|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
El darrer any la S.S va enviar per correu les targetes sanitàries europeas als usuaris que en altres ocasions les havien solicitat.
Aquest any no us refieu de rebre-les a casa perque ja no les envien. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Tens raó Neus, l'any passat quan vam anar a buscar la renovació ens van renyar dient-nos que ja s'enviaven a casa. Aquest any no ens hem refiat i hem tornat a anar en persona a recollir les targetes i com tu dius, hem fet ben fet; la recessió, desaceleració, crisi o com se li vulgui dir també arriba a la Seguretat Social :evil:
|
|
|
Gràcies.
les estavem esperant. Anirem buscar-les. Salutacions
|
|
|
Moltes gràcies per l'avís.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gràcies per l'avís, les hem revisat i ja les tenim caducades.
La setmana vinent les anirem a renovar per el viatge de l'Agost. |
|
|
Hola.
Em podeu dir com aconseguir-les ?? Suposo que anant al meu ambulatori, no ?? Gràcies. |
|
|
Hola Carlus
Tens d'anar a les oficines del teu ambulatori ... Depenent de la persona que t'atengui només caldrà que li presentis la "cartilla" de la S.S o les targetes sanitaries parqué et faci al moment les Targetes europees de tota la familia o bé (com m'ha passat a mi aquest cop) tindràs de presentar una autoritzacio de la teva parella si no t'acompanya i una fotocopia del seu DNI parqué te la donguin. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Gràcies Neus,
Nosaltres també l'estavem esperan, igual ens veiem a Esccia. Salutacions |
|
|
Jo vaig tenir a Girona al INS,al meu ambulatori no la fan i vaig tenir que portar DNI i targeta sanitaria. |
|
|
Moltes gràcies per la vostra resposta.
|
|
|
Com be diu la Neus....
Nosaltres com que no podem plegar de la feina per fer aquest tràmit.. enviem a la meva mare i ella cada any agafa una autorització pel l'altre any :mrgreen: .... porta la fotocopia dels dni dels quatre i les targes sanitaries del any anterior:mrgreen: i les hi fan al moment. Mª José :mrgreen: |
|
|
Nosaltres ja tenim les d'aquest any, sols m'han demanat el DNI
|
|