir.
Joan

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3066

Dons si Jofranc, nosaltres sortim una volta a l'any, i el presopost s'en va a fer punyetes amb el que costa el ferry.
L'illa (i no es perque soc d'aquí) es molt bonica, encara que es massifica l'estiu, pèro així i tot hi ha molts llocs per anar sense trobar massa gent.
Encara es una mica de paradis, esperem que sigui per molt de temps.
Gracies per donar la teva opinió, (la resposta del ferry la esperava).
Adeu siau.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3069

nosotros hemos estado en Menorca, pero no de camping, la primera vez en el 86 de hotel, una semana, y nos enamoramos de isla, repetimos al año siguiente, alquilamos una casa todo el mes de Julio del 87 , fuimos con nuestro coche, y nos hicimos 2.000 kms a la isla, si, se que es dificil pero no paramos, la recorrimos entera, cala a cala, tal fue que repetimos en julio del 88, esta vez no hicimos tantos kms , nos estancamos en Macarella, Macarelleta, Arenal de Son Saura y otra que ahora no recuerdo el nombre, cerca de Cala'n Turqueta, creo recordar Talaier o algo asi.
Durantes unos años estuvimos recordando esas vacaciones celebrando una caldereta en casa con los amigos, naturalmente mojada con unas pomadas.
A nosotros nos gusta mas Ciutatdella que Mao, aunque recuerdo un atardecer en Mao, con la luna mas bonita que he visto en mi vida.
A mis hijas les hemos hablado tanto de esas vacaciones, que no paran de pedir ir.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3070

de totes maneres Sargantana,no penso morir-me sense haber visitat
les Illes.Quan arrivi aquest moment et demanaré imformació
Vosaltres els illencs quan visiteu la peninsula teniu descompte a pagueu
el mateix??...Per viatjar fins a les illes tindrem d'esperar que fagin un
paquet d'aquets que hi ha entra tot cotxe i ocupants,si no es aixi malament :twisted:
Joan

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3075

Tonio: veo que conoces la isla casi mejor que yo, la verdad es que estuviste en algunas de las playas más bonitas de la isla, y recuerdas bien, es Talaier.
Jofranc: dons si que tenim descomptes per residents, pero per mala sort, les AC. CV. Campers etc.. no en tenen de descomptes, i paguem el total dels pasatjes.
Aquest any, hem pagat dues persones i la camper 600 €. I clar que tens raó amb aquest diners pots fer un quans dies per la península.
Salutacións.
Joaquín.

l fa 19 anys 10 mesos #3082

Hola sargantana!!!
Jo hi vaig estar fa un temps.. però tampoc amb l´ auto... dormiem en un aparthotel a Sant tomas...ens va encantar tota l` illa en especial les caletes que s´havia de caminar bastant per accedir-hi i no hi havia practicament ningú... el monte toro, fornells, maó, ciutadella, binibeca, el dolmen etc, etc..i un munt de llocs que vem visitar durant qinze dies...
De les pitiuses... crec que es la que més m´agrada.... he estat a totes i cada una a la seva manera té un encant especial...crec que dels 47 km de llarg que té si no recordo malament ..nosalatres em vem fer el triple o mes jajajaja.
Es una pena que et costi mes cart pasar amb auto a les illes que pasar de Calais al regne unit.. en fi... es increible!!
Salut!
Mª José

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3085

Dons si Tiramillas, es una cosa per la que lluitem fa molt de temps, encara que no es pugui entendre, ens surt mes barat anar a Alemanya o qual sevol lloc d'europa que a la peninsula, i el que encara es pitjor es que també ens costa més anar a les altres illes que a la peninsula.
Estic molt content, de veure que hi ha gent de aquest fòrum, que ha viatjat a les illes.
Vos demano, que si algune vegade voleu venir de vacances a menorca, no dubteu en demanarme qual sevol cosa. Aixó es per a tota la gent del fòrum.
Adeu siau.
Joaquín.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3087

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo vaig estar a l'any 84, vaig gaudir molt de l'illa, ( encara recordo la posta de sol a les coves d'en Xoroi ) i per tallar amb la nòvia que tenia llavors, amb la qual cosa vaig tenir molt temps lliure... :evil: :evil: :mrgreen: :mrgreen:
O sigui que no oblidaré mai aquell viatge.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3103

Sargantana he llegit en un altre foro que deies que les Ac's de mes de deu anys d'antiguitat,ja passan l'ITV per un any.Pero tinc un amic que la
va pasar aquest mes d'agost i només l'hi han donat per mitg any
En saps alguna cosa d'aixo?

La mateixa pregunta es també per els altres foreros.Gracies.
Joan

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3104

Hola, dons si, ara mateix ho he tornat a llegir al BOE, sembla ser que a partir del dia 29 de juny, ha entrat en vigor.
Encara que podríe ser que no ho hagi entés bé.
No sé com es pot insertar un hiperenlace, perque ho posaria al fórum.[/url]www.dgt.es/tramites/normativa/pdf/RD_711_2006_ITV.pdf
Salutacions.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3119

Hola, dons si, ara mateix ho he tornat a llegir al BOE, sembla ser que a partir del dia 29 de juny, ha entrat en vigor.
Encara que podríe ser que no ho hagi entés bé.
No sé com es pot insertar un hiperenlace, perque ho posaria al fórum.[/url]www.dgt.es/tramites/normativa/pdf/RD_711_2006_ITV.pdf
Salutacions.

