|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
doncs fa 15 dies que vam treure la CV de la botiga i la vam portar a casa i minuts més tard ja estàvem trucant a un càmoing per anar a passar el cap de setmana. La conducció molt més relaxada del que m'esperava, també gràcies als consells que se'm van donar pel foro. L'únic que hem va engoixar una mica va ser que el conjunt vehicle + CV passa uns centímetres dels 12 metres i els vehicles que m'adelantàven suposo que no s'ho esperaven i passaven molt apurats, per tant aquí va la primera pregunta : On puc trobar les plaques grogues que he de posar per normativa al radera de la CV per senyalitzar l'excés de 12 metres? sabeu alguna web per demanar-les? Com que, també per consell dels foreros, vaig estar practicant maniobres en un polígon industrial, al arribar al càmping m'en vaig sortir prou be, fins i tot hem van comfondre amb un experimentat!! I el més important, la familia s'ho va passar d'allò més be, i de seguida vam fer varis amics que entre d'altres coses hem van ensenyar a posar l'avancé, a nivellar la CV i petits truquets. El càmping va ser el càmping Ter de l'Estartit, ens va agradar molt i segur que hi tornerm Fins aviat!! Si has arribat fins aquí, gràcies per la teva paciència!! Angel Parra |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Jaja,
Home, paciència, donç... poca, però t'has explicat força bè i era interessant llegir. No puc ajudar-te amb les plaques grogues, però suposso que a llocs de venta d' accesoris de vehicles, no? Amb la caravana (o autocaravana) et trobaràs de tot quan t' adelantin, mira en una trobada que vam fer al maig, un cotxe casi s' estabella per adelantar un company nostre que anava al davant, aquest cap de setmana a Sant Hilari, el mateix, portàvem al davant l' auto del Carlosk75 i casi hi ha un xoc frontal. Així que no crec que sigui perque façis una mica de 12 m, és perque la gent és burra. Sobretot, si t'adelanta un trailer, possa't tot el que puguis cap a la dreta per evitar la succió, accelera una mica quan quedi la cua del vehicle per passar-te i quan t'hagi passat fes-li ràfagues perque ell sàpiga que ja t' ha adelantat i així li facilites la conducciò, t' ho agrairà. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Angel,
Celebro que la primera experiència hagi estat tan positiva i que en guardeu tan bon record. brindeM Referent a les plaques, jo t'aconsello que les busquis en un establiment de recanvis d'automovils o botigues especialitzades en matricules i demés. Tens varis models i formes per triar, desde una única placa reflectant llarga a dues de petites, de metall, de plàstic..... en fí, per triar i remenar. El fet de posar les plaques et farà anar correctament davant la llei, però per desgràcia no et salvaran de tota aquella colla de "kamikaces" :twisted: que quan veuen un element d'acampada rodant per la carretera, els hi entri la vena suicida per avançar-te, però tot i així, tota mesura és bona per evitar ensurts. Si tens més dubtes ja ho saps. :mrgreen: Doncs vinga, a preparar noves sortides i a disfrutar al màxim de la vostra caravana-ou . Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
me alegro que la primera experiencia haya sido positiva
un consejo mas: cuando maniobres con la caravana procura levantar el estabilizador y volver a colocarlo cuando empiezes ruta. un saludo |
|
|
Per si vols practicar més:
www.totcamping.cat/index.php?option=com_weblinks&view=catego...93%3Ajocs-&Itemid=89 Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Ei, bones,
gràcies per les respostes, el consell molt bo i la pàgina del joc... a part d'estressant és molt divertida! Avui hem tornat de la nostra segona jornada de campistes i ha superat totes les expectatives anteriors, com ja estava tot muntat hem estat més relaxats i ens hem dedicat més a conèixer gent, l'entorn, etc. La meva filla ja ha fet alguna amistat i ja no pot viure sense la piscina del càmping. Ara l'únic problema és el que triga a arribar el divendres... no crec que hi hagi massa consells per a això. Ah!, en va caure una tempesta que hem va tenir amuinat una estona, per la novetat, tot i que ja n'havíem viscut de pitjors en tenda de campanya. Però vaig recordar que hem van aconsellar posar unes fustes sota les potes que estabilitzen la caravana ( te nom aquesta peça? ) perque en cas de pluja el terreny podia cedir algun centímetre amb el pes i desnivellar-la, doncs ja hem veieu somiant com la caravana queia de costat i volcàvem perque el terreny havia cedit exageradament!!! També se'm va oblidar baixar l'antena de TV, més que res per si algun llamp amb mala baba hem fonia la instal.lació. Bé, crec que són experiencies que un cop han passat són força divertides i alliçonadores. Per últim, com que estem al càmping Ter de l'Estartit, vaig aprofitar per a fer una immersió amb el centre Ocean Sub i vam anar a la illa Padrosa ( o Pedrosa, no ho se exactament ) i va ser una immersió preciosa encara que el mar estava força emprenyat, però només en superfície, per que a sota estava impecable. Bé, si algú ha arribat fins aquí crec que ha de consultar amb algún professional o preguntar-se a un mateix si no te res millor a fer que estar llegint aquest text!!! ;) Bona nit, fins aviat! Angel Parra |
|
|
Angel,
Enhorabona per la estrena, i jo he arribat fins al final sense cap problema, pots continuar escrivint A gaudir-la que son quatre dies... Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola Angel,
Ja veuras que en cada sortida, s'aprenen noves coses. De fet, actualment tots encara n'aprenèm, per això no hi ha res millor que compartir-ho amb la resta. Referent a les potes, uns tacs gruixuts de fusta et faran un bon servei. Al mercat pots trobar unes bases rodones de plàstic especifiques per això, però els tacs et faran el mateix servei i segur que seràn més econòmics. Caram!!! m'has fet reviure les vacances de petitet a L'Estartit quan el pare ens duia a la Cala Pedrosa a banyar-nos, era una excursió a peu de tot un matí. Actualment no sé com estarà, però en aquell temps era realment maquíssima!!! Doncs res, celebro la il·lusió que trasmets en les teves paraules, dona gust veure que aquest món ens agrada a molts!!! salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|