Benvingut,
Convidat/da
|
|
Estic interesat a primers d'agost d'anar a Cadaques al festival de Musica, pero he vist que hi han hagut problemes per aparcar i circular amb AC per culpa de una ordenança municipal que ho prohibex. Algu hi ha anat?? heu tingut problemes ????.
he envial 3 e-mails a l'ajuntament , Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb el seguent escrit i adjuntant copia de la normativa de la DGT i la callada per resposta. Hem podue donar un cop de mà i els hi anem re-enviant entre tots i ha veure so contestant d'un cop?? Gracies anticipades text: Attn Sr.Joan Borrell / Srta. Marina Planells Estic interesat en el seu Festival de Musica d'aquest estiu, i m'agradaria assistiri viatjant amb la meva autocaravana. He buscat per el Internet la ubicacio d'alguna aerea habilitada a la seva localitat o parking on poder aparcar i em trobo amb la sorpresa de que la seva localitat te una ordenança munincipal que no permet circulacio i parking del meu vehicle, en contra de l'actual normativa de la Direccio General de Transit, (copia adjunta).Aquesta informacio esta penjada a les paginas web de les diferentes associacions i grups de autocaravanistes tant nacional com internacionals (www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=28877&highlight=CADAQUES) Si us plau hem podiant confirmar si no tindre cap problema, tal hi com diu la DGT, ja que d'aquesta manera comprare les entrades per els concerts. En cas contrari tindre que canviar d'opinio i no visitar el seu poble. Per la seva informacio, degut a aquesta normativa de la DGT, per exemple la Vil.la de Blanes ha deixat sense efecte una ordenança semblant. (www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=29326&highlight=BLANES) <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Tortugeta,
Reenviat, també tens un privat Salutacions ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Fet, a veure què hi diuen,
![]() |
|
Ok, enviat.
|
|
ENVIAT,A VEURE SI RESPONEN.ENS VEIEM.
|
|
Doncs a mí ja m´han contestat l´e-mail.......
Com a mínim han tingut el detall de contestar-me POLICIA LOCAL – AJUNTAMENT DE CADAQUÉS C/ Carles Rahola, 9 – 17488 Cadaqués (Alt Empordà) Tel.: 972 15 93 43 – Fax: 972 15 93 52 La Policia Local de Cadaqués, per tal de posar en el vostre coneixement la normativa existent sobre trànsit, circulació de vehicles a motor i seguretat viària, a Cadaqués, Informa: _Article 15. de la circulació i estacionament de caravanes i autocaravanes i altres vehicles. 1._Per raons de seguretat i fluïdesa del trànsit queda prohibida la circulació de caravanes, autocaravanes i qualsevol vehicle condicionat com a vivenda mòbil, en tot el terme Municipal de Cadaqués, llevat per accedir al pàrquing SABA de l’entrada de la població o al Càmping. _Per tant, posem en el vostre coneixement, que SI, que és permesa la circulació per accedir a les dues zones destinades d’aparcament per aquests vehicles. _Que també us fem saber, que si es posen en contacte amb el pàrquing SABA (tel.: 972258476), aquests fan abonaments per uns determinats dies d’estada (hi ha uns 10 minuts de distancia, caminant, fins al punt on es realitzen els actes del Festival de Música). _Que en motiu del Festival de Música, poso en el vostre coneixement, que durant els dies del Festival, quedarà totalment restringida la circulació a veïns i clients dels Hotels. _Que esperant haver pogut aclarir el vostre dubte, us enviem una cordial salutació i que tingueu una bona estada a Cadaqués. Cadaqués, 12 de juny de 2008 Policia Local de Cadaqués [img][/img][img][/img] |
|
l'ultima vegada que vaig estar a Cadaques, vaig trobar una senyal que prohibia el pas a la zona de Port-lligat sota sancio de 150 €, l'emprenyadaque vaig agafar va ser tal que amb vaig diriguir als municipals i els vaig dir de tot, m'imagino que els vaig agafar en fret l'unic que van saber dir-me va ser si te algun problema faci una queixa al ajuntament, nosaltres som uns manats, com a traca final els vaig dir doncs que l'elcalde d'aquell poble era un garndissim fill de p.ta.
Salutacions PD. la meva recomanacio es que ni acostar-si aquesta poblaciò |
|
Hola a tots
Jo tambe vaig rebre el e-mail de la poli de Cadaques. Crec que escrit d'aquesta forma queda ben clar que l'ordenança municipal esta en contradiccio amb la normativa de la DGT. ja que nomès ens permeten anar a dos establiments privats, un camping o un parking de la Cia SABA. Com tinc un escrit al Sindic de Greuges i amb van telefonar que si alguna vegada teniem una contestacio d'un ajuntament en contra dela normativa de la DGT el hi fagi arribar, crec que l'aportare. Que us sembla???. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
crec que si que li tens de dir al Sindic, una altre cosa es que es mogui per arregar-ho.
