• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28892

Antes que nada y que penséis que estamos locos, hicimos nuestras aveiguaciones para asegurarnos de que no era un fraude por internet: llamamos a fábrica y mi banquero contacto con el banquero del chico de Toledo y todo perfecto, pero siempre queda la duda....

En segundo lugar daros las gracias, sin vuestra ayuda y la de otros compañeros, hubiera sido más complicado.

Ha sido una semana bastante dura. La semana pasada habíamos dado una paga y señal por 1000 € para que nos reservaran la auto en Toledo, el chico me dijo que en cuanto le hiciera la transferéncia por 30000 € más, que me enviaba factura y papeles para poder matricular el vehículo.

Este lunes, a las 8 de la mañana, le hicimos el ingreso, pasó el lunes y no mandaba ningún documento, llegó el martes por la mañana y me llamó para preguntarme si nos importaba que la uato que tenía en Toledo se la diera a un Sevillano y nosotros esta misma semana la íbamos a buscar a peñíscola ya matriculada y todo, le dijimos que cap problema, que incluso nos pillaba más cerca.

La cuestión es que nos vuuelve a llamar el martes para decirnos que con la huelga de transportistas, no le enviaban los documentos desde fábrica, Paco y yo ya medio moscas, le pido que me haga llegar la factura y me dice que en un ahora la tengo ahí; me llama al rato para decirme que la que lleva la facturacióne s su hermana y que su sobrino se ha hecho daño e iban al hospital. AYYYY, Diossss, ¿Dónde nos hemos metido por ahorranos 1600 €?

Llega el miércoles por la mañana y de nuevo le digo que quiero la factura:

-Tranquila Mirea, en una hora la tienes ahí.

A las 3 de la tarde, con unos nervios que me iba a dar algo, le llamo y le digo que o me hace llegar la factura y la documentación o que me devuelva el dinero porque no nos fiamos y estamos indignados. La docuemntación puedo entender que no salga de fábrica por la huelga de transportistas, pero... ¿una factura? Se tardan 5 minutos en hacerla.

Me llamó al poco para decirme que me hacía la factura de inmediato y un contrato de compra venta, y que el viernes nos viéramos en Peñíscola que me entregaba auto y documentación.

UFFF, algo más tranquilos, pero con los nervios a flor de piel.

Ha llegado hoy y a las 16:30 estábamos en peñíscola, y ahí estaba el muchacho con su señora y con mi BIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNIIIIIIIMMMMMMMAAAAAAARRRRRRR

Todo perfecto, le he entregado el resto deldinero y él nos ha dado la auto y los papeles.

Para que la pudíeramos traer a Barcelona, nos ha dejado unas placas rojas y nos ha hecho una autorización de circulación, todo perfecto, ningún problema.

En fin, que el muchacho ha sido muy correcto y que si alguien me pregunta se lo recomiendo, pero una sucesión de casualidades ha querido que nos pusiéramos medio histéricos.

La hemos dejado en el párquing y nos hemos venido para casa, ahora todo parece un sueño.

La auto se ha comportado de maravilla, muy manejable (eso dice Paco, no me la ha dejado coger), muy cómoda, le falta un poco de salida, pero luego se estira que da gusto, hemos hecho los 250 km a unos 100 km/h, a veces la ha puesto a 110 por adelantar.

El habitáculo muy bonito dentro de precio, claro, le queremso hacer unos arreglillos para mejorarla, pero poco a poco, hoy estamos pelados y esperando la paga doble como agua de mayo.

Después de soltaros todo este rollo, me queda una pregunta más:

¿Alguien conoce un gestor de Barcelona, que me pueda matricular la auto esta semana sin falta?

Y COMO UN TEMA SIN FOTOS NO ES UN TEMA:

http://picasaweb.google.es/mireiagisela/Autocaravana130608

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28893

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
¡¡¡Que txulaaaaaa!!! icona_onada
está tan bonita,como vosotros ilusionados... ;-)
Un abrazo y a hacerle Kms y Kms...

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28895

Mireia/Paco,
Enhorabona, ara ja podeu relaxar-vos per que ja la teniu!!!!!!.
He vist la foto i la autocaravana dibuix molt maca, a vosaltres se us veu molt contents....

Ara quan la tingueu matriculada, toca la estrena de cap de setmana.
Nosaltres la primer nit varem anar a Vilanova Park per mirar-la amb tranquil•litat, tenir-la connectada tot un dia a la corrent i agafar-li les mides del interior.
Des de llavors no hem tornat més a un camping.

