• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #29977

Hola acabem d'arribar de la trobada "internacional" d'autocaravanes de Mataró i he anat a veure el propietari d'una gasolinera del poble, per què ja fa uns dies que li vaig proposar fer una area per poder carregar i buidar les aigues, ja que està fent obres i hem va dir que li semblava bé i s'ho pensaria. Doncs bé avui m'ha dit que si tot va bé d'aquí a un mes estarà acabada,és una gasolinera de Bonarea, per qui no hagi sentit a parlar d'aquesta empresa es qui venen el combustible mès barat de la peninsula un exemple avui dia 20/07/08 a les 22:00 hores el gas oil costa 1.22 euros el litre, també s´hi podran rentar les autocaravanes i aspirar-les. Ja us aniré informant. onadaa:drinks:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #29980

Gracies pisku, per la noticia. rebottatsrebottats

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #29985

Molt bona noticia Pisku.Calaf es mereix tenir gent com vosaltres al seu poble.Gent que es preocupa pels seus i pels altres i pel turisme de la seva terra.Gràcies per la lluita que ja sabem que fa temps que dura.Endevant les atxes.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #29992

Quina bona notícia!!!!!!!!

Donça ja saps, de cara al setembre a fer una inaguraciò.

Gràcies per tot!!!

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #29993

Quin movimen nois! estem amb vosaltres per a tot, esperem poder-nos veure a viat.

Josefina

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #29999

aixo si que es una noticia interesant, una area per poder omplir i buidar i el gasoil varat.

PD el disabte vaig anar a Vic a Bonarea a omplir per les vacances
a 1,22 € i a la bencinera del poble a 1,36 € martelll

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #30019

Enhorabona Pisku es una gran noticia sempre que passi per alla mirerem de parar-nos a repostar .

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #30060

avui a bonarea el gasoil a 1,19

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #30062

Jofranc ha escrit:

avui a bonarea el gasoil a 1,19

Joan,

Entenc que el preu sigui temptador, i més ens aquets moments que la cosa està tan disparada, martelll però alerta amb aquests gasoils que subministren certes cadenes d'hipermercats, et puc assegurar (i ho sé de molt bona font) que la qualitat no té res a veure amb la betzinera del teu poble.

Pensa que ningú regala duros a quatre peles, el marge de benefici d'un litre de carburant d'una estació de servei qualsevol és el mateix que rebaixen aquestes cadenes.

També s'ha de dir, que el gasoil d'automoció del teu poble (sigui Cepsa, Repsol, Campsa, Petronor, BP, Total, etc... prové de la primera descàrrega del petroler que arriba al Port de Bcn. Tot el carburant que queda al cul de petroler, és lliurat a aquetes cadenes comercials a un preu més econòmic on l'ofereixen més barat al públic, amb l'agravant que està ple brutícia que perjudica segur el filtre de carburant podent a la llarga obturar totalment el pas i així parar el motor. :dash:

Jo només us faig saber el que hi ha, a partir d'aquí que tothom faci el que cregui convenient, però jo no em posaría mai per res del mon, exepte sí canviés el filtre cada 10.000 km quan ho hauría de fer als 40.000.

Salut :emoticon_wi
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #30070

Al final l'has conseguit.

En Pisku es un crak ,porta casi dos anys d'arrera de l'ajuntament per que fagin un area d'autocaravanes,quan ja estava tot aprovat per questions alienas a l'ajuntament i a l'area va quedar tot paralitzat.

En Psiku fa unes gestions directes amb el propietari de la benzinera i en dos mesos... area de serveis per AC.

Està demostrat que en aquest pais aconseguir areas als ajuntaments es molt complicat,es perd molt temps en entrevistes, passejades, documentació perque despres caviin a l'alcalde o al regidor de torn o et donguin el passe torero i després tot quedi en res.

Hem mantingut contactes amb els ajuntaments de Girona , Sitges, Vilanova, Amposta, Esplugues F., Tremp, Lleida, Ripoll, Blanes (que ja veurem com acaba).., a excepció de Navarcles.

També reunions amb parlamentaris de Ciu, PSC, Iniciativa ,ERC, PP...en varies ocasions , amb departaments de Turisme, Comerç industria , Delegació de govern...

Sense que s'hagin vist resultats i al final son les inicitives privades les que monten les areas com les de :

- Barcelona encara que es municipal, la gestió es privada i el contacte es directe amb la gerencia(18.000 pernoctes)
Avinyonet , Sant Vicents, i Calaf totes son iniciatives privades..

Posiblement aurem de dirigi els nostres esforços a la iniciativa privada, a les institucions les aurem de mantindre informades.

A veure si recarreguen les piles quan tornem de vacances i ens posen al tajo.

Salutacions i bones vacances.

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #30081

Hola tot el que tu dius emb sembla be CIM.jo personalment porto uns 150.000 km fets amb aquest gasoil i profesionalment gasto "AL DIA" uns 200 litres i tan amb els meus vehicles amb la maquina cap problema, ara tot es opinable un exemple al meu poble quan es van posar el gas natural el repartidor de buta deia que las tuberias de gas natural explotaven i "encara hi som tots"

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #30086

Pisku, efectivament que tot és opinable i no poso en dubte en cap moment la teva experiència, t'han debó que sigui així per molt temps.
Potser es "normal" que el butaner fes demagògia vetllant pels seus propis interessos, però deixa'm dir-te que jo no en tinc cap d'interès a cap empresa de cap mena, només sé el que bonament m'han trasmès certes persones molt coneixedores del tema i la meva pròpia experiència.
Suposo que dec haver estat de mala sort, deu anys enrrere també utilitzava gasoil d'un hipermercat i a part de consumir més carburant, em vaig trobar aturat dues vegades per portar el filtre obturat. Va ser canviar d'estació i mai més fins el dia d'avui..... toquem fusta i pau i que duri!!.
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re:¡¡¡NOVA AREA D'AUTOCARAVANAS A CALAF!!!!! fa 13 anys 5 mesos #30133

Evidentment com bé dieu, tot es opinable, per exemple al meu pare el cotxe que pitjor resultat li va donar, va ser un mercedes i el millor un peugeot.
Reposto a la CAG, des de fe un bon grapat d'anys i mai he tingut cap problema, la benzinera de Lleida es just al costat de la central on hi ha un poste per tots els vehicles de la empresa, no crec que una empresa amb una flota de camions tant important, llenci pedres a la seva teulada i faci repostar els seus vehicles amb un producte de tant poca qualitat.
A partir d'aqui que tothom faci el que vulgui, però aquesta llegenda urbana jo no me la crec, doncs a frança el combustible a tots els centres comercials i n'hi ha un bon grapat, es molt mes barat que a les benzineres i cap frances m'ha dit mai que sigui de pitjor qualitat.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12