|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys. Fa temps que estic buscant una autocaravana, i després de molt buscar i buscar ja tinc la perfecte per mi. De fet ja tenia el cap com una olla a pressió de tanta informació. El cas és que en dues setmanes la tinc i vull que la primera sortida sigui especial. Algú em podria recomanar algun lloc de Catalunya o alguna ruta que estigués bé per fer el cap de setmana, Gràcies companys.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvingut al foro i enhorabona per la compra.
Jo soc usuaria de CV, i pel tema de rutes millor et contestarà algun forero amb AC, de totes formes vagis on vagis la primera sortida segur que serà inolvidable. Bon viatge Marta & cia.
|
|
|
Os,
Abans de tot benvingut al fòrum. Sortides?, doncs depenen el que t’agradi, per exemple: • Platja, anar al Delta del Ebre, hi ha llocs molt macos per visitar i encara no trobaràs mosquits. • Interior, del balnearis a Santa Coloma de Farnes Magma ( www.magma-cat.com/ ) i dormir en Besalú i fer a més Banyoles, altre opció anar a Saillagousse (França) al costat de Llívia i anar al bans de Llo ( lesbainsde.llo.free.fr/) en aquesta mateixa població tens una area de AC, la tornada pel mateix Tunel de Cadi o per Franca entrant per la Jonquera i fer el litoral. • Olot i tota la zona dels Volcans • Camprodon (hi ha un parking on pernocten ACs) i