• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte legal fa 18 anys 4 dies #30100

Bon dia,

tinc una auto amb una sola bombona de propà.
Quan la vaig comprar NO vaig comprar una segona bombona de recambi...

Aquest estiu, m'enporto una 2ª bombona al maleter ( és l'únic lloc on m'hi cap ), un amic me la deixa.

Algú em pot dir si haig de fer de nou el contracte o necessito algun paper que no tinc?

Moltes gràcies per endevant,

Daniel Prats

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Dubte legal fa 18 anys 4 dies #30101

Bon dia Daniel,

Per comprar bombones de propà/propà alguna vegada (poques) han demanat el contracte de instal•lació de la AC, a partir d’aquí pots adquirir bombones. Com ja les tens no crec que ningú et demani res (jo també tinc una bombona de recanvi).

Només aconsellar-te que la bombona estigui en un lloc ben agafada i anant revisant que no tingui fuites de gas ja que en la AC en el lloc que hi van posades tenen reixetes de ventilació.

Salutacions :)

Re:Dubte legal fa 18 anys 4 dies #30102

Hola Dani,

A nosaltres ens passa el mateix, estarem unes tres setmanes per França i la nostra auto nomès tè cabuda per una bombona, aixíq ue ens endurem una latre i la colocarem al garatge, com et diu el Carlo, sobretot que no es mogui gaire.

No tindràs cap problema.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12