|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Després d'unes desitjades vacances en tornar us dono la benvinguda a tots els que vau sortir abans i heu tornat també abans. Disculpeu que no ho hagi fet un a un.
També vull donar la benvinguda a tots els nous usuaris que heu arribat darrerament a TOTCÀMPING.CAT. Espero que us sentiu cómodes. He llegit tots els vostres missatges als fòrums i estic content de saber que heu fet molts i variats viatges i que estareu preparant els relats per penjar-los. Seran d'ajuda per altres companys. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Webmestre.
Ens alegrem, la meva dona com jo mateix, que hagi gaudit d´unes bones vacances. Aprofitem l´ocasió per a dir-li que cada vegada que llegim o fem un escrit al fòrum, del qual només coneixo personalment a dues persones, veiem que és un lloc excel.lent per a comunicar-nos amb tots els que tenim les mateixes aficions i et dona la sensació com si tots fossim de família. Ens hi sentim molt bé i agust. Margarida i Jordi Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Una pregunta que m´he descuidat de fer-li.
Quan tinguem el relat fet de les nostres vacances, a quin lloc és més adequat de posar-lo?. Gràcies. Jordi Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|