|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Volem dessitjar-te que tinguis un bon dia, amb tota la teva familia que , segur que t´ho farà pasar molt bé, i també amb la teva familia campista, que ja saps que t´estimem molt.
Un petonàs molt gran!!! http://tbn0.google.com/images?q=tbn:_FFCFCjO5BNzmM:http://blocs.gracianet.org/resserver.php%3FblogId%3D55%26resource%3Dtrompetaaniversari_pk.jpg%26mode%3Dmedium Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
La matrix sempre s'en assabenta de tot la primera.
Deu tenir a casa aquell llibre que es deia "el lllibre gros d'en Petete" Jepi i cia, que ho passeu molt bé. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gràcies família.Ja ho veieu,tinc la sort de fer-ne 41,acompanyat de tota la família real,de molts bons amics i una família virtual inmensa a la qual estimo moltisim encara que aquests dies estic una mica perdut.
Espero poder brindar amb alguns de vosaltres la setmana que b´a Mataró. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi, per molts anys!!!!!!
Que passis un dia de maravella amb la family, i la setmana que bè un glopet de cava amb nosaltres. Felicitats!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Moltes Felicitats Jepi!!!
Que passis un dia molt feliç envoltat de tota gent que t'estima i t'aprecia. Records a tota la colla. Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Moltes felicitats, que tinguis un bon dia i un millor dinar envoltat d'amics.
Salutacios:) Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Moltes felicitats, company de "quinta". Espero que passis un bon dia, i ho celebrem la setmana vinent, d'acord?
Un petó molt fort per a tots quatre. Mercè & Cia.
|
|
|
|
|
|
Muchísimas Felicidades.
Que pases un dí muy feliz en compañía de todos los que te quieren. Un abrazo familia. |
|
|
Moltes felicitas jepiiiiiiii!!
El proepr disabte t' estiraré de les orellessssssssssss jjijijii unpetonàs per tots quatre!!!!!!!! |
|
|
MOLTES FELICITATS JEPI I ESPEREM QUE PASSIS UN BON DIA DEL TEU ANIVERSARI.ENS VEIEM.
|
|
|
Moltes Felicitats
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Felicitats, Jepi !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
eeeiiii, MOLTES FELICITATSSSSS, que acabis de passar un bon dia,
|
|
|
Gràcies colla,la veritat es que ha sigut un aniversari guapisim,m'ho he pasat genial amb tota la família i amics.Espero que hagueu rebut virtualment una miqueta d'aquesta joia i alegria.
Una abraçada per tots. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Per molt anys Jepi
|
|
|
Felicidades guapo: Mas vale tarde que nunca jajaj...
Te deseamos un año lleno de minutos de amor, felicidad y alegría. Y que cumplas muchos masssss... Besitos. Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Moltes Felicitats Jepi, encara que tardisim et volem felicita
Per ser varem truca ai al mòbil sense èxit. Una forta abraçada |
|
|
Moltes felicitats Jepi, ja falta menys perque m'agafis jajajaja, passa-ho molt be i compte amb els dolços que despres fem panxeta.
Ramon Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Gràcies a tots ja veieu que jo també vaig tart en respondre.
A veure si ens veiem a mataró. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|