• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Se acabó lo bueno fa 13 anys 3 mesos #30295

Ahir vam arribar després de 23 dies per França.

Només tinc paraules bones per aquest pais i la seva gent, a més la BBBIIIIINNNIIIMMAAARRRR respón de fàbula, no hem tingut cap ensurt.

Fins i tot hem tingut sort amb el temps, plovia una mica i prou, ens ha permés de sortit tots els dies excepte un matí a París.

Bretanya: preciossa
Normandia: sobrecogedora
Disneyland: està bè, pero suposso que per les cues el peque no ha disfrutat gaire.
París: m' ha enamorat.

Us deixo unes fotos:

http://picasaweb.google.com/mireiagisela/FranciaAgosto08

Muac

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Se acabó lo bueno fa 13 anys 3 mesos #30297

Mireia, molt maques les fotos.
M´alegro molt que no us hagi sortit cap ensurt a l´auto.....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Se acabó lo bueno fa 13 anys 3 mesos #30334

Son molt xules les fotos mireia, nosaltres també hem acabat les vacances, a veure si tenim temps i posem algunes fotos, petonets per tots tres!!!!

Re:Se acabó lo bueno fa 13 anys 3 mesos #30335

MARI-73 ha escrit:

Son molt xules les fotos mireia, nosaltres també hem acabat les vacances, a veure si tenim temps i posem algunes fotos, petonets per tots tres!!!!

Hola familia,

Com ha anat?
On heu parat?
Ens veurem al setembre a alguna de les trabades? Tinc la samarreta pel teu sogre.

Petonets

Re:Se acabó lo bueno fa 13 anys 3 mesos #30365

HOLA!!!
ENS VA ANAR MOLT BÉ, PRIMER VAM ANAR A SIGEAN, A VEURE LA RESERVA, ENS VAM PARAR JUST ABANS D'ENTRAR A LA RESERVA HI HA UN CAMPING. AL DIA SEGÜENT VAM ANAR M'ES AMUNT A CAGNES SUR MER, A UN ALTRE CAMPING, PETITET PERÒ MOLT TRANQUIL, D'ALLA VAM ANAR VEIENT ELS VOLTANTS GRACE, MONACO, NIZA ETC... 5 DIES I DESPRES DIRECCIO LA TOSCANA, GUAPISSSSSIMA... JA US EXPLICAREM!!! ESPERO VEURENS EN ALGUNA TROBADA BEN AVIAT, JA QUE LES QUE HI HAN PER 11 DE SETEMBRE ANEM A RODA DE BARA AMB LES MEVES GERMANES I UNS AMICS, I L'ALTRE DEL 19, JO TINCS UN SOPAR DE DESPEDIDA D'UNA COMPANYA QUE PLEGA I EL MEGA UN SOPAR EL DISSABTE, PERO ESPERO QUE ENS TROBEN AVIAT!!!! PETONETS

Re:Se acabó lo bueno fa 13 anys 3 mesos #30367

Mireia.

Veig que us va anar molt bè. Ens alegrem molt que heu tingut una molt bona estrena de la Beni... sense cap ensurt.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re:Se acabó lo bueno fa 13 anys 3 mesos #30368

TORTUGUETA ha escrit:

Mireia.

Veig que us va anar molt bè. Ens alegrem molt que heu tingut una molt bona estrena de la Beni... sense cap ensurt.

salut

Hola Jordi i Marta,

Ens ha anat de conya, millor del que esperàvem la veritat. Vosaltres què tal?

Re:Se acabó lo bueno fa 13 anys 3 mesos #30369

MARI-73 ha escrit:

HOLA!!!
ENS VA ANAR MOLT BÉ, PRIMER VAM ANAR A SIGEAN, A VEURE LA RESERVA, ENS VAM PARAR JUST ABANS D'ENTRAR A LA RESERVA HI HA UN CAMPING. AL DIA SEGÜENT VAM ANAR M'ES AMUNT A CAGNES SUR MER, A UN ALTRE CAMPING, PETITET PERÒ MOLT TRANQUIL, D'ALLA VAM ANAR VEIENT ELS VOLTANTS GRACE, MONACO, NIZA ETC... 5 DIES I DESPRES DIRECCIO LA TOSCANA, GUAPISSSSSIMA... JA US EXPLICAREM!!! ESPERO VEURENS EN ALGUNA TROBADA BEN AVIAT, JA QUE LES QUE HI HAN PER 11 DE SETEMBRE ANEM A RODA DE BARA AMB LES MEVES GERMANES I UNS AMICS, I L'ALTRE DEL 19, JO TINCS UN SOPAR DE DESPEDIDA D'UNA COMPANYA QUE PLEGA I EL MEGA UN SOPAR EL DISSABTE, PERO ESPERO QUE ENS TROBEN AVIAT!!!! PETONETS

Hola Mari,

Deu ni do, (s' escriu així questa expressió?)

Ens alegrem de que tambè ho hagueu passat molt bè, a veure si veiem fotos.

Petonets pels tres i llàstima que nos en trobem al setembre.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12