Jo ja ho vaig provar una vegada hi estem al mateix lloc. |
|
Bon dia,
No habia llegit aquest fil, i m'alegra veure que este-ho donant canya als dirigents d’aquesta població. Tret que algú conegui un cas similar, Cadaques és la població que mes restriccions té amb les AC’s en tota Espanya. Es pot arribar a entendre que amb els nostres vehicles, no puguem circular pel nucli urbà, ja que a part que els seus carrers són molt estrets, si la seva costa estigués repleta de AC’s, perdria el seu pintoresc encant. Pel que he legit al fil, la Policia Local us a aclarit que permeten estacionar en el pàrquing, però que hi ha de la prohibició de circular fins al Cap de Creus? El passat 18 de Juny, la FEAA va penjar un document signat pel Sotsdirector de la DGT, en el qual deixa molt clar que la instrucció 08/v-74 és d'obligat compliment. www.feaa.es/Documentos/Cumplimiento_Instruccion.pdf Aixi que aprofitant aquesta important carta, el dia 20 vaig escriure un email al Ajuntament de Cadaques per a fer-lis la següent consulta : Apreciats Senyors, Com usuari d'autocaravana i soci del Lleure Camper Club de Catalunya, membre de la Federacio Espanyola de Asociacions Autocaravanistes, els hi remeto la següent consulta. : Ens consta que la seva població va modificar les Ordenances Municipals, per inclusió d’una prohibició de circulació de les autocaravanes al terme Municipal de Cadaques, i que fins i tot prohibeixen la circulació a la carretera que porta fins al Cap de Creus. A principis d'any, el Ministerio del Interior va remetre l'instruccio 08/V- 74 a totes les unitats policials, així com el recent Manual "La Movilidad en Autocaravana", a tots els Ajuntaments del estat espanyol. L'instruccio es d'obligat compliment per totes les entitats policials, inclusiva la Policia Local de tots els municipis del estat espanyol. Els pocs ajuntaments que prohibeixin l'estacionament o la circulació de les autocaravanes, estan desobeint les lleis, i per aquest fet, els ajuntaments ja estan adequa'n les seves ordenances a la legalitat, Blanes i Vilassar ja han confirmat aquest fet, i poblacions como Banyoles, Roses, Castello d'Empuries, Blanes, i algunes altres poblacions, han decidit facilitar i regular l'estacionament de les autocaravanes, amb la creació d'areas especifiques per aquest tipus de turisme. La meva consulta es : Jo i la meva família volem visitar Cadaques i el Cap de Creus dintre de dues setmanes, i ho volem fer amb la nostre autocaravana. La Policia Local de la població, segueix denunciant a les autocaravanas que circulin o estacionin a la seva població o que desitgin visitar el Cap de Creus? Suggereixo que llegeixin els documents que adjunto al present email : 1 -- INSTRUCIO 08/V-74 (EMES PER MINISTERI DEL INTERIOR) 2 -- COMUNICAT INFORMATIU 3/2008 (EMES PELS MOSSOS D'ESCUADRA) 3 -- MANUAL DE MOVILIDAD EN AUTOCARAVANA (EMES PEL DIRECTOR DEL OBSERVATORI DE SEGURITAT VIAL, DIRECTOR DE LA DGT, MINISTERI DEL INTERIOR, MINISTERI DE MEDI AMBIENT, MINISTERI DE FOMENT, JUNTA D'ANDALUCIA, FEDERACIO ESPANYOLA DE MUNICIPIS I PROVINCIES, I LES PRINCIPALS ASOCIACIONS DE FABRICANTS I USUARIS D'AUTOCARAVANES) 4 -- CARTA DEL SUBDIRECTOR DE LA DGT CONFIRMANT L'OBLIGAT CUMPLIMENT DE L'INTRUCCIO 08/V-74. Quedo a la espera de la seva amable desposta, Atentament Han passat pocs dias i de moment no m'han contestat, però voldrie enviar-lo tambe a la Policia Local, ja que ells poden ser els mes perjudicats per no obeir les instruccions dels seus superiors. Em pode-ho facilitar el email? Gràcies i salutacions |
|
Gracies DYT per l'informacio. L'adjuntare al sindic.
Quant et contestin si us plau ens ho fas saber. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
Pues después de este pasado finde que pasó un compañero por allí, me quedaron muchas ganas de hacerles un escrito con mi opinión.
Pero no lo enviaba por mail, lo imprimiría y lo entregaba en mano, para que no se pierda. Si eso lo hiciéramos 50 o mas el mismo sábado con sus respectivas AC me parece que cambiarían de opinión. Saludos. |
|
Doncs si, jo també he rebut la mateixa contesta de la policia local de Cadaqués
![]() Esperem la teva resposta.... ![]() Per cert, em podries enviar també l'escrit als mossos d'esquadra, no el trobo enlloc i el document enviat als ajuntaments, gràcies. |
|
dyt
el e-mail de la poli de cadaques es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Si us plau pots enviar-me copia d'aquesta carta dels mossos, es que no la trobo hi m'agradaria enviar-li al sindic. Demà dijous 26 m'agradaria acostar-mi salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
Bon dia,
Gracies per l'adreça d'email. Retocare una mica l'escrit, i penjare en el forum qualsevol resposta que rebi d'uns o altres. El document dels Mossos es una copia de l'instruccio traduida al catala amb PDF. Com us el faig arrivar? Hem pode-ho donar el vostre email? Salutacions! |
|
Hola Tortugueta, Semble ser que la adreça del email de la policia no es correcte, hem ve retornat. El punt que hi ha al final, segur que es incorrecte, pero sense el punt tambe retorna el email. Salutacions |