Al menú de la pàgina d'inici de la web tens un apartat per posar enllaços interessants.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3120

Hola Sargantana, benvingut a aquest forum. Nosaltres hem anat 4 vegades a Menorca, la darrera l'any 2000, i els dos últims cops vam anar de camping, però amb tenda. El nostre ideal és poder tornar i fer la volta a l'illa, però en barca, el que passa que com que no tenim ni idea de navegar, ho veig una mica cru.
De totes maneres, pel que recordo de les carreteres deu ser força complicat bellugar-se amb CV o AC, perquè si ja és complicat arribar en cotxe a algunes cales, no m'imagino amb un "trasto" de 7 metres...
Bé, ja que t'has ofert, quan tornem (perquè segur que tornem) ja t'avisarem.

Una abraçada ben forta.
Mercè & Cia.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3123

Sargantana, jo hi vaig estar els estius del 92 i 93 en veler, amb uns amics que tenen el títol de patró de iot. Amb ells també he navegat per Grècia i Turquia (llogant el veler allà).
La primera vegada vam fer Roses-Menorca-Mallorca-Espalmador i tornada. La travessa Roses-Menorca se'm va fer especialment llarga.
La segona vegada vam fer només Menorca, m'hi vaig apuntar només una de les dues setmanes que s'hi estaven.
Jo també tinc molts bons records d'estar abarloats a Ciutadella, i amarrats a Maó, i de les cales de color turquesa, i de la caldereta a Fornells, on curiosament se surt de port amb rumb zero graus (totalment cap al nord).
És una illa preciosa, quina enveja !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3128

Hola, us demano perdó, perque la meve informació no es correcta, El reial decret sobre la ITV, comença a partir de setembre.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3129

Merce67, si que es força complicat, ballugarse amb un vehicle de 7 mts i tres de alture, per els camins de les cales de l'illa.
EvaV, veig que t'agradat la caldereta, a mi també m'agrada força.
En quan a l'oferiment, no ho dubteu, si algun cop heu de venir per aquí, posar-vos en contacte amb mi.
Webmestre, gracies per dirme com es fa per insertar enllaços, i torno a demanar disculpes per a la meve desinformació.
Salutacions.
Joaquím.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3130

Hola Sargantana,
nosaltres vivim a Girona, pero el meu home es de menorca. tota la famila la te alla. Els avis viuen a Maó. pero els meus sogres viuen al Terme municipal de Sant Lluis, de la finca alcaufar Vell.
nosaltres venim cada any una o dos vegades, pero no anem d'acampada. nosaltres tenim la casa a prop del far de Fabarix. penso que es una Illa magnifica, fantastica i que per a nar d'acampada genial. amb AC, Perque no??? poder no per fer caminots, pero per anar per la illa fins a on es pot passar sense problemes genial. Punta Nati, tot el sud, platges del nord també(poder no a cala pilar, pero si a moltes altres).
m'encanta Menorca i els menorquins.
petons.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3131

Hola pelusilla, n'estic molt content de trobar algú al fórum amb vincles amb l'illa.
Nosaltres anem per tota reu de l'illa, encara que anem a diferents llocs l'estiu i l'hivern.
L'ivern anem a llocs com cala mitjana, trebaluger, macarella-macarelleta, la vall,etc, son les platjes més massificades al estiu, i quan arriba el bon temps, quasi sempre anem a cala pilar, deixem la camper a l'aparcament, i tan sols anem per a dormir, la resta la fem a la platja i sota els pins dinem i fem la migdiada.
Salutacions.

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3206

Molt interessant, Sargantana, t'agafo la paraula.
Menorca és una mica la "meva illa", des de que am el "cole" feiem els viatges de final de curs allà, ens va enamorar. Després hi vàrem anar de viatge de noces (hotel Almirante Farragut), amb uns amics a la casa que llogaba un illenc i després encara un altre cop de vacances en una casa llogada ara no recordo on, amb el Joan (que ara té 22 anys) amb 9 mesos. Ha plogut des de aleshores i tinc moltes ganes de tornar-hi, però abans m'agradaria saber com està el tema de moure's amb autocaravana i de pernoctar.
Enguany m'he enamorat un altre cop d'una illa, però aquest cop ha estat una Pitiusa: Formentera. Allà l'autocaravana està pràcticament descartada tot i que n'he aribat a veure un parell o tres.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: L'illa. fa 19 anys 10 mesos #3242

Hola, bon dia.
Toni-de-Ros, en aquest moment, encara es pot venir amb la AC, Camper, etc.. péro amb CV. es una miqueta mes dificil.
Ara per ara, no hi ha moltes rodant per a les nostres carreteres, i per tant, als parkings de les platjes i dels pobles, la policía no s'hi fica, per tant jo diría que es una mica un petit paradís per a nosaltres.
Suposu que el problema pot vindre quan a els aparcaments de lílla, (platjes, pobles etc..) es començin a veure moltes AC. juntes, de segur que els ajuntaments, pendríen mesures.
En quan al que he dit, no dubteu en posar-vos en contacte amb mi si penseu venir per aquí, sempre tindreu casa meva per al que necessiteu.
Salutacións.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12