• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29330

www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=25234

Veureu el paissatge que es veu desde l'area , es veu Montserrat.
Està fet pel Toni de Ros que tanvé va assistir.

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29333

Jahugar gràcies per la informacio i manar-vos una salutació de nou a tots.

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29338

Gunila,
Gracies per les salutacions, per cert el teu post anterior ha caigut al fons del foro.
Salutacions.

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29352

jahugar no em habia fixat però ara que ho dius igual és un problema tecnic o tambe és que no li ha d'interessar a algú en concret que el fil vostre estigui per la zona alta. No vull ser mal pensat ni expresarma com a mi m'agradaria, amb quedo am el bon regust de boca que ens a deixat aquesta trobada a la inaguracio d'aquesta area rural per AC's

Salutacions de nou.

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29354

Jahugar,

Fa dies que ho llegit i no he dit res per anar per que per Sant Joan compromisos familiars m’han impedit agafar la AC, no obstant tinc guardat aquest fil per més endavant fer una visita a la àrea i zona.

Gràcies per la informació aportada.

Salutacions :)

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29377

Me hubiera gustado estar,pero al final no pudo ser .
Es que tenemos mil historias siempre .
Me alegro de verdad que todo haya ido bien
Un saludo
Jorge

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29382

A vegades les obligacions o circumstàncies personals o professionals no ens permeten fer tot el que voldríem.
Nosaltres no vam poder assistir tot i que ens hagués agradat, i ens sembla una iniciativa fantàstica, Jaume, felicitats a tu i la resta d'organitzadors.

Gunila,
Gracies per les salutacions, per cert el teu post anterior ha caigut al fons del foro.
Salutacions.

Per la part que em toca no sé a quin post et refereixes, Jaume.

ara que ho dius igual és un problema tecnic o tambe és que no li ha d'interessar a algú en concret que el fil vostre estigui per la zona alta. No vull ser mal pensat ni expresarma com a mi m'agradaria, amb quedo am el bon regust de boca que ens a deixat aquesta trobada a la inaguracio d'aquesta area rural per AC's

Gunila, aquí tothom es pot expressar amb llibertat ( tu inclòs ) però amb respecte als altres usuaris. Que jo sàpiga no hi ha cap problema tècnic, com comentes.
Per altra part si et refereixes a la meva persona quan comentes de si hi ha algú interessat en fer que un fil no estigui a la zona alta, estàs força equivocat, a mi tots els fils em són iguals.
A veure si quan escrius mires de no destil·lar agror, sovint veus fantasmes on no hi han.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29391

Webmestre crec que en ningun moment i faltat a ningú el respecta i a la meva resposta a quedat clares les meves intencions, que naturalment me les i guardat per a mi. Segueixo volguen quedar amb la part bona Webmestre, em vull quedar amb la part bona d'això i res mes. Ultimament hi ha molts que estan susceptibles, possiblement degut a les altes temperatures de l'estiu o a la falta de vacances o por que per naturalesa ja son aixi. Webmestre ja se que me estimas molt, però crec que deuries donar exemple del que prediques, no vegis fantasmes on no els hi ha i pensa tambe tu com moderador abans d'intervenir en algun fil i donar la teva opinio ( no et pensis que per que siguis el moderador ets millor o mes que dingu, tu tambe et pots equivocar com tota la resta de gent com humans que som) i menys quan no hi ha ningun tipus de malícia en la resposta del que escrit algu, solament clar esta, la teva que tu exclusivament li hagis pogut donar.
Desitjo de tot cor que tingeu bonas vacançes a tots i ara ja podeu estar tranquils que no us empranyare mes WEBMESTRE.

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29392

www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopi...der=asc&start=15

Dons hem refereixo a aquest fil que te posts del 30 de juny i ja està que no es veu i han altres del 25 que encara estan.
Estic segun que que deu ser una cosa tècnica, pero per una vegada que se inaugura un àrea fa ilusió que es vegin els comentaris.
Es per aquest motiu que he obert un altre fil amb el relat.

Salutacions

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29394

Dons hem refereixo a aquest fil que te posts del 30 de juny i ja està que no es veu i han altres del 25 que encara estan.
Estic segun que que deu ser una cosa tècnica, pero per una vegada que se inaugura un àrea fa ilusió que es vegin els comentaris.

Salutacions

Jahugar

M'alegro molt que tot aci anat fantastics. Espero poder-la estrena aquesta tardor.
Per col.lborar una miqueta he penjat l'area a una pagina francesa que te una base de dades d'aereas molt i molt estessa. Animo a tothom que penji les areas o llocs d'aparcament que coneixem a Catalunya per que els visitants estrangers sapiguen a on anar. I aquesta d'Avinyo nou es molt interesant per ells ja es esta a la ruta d'anada o tornada molt a prop de l'autopista de França.

jahugar si veus algun error o pots penjar alguna foto, pot fer-ho sense problemes ja que no fa falta registrar-se.

aqui deixo l'enllaçc directa.:
www.campingcar-infos.com/index1.htm
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29397

Salutacions

Jaume, el fil de la trobada a Avinyonet, com podràs veure, www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewforu...2f023d1e35ad1b66cca3
està el primer de la llista de la pàgina de les trobades, i li vaig posar un fixador per tal de que no hi caigués, ( i encara no l'he tret ), cosa que no tenen les altres trobades que s'estan preparant.
M'hauria agradat tenir més temps per poder fer un article en la pàgina principal, com han fet a VEA però no m'ha estat possible, per causes que ara no venen al cas.

Que potser només estàs mirant el quadre dels darrers missatges de la pàgina d'inici ? Si ho estàs fent, no entres bé al fòrum.
En aquest mòdul de la pàgina inicial, de forma totalment automàtica només apareixen les 10 darreres respostes a qualsevol missatge de qualsevol fil obert a qualsevol indret del fòrum. No s'hi pot fixar ni mantenir res, i només sou els usuaris els que amb els vostres comentaris manteniu, o no, un fil entre aquells deu. Si no hi han respostes, un fil surt, i torna a entrar quan algú hi respon, sigui al fil que hi sigui, fes-hi la prova.

Si enlloc d'obrir un nou fil, haguessis escrit al mateix, també l'hauries tornat a posar en primera pàgina.
Salutacions cordials.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Relat de la inauguració de l'area d'Avinyonet fa 13 anys 5 mesos #29403

Felicitats per l' esdeveniment.

A veure si poc a poc aconseguim Spain Passion.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12