|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots, no som gaire coneguts en aquest foro pero som molt amics de Neus i Ramon arrel del viatje junts al Marroc, os informo que despres d´un email que vaig enviar a tv3 per queixar-me del municipis on no ens deixen aparcar ni pernoctar, el divendres passat vaig rebre una trucada per anar.hi dilluns a les 10,30 hores.
No em van deixar gaire temps per confirmar la nostre asistencia i nosaltres no hi podiem anar ja que estic recent operat. Vaig possar un missatje a ACPASION, ja que soc usuari frecuent demanant persones per anar-hi.El resultat va se negatiu, no tenia gaire temps per contestar i el dilluns es pont, per tant, els autocaravanistes o son fora o els toca treballar. Dema dilluns trucare per intentar que sigui retrasat el programa, per tant os demano que si algú de vosaltres, amb " palique" vol surtir a la tele i explicar la nostre problematica, agraire que ens ho comuniqueu per dir.ho als responsables del programa i aconseguir reivindicar a la tele que no som "MALEANTES" ni gent de al viure, només volem fer turisme respectan les normes de circulació i d´urbanitat. La meva idea es que sigui a nivell d´usuari i que cap associació o club intervingui, per no polititzar-ho. Ja he vist un missatje ( moltes gracies) dén TIRAMILLAS, avisant de la meva solicitut. Gracies a tots. ANIMEU-VOS SIS PLAU.crec que val la pena fer-ho. Salutacions. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |