• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29686

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29689

gràcies.

La veritat és quie avui he descovert aquesta web i pinta força bè per poder baixar els relats dels altres. M' he descarregat un parell de França.

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29697

Ara, en obrir el correu veig la comunicació de la naviliera.
La posarem en l'apartat de notícies.

Mirypaco, VEA és una web de referència en el sector...està farcida de continguts.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29703

Ara, en obrir el correu veig la comunicació de la naviliera.
La posarem en l'apartat de notícies.

Mirypaco, VEA és una web de referència en el sector...està farcida de continguts.

Gràcies,

Podries possar-me l' enllaç?

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29705

Hola a todos:

Acabo de hablar con la naviera y no tienen ni idea de nada. La desinformación es total, nosotros llevamos 3 meses esperando una respuesta que no saben ni ellos...

Me comentan en los telefonos que aparecen de contacto, que ellos son la Sala de Prensa y que no entienden por que siempre se les pone a ellos como contacto, cuando ellos realmente pueden hacer mas bien poco.

Lo realmente vergonzoso es, que a fecha de hoy aún no saben si podremos embarcar haciendo noche en nuestra AC. Despues de mil quebraderos de cabeza, me han facilitado el nombre de la persona que lleva el tema y espero que me puedan dar algun tipo de información, por que realmente se te quitan las ganas de viajar en Ferry.

En fin, esto es con lo que llevamos batallando 3 meses, esperando que algun alma caritativa se de por aludida y comience a mover ficha. :twisted: :twisted:

Saludetes y buenas vacaciones a todos. :mrgreen:
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29709

Conrad:
has preguntado con Grimaldi?
www.grimaldi-lines.com
cuando estuvimos en la Fira de Turisme, nos pareció que lo tenían muy por la mano.
Nuestra AC ya ha viajado en ferry, (Menorca) y tampoco es tan grave dormir esa noche en butaca, si después te esperan las ansiadas vacaciones.
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29712

Hola Jimmy:

Si el problema no es ese, a nosotros nos da igual dormir donde sea, pero es que viajamos con una gatita, y la pobre tendria que pàsar 18 horas, encerrada en una jaula en la bodega del ferry, y como comprenderas no estamos dispuestos a que viaje asi.

Por eso nos estamos volviendo locos, para poder encontrar un Ferry en el que podamos pernoctar en nuestra Auto, he ahi el problema...

En fin, espero que la gente de la naviera se espabile y nos de una respuesta de una vez... "Por que tienen un descontrol" impresionante. Y si no, pues nos iremos tan ricamente por carretera con nuestra auto... El que no se consuela es por que no quiere... jajja

Saludetes. rebottats

Last edit: per echobelly.

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29713

El verano pasado un barco llamado Coraggio de la naviera Grandi Navi Veloci ya prestó este servicio desde el puerto de Barcelona.
Ofrecian el "Camperboard" directamente en las taquillas del puerto.
Quizás podais encontrar información en los teléfonos de la compañia:

93 443 98 96
93 442 40 66
902 40 12 00

o bién en la siguiente página:

www.gnv.it

Saludos y Buen Viaje.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 3 setmanes #29715

ja me equivocat catxis :unsure:
hem semblava que enviaba el misatge al Calaix de sastre i ha sortit al xat.
Be doncs feia referencia a que es una cosa que sembla molt interesant poder fer camping a bord de ferry, estem com a casa sense patir pel dormir i manjar i a la vegada fen un petit creuer.
Salut

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 2 setmanes #29958

Pues existe el servicio y, de momento, parece que funciona.
Llamé al teléfono 902 40 12 00 que pone Neus en su post y no me supieron decir nada, pero se tomaron nota. Parece que es un call center de Transmediterránea, que coge recados para otras compañías.
Un par de días después me llamaron de Grandi Navi Velocci, desde Italia, para informarme. Se puede hacer camping on board; no todos los días, pero se puede.
En cuanto al precio:
- Autocaravana + 2 adultos + 2 niños: 476 pirindolos la ida a Génova el día 1 de Agosto.
- Hay días más caros (el día 2 de Agosto, que es sábado, pasa de 500 euros)
- Hay días más baratos (el 23 de Julio, por ejemplo). Lástima que yo esté trabajando ese día.

¿Caro?... bueno, depende.
Los peajes (calculados con via Michelin) me salen a 105 euros. Como que en Francia se paga más por la altura de la autocaravana, seguro que aun es más
El gas-oil, con lo que gasta mi burra (14 litros), 170 euros.
De modo que ya antes de partir, los 300 aurelios, fijo.

El barco es más caro, pero más cómodo... creo.

A la vuelta, ya contaré cómo nos ha ido el viaje.

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 2 setmanes #29959

Nosaltres també ho hem mirat per la tornada (l'anada la fem amb Grimaldi amb camarot Barna-Civetivecchia)
El "camping on boart" és una bona opcció que hem d'acabar d'estudiar per la tornada (desde gènova).
Tot i que nosaltres tornem que ja es setembre ens surt per 365 euros, comparat amb l'anada de grimaldi i comptant que amb ells anem amb camarot, el camping on board ens sembla una mica car.
Salutacions

Re: Interessant per als que voleu viatjar a Itàlia fa 18 anys 1 setmana #29996

Hola a todos:

Pues nada, como bien ha dicho Quincho, a nosotros al final tambien nos llamarón directamente desde Italia para ofrecernos el servicio.

Hemos estado haciendo numeros, y realmente nos salia un pelin caro, para el consumo que tiene nuestra auto, pero al final lo hemos pensado y nuestra aventura comenzara el Jueves dia 7 de Agosto a bordo del Tenacia, haciendo Camping on board. :-P

Nos quitamos unos cuantos kms y ademas disfrutaremos de la piscina, la disco, y varias cositas mas del Ferry... :whistle: No se puede pedir mas... Bueno si, que no nos mareemos demasiado... jaja

Al final nos han hecho descuento y nos ha salido por 333 euretes, con seguro para la auto y seguro de cancelación (por si las mosquis), te devuelven el importe integro...

Y eso es todo amigos, que esperamos que paseis un Verano de fabula en los destinos que hayais elegido.

Saludetes B-)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12