• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28505

• os
  • Visitant
  • Visitant
Hola companys. Fa temps que estic buscant una autocaravana, i després de molt buscar i buscar ja tinc la perfecte per mi. De fet ja tenia el cap com una olla a pressió de tanta informació. El cas és que en dues setmanes la tinc i vull que la primera sortida sigui especial. Algú em podria recomanar algun lloc de Catalunya o alguna ruta que estigués bé per fer el cap de setmana, Gràcies companys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28506

Benvingut al foro i enhorabona per la compra.
Jo soc usuaria de CV, i pel tema de rutes millor et contestarà algun forero amb AC, de totes formes vagis on vagis la primera sortida segur que serà inolvidable.
Bon viatge
Marta & cia.

Re: Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28510

Os,
Abans de tot benvingut al fòrum.

Sortides?, doncs depenen el que t’agradi, per exemple:

• Platja, anar al Delta del Ebre, hi ha llocs molt macos per visitar i encara no trobaràs mosquits.
• Interior, del balnearis a Santa Coloma de Farnes Magma ( www.magma-cat.com/ ) i dormir en Besalú i fer a més Banyoles, altre opció anar a Saillagousse (França) al costat de Llívia i anar al bans de Llo ( lesbainsde.llo.free.fr/) en aquesta mateixa població tens una area de AC, la tornada pel mateix Tunel de Cadi o per Franca entrant per la Jonquera i fer el litoral.
• Olot i tota la zona dels Volcans
• Camprodon (hi ha un parking on pernocten ACs) i arribar-te fins a Walter2000, Ripoll, Sant Joan de les Abadesses, etc.
• La ruta del cister per Tarragona ( www.larutadelcister.info/ )
• Parc natural de Aigüestortes i es pot dormir en Espot on hi ha un pàrking molt gran.

Sinó, improvisar, marcar una direcció de una zona que t’agradi i aprofitar la llibertat de viatjar en AC.
Salutacions :)

Re: Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28511

Hola Osa, benvingut i enhorabona per la teva compra. Desitjo que la gaudiu molt de temps.
aquí et deixo l´enllaç de les sortides que han fet companys del foro, perque facis una ullada www.totcamping.cat/modules.php?name=Content&pa=list_pages_categories&cid=6

Jo per la primera sortida, no faria molts km, ja que necesitareu temps per investigar l´auto i el seu funcionament, per trobar el lloc adequat a les coses...
Ja ens explicaràs com t´ha anat i on l´has estrenada.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28522

MOlt benvinguts.

A mí m' agrada molt la Garrotxa.

Pots anar tambè per la costa però vigileu on aparqueu.

Pals és molt maco.

Pots anar tambè pel Montseny.

A veure llocs n' hi han un fotiment, però depend del que busqueu.

Re: Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28523

Benvingut al fòrum.

Si vols aprofitar l'estrena per conèixer alguns dels membres del fòrum pots venir a la trobada de Sant Joan.

Re: Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28537

Hola companys. Fa temps que estic buscant una autocaravana, i després de molt buscar i buscar ja tinc la perfecte per mi. De fet ja tenia el cap com una olla a pressió de tanta informació. El cas és que en dues setmanes la tinc i vull que la primera sortida sigui especial. Algú em podria recomanar algun lloc de Catalunya o alguna ruta que estigués bé per fer el cap de setmana, Gràcies companys.

Hola, BENVINGUT !!!

Ens hauries de donar alguna pista: viatges sol ?, acompanyat ?, amb fills petits ?, adolescents ?, t'agrada la platja ?, la muntanya ?, fer visites culturals ?, vols conduir molts km ?, vius al nord o al sur ?
............... Huiiii, que xafardera que soc :oops: :oops: :oops: , però és que hi han tants llocs per visitar !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28551

• LOLO
  • Visitant
  • Visitant
Benvingut al fòrum i enhorabona per la Ac!!
jo em vaig enamorar de la platja del Trabucador,en el Delta de l'Ebre...

Grata sorpresa fa 18 anys 1 mes #28567

• os
  • Visitant
  • Visitant
Gràcies a tots plegats per contestar-me tant ràpidament. Sou collonuts. Crec que aquest fòrum em serà molt útil alhora de preparar les nostres sortides, al igual que espero en algun moment donat ser-us útil. En resposta a algú de vosaltres la escapada aquest cop s'iniciarà el dissabte al matí i jo sempre tinc preferència per muntanya. I serem 3, una d'elles una nena de 4 anys. La idea de Camprodon m'atrau, jo hi estiuejava. I besalú i banyoles també. Però sobretot el què m'interessa en la primera sortida és tenir opcions alhora de pernoctar, és a dir no tenir problemes. Gràcies companys

Re: Primera sortida fa 18 anys 1 mes #28572

Hola Os, primer de tot benvingut siguis HF

Una altre ruta que pots fer i que per mí té el seu encant és tota la zona del Collsacabra i el Cabrerès: Roda de Ter, Sta.María de Corcó - L'Esquirol, Cantonigròs, Rupit i Tavertet (aquí tens unes impresionants vistes del pantà de Sau desde d'alt les seves cingles.)

En resum, és una sub-comarca rica en paissatge, natura, història i encant.

Et deixo un enllaç: www.cabreres.org/EL%20CABRERES/inici.html

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Grata sorpresa fa 18 anys 1 mes #28587

La idea de Camprodon m'atrau, jo hi estiuejava. I besalú i banyoles també. Però sobretot el què m'interessa en la primera sortida és tenir opcions alhora de pernoctar, és a dir no tenir problemes. Gràcies companys

Abans de tot, BENVINGUTS!!

A Camprodon es pot aparcar i pernoctar al Parking Mas Ventós, molt ben situat.

A Besalú, tampoc tindràs cap problema. Hi ha una gran explanada.

A Banyoles no hem arrivat a pernoctar, però vem aparcar davant del Club de Natació.

Enhorabona per l'estrena!!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Baix Empordà, pobles amb encant +

Vam anar a la comarca gironina del Baix Empordà, amb l'autocaravana, amb la intenció de visitar uns pobles, encara que petits, encantadors, que deixen un grat record en la memòria Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12