|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ahir vam arribar després de 23 dies per França.
Només tinc paraules bones per aquest pais i la seva gent, a més la BBBIIIIINNNIIIMMAAARRRR respón de fàbula, no hem tingut cap ensurt. Fins i tot hem tingut sort amb el temps, plovia una mica i prou, ens ha permés de sortit tots els dies excepte un matí a París. Bretanya: preciossa Normandia: sobrecogedora Disneyland: està bè, pero suposso que per les cues el peque no ha disfrutat gaire. París: m' ha enamorat. Us deixo unes fotos: picasaweb.google.com/mireiagisela/FranciaAgosto08 Muac |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mireia, molt maques les fotos.
M´alegro molt que no us hagi sortit cap ensurt a l´auto..... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Son molt xules les fotos mireia, nosaltres també hem acabat les vacances, a veure si tenim temps i posem algunes fotos, petonets per tots tres!!!!
|
|
|
MARI-73 ha escrit:
Hola familia, Com ha anat? On heu parat? Ens veurem al setembre a alguna de les trabades? Tinc la samarreta pel teu sogre. Petonets |
|
|
HOLA!!!
ENS VA ANAR MOLT BÉ, PRIMER VAM ANAR A SIGEAN, A VEURE LA RESERVA, ENS VAM PARAR JUST ABANS D'ENTRAR A LA RESERVA HI HA UN CAMPING. AL DIA SEGÜENT VAM ANAR M'ES AMUNT A CAGNES SUR MER, A UN ALTRE CAMPING, PETITET PERÒ MOLT TRANQUIL, D'ALLA VAM ANAR VEIENT ELS VOLTANTS GRACE, MONACO, NIZA ETC... 5 DIES I DESPRES DIRECCIO LA TOSCANA, GUAPISSSSSIMA... JA US EXPLICAREM!!! ESPERO VEURENS EN ALGUNA TROBADA BEN AVIAT, JA QUE LES QUE HI HAN PER 11 DE SETEMBRE ANEM A RODA DE BARA AMB LES MEVES GERMANES I UNS AMICS, I L'ALTRE DEL 19, JO TINCS UN SOPAR DE DESPEDIDA D'UNA COMPANYA QUE PLEGA I EL MEGA UN SOPAR EL DISSABTE, PERO ESPERO QUE ENS TROBEN AVIAT!!!! PETONETS |
|
|
Mireia.
Veig que us va anar molt bè. Ens alegrem molt que heu tingut una molt bona estrena de la Beni... sense cap ensurt. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
TORTUGUETA ha escrit:
Hola Jordi i Marta, Ens ha anat de conya, millor del que esperàvem la veritat. Vosaltres què tal? |
|
|
MARI-73 ha escrit:
Hola Mari, Deu ni do, (s' escriu així questa expressió?) Ens alegrem de que tambè ho hagueu passat molt bè, a veure si veiem fotos. Petonets pels tres i llàstima que nos en trobem al setembre. |
|