• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

tarifes alemanya fa 18 anys 1 mes #29081

Tinc un dubte, estic preparant el viatge de les vcances i a les webs dels cámpins surt la tarifa amb kw/h. Això com funciona?
Imagino que et cobraran el comsum que et faci , no?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: tarifes alemanya fa 18 anys 1 mes #29086

perdona Marta , pero no acabo d'entendre, suposo que vol dir que et cobran els kw de llum que gastis cada hora, si es aixi es refareixen a unes maquines que tens d'endollar i mirar el nº i a les hores i tires 1 € i tindras llum X temps, al menys aixi funcionaba a l'area de Garmisch-Partenkirchen

M'he descuidad de dir un cop has tirat l'€ tens de premer el butò on tinguis el teu nº d'endoll.

PD no ser si s'enten el que t'he explicat :mrgreen: pero quan veguis la maquineta :evil: veuras que es facil

Re: tarifes alemanya fa 18 anys 1 mes #29087

Gràcies Jofranc, jo també penso que serà així... que et cobrin la llum que es gasti... sobre tot ls càmpings... és que no estric acostumada a aquets tipus de tarifes.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: tarifes alemanya fa 18 anys 1 mes #29094

Marta, te cobran la luz que gastas.
Cada enchufe tiene un contador de luz. Cuando llegas apuntas los kw que
tiene y luego cuando te vas, lo vuelves a apuntar, así que te cobran lo que has gastado.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12