Només us resta els temes de seguretat (alarma, panys) per anar/quedar-vos tranquils al fer nit fora i marxar i deixar la AC aparcada, és clar si la ‘guardiola’ en cara fa soroll quan la bellugues.

Lo dicho, moltes felicitats i a gaudir-la. :)

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28896

Gràcies a tots, Carlos, Lolo, quina gràcia, estamos en misa y repicando.

La alarma és el primer que possarem, jo no vull dormir a fora sense alarma dia/ nit, em fa molt de respecte.

Ara anem al pàrquing a fer-li una ullada i demanar pressupost a caravanas Cerdanyola.

AHHHHHHH i a fer-nos una foto els tres amb la auto, jeje, encara no tenim una els tres junts.

Petonets,

Miriea

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28897

HOLA FAMÍLIA!!!!!!!!!!!!!Moltes felicitats esperem poder remullar-la aviat estem molt contents per vosaltres ara a disfrutar-la a tope, les fotos guapissssimes i vosaltres esteu tan amples que no hi cabeu dins l'auto.
Ara relaxeu-vos que ja es vostra.

Una súper abraçada i ens veiem aviat autocaravana dibuix festassa autocaravana dibuix festassa autocaravana dibuix festassa
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28901

Moltes Felicitats!!Enhorabona...per fi podeu estar tranquils..... per tenir-la.
Ara els nervis serán per estrenar-la i sortir amb ella.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28902

Per cert , crec que no matriculen en cap de setmana.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28903

Queeeeeeeeeeeeeeee xula!!!!!
La veritat es que es veu molt maca i molt ample.
Ara a fer el últims retocs i a disfrutar d'ella.
Prepare-vos que ara ve l'estrena
:-)) :-))
icona_onada icona_onada

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28904

Ostres companys,quan explicaveu aixó hem venien a la memoria els tres ultims dies abans de donar-nos la nostra auto.Se m'han possat la pell de gallina només de sentir aquell pessigolleix a la panxa per tenir dubtes de si ens estàn enganyant o no.Pero ara ja la teniu i es una passada de guapa.No pateixis per l'arrencada del cotxe,es una ford i te 140 cv i va de fabula un cop estirada i circulant es una delicia poder possar la 6 marxa,molta diferencia amb l'antiga fiat on possar la 5 era una epopeia.L'habitacle es guapisim i la foto del Paco conduint i la de la Mireia amb el nen a la llitera no tenen preu.Per mlts anys companys ens veiem haviat.
Una abraçada i molts KM.
Per cert on aneu de vacances,ara????.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28905

Avui ja hem començat a agstar calers en l' auto, és una hucha rota.

Hemos comprado la alarma para gases, un ladrón de 12 V, i esta semana nos ponen la larma noche/día. No me preguntéis cuánto cuesta porque es una burrada, pero creemos que es lo mejor para dormir e irnos a pasear tranquilos.

MUAC

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28907

Enhorabona i ha disfrutar-la que es molt maca autocaravana dibuix

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28910

¡¡ bonita !! ¡¡ bonita !! ¡¡ BONITA !!

aunque lo mejor, la cara de satisfaccion que poneis los tres. :D :D :D

¡¡¡ E N H O R A B U E N A !!!

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28911

Molt xula,ara a disfrutar de la BIIIIIIIINIIIIIMAR. icona_onada

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28915

Enhorabona per la ac, es molt bonica segur que la disfrutare-ho moltissim

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28916

Moltíssimes felicitats. Ara només queda fer-li molts quilòmetres, i que la veiem aviat per estrenar-la...

Un petó molt fort per a tots tres.

Mercè
Mercè & Cia.

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28917

Bueno, bueno............ lo bueno se hace esperar.
Es muy bonita.
Que la disfrutéis con mucha salud.
¿Para cuando es el bautizo?
Un beso.

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28918

• MARI-73
  • Visitant
  • Visitant
MOLTES FELICITATS!!!!! ES MOLT MACA, ARA QUE LA DISFRUTEU!!!!!! PETONETS.

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28920

FELICITATS !!!

...Quina verbena us espera
festassa festassa festassa
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28921

Moltisimes felicitats es molt maca!!!!!!! :mrgreen:
Que la disfruteu moltisim!!!!!!!!!

Una abraçada!!! :mrgreen:

Mª José

Re: ES MÍA, MI TEEEEESSSSSOOOROO!!!!!!!!!!!! fa 13 anys 5 mesos #28924

• INFORMATICO
  • Visitant
  • Visitant
Felicidades, espero que la disfrutéis, recuerda que hay gente que esta dispuesto a realizar con ella todas las pruebas que sean necesarias. :twisted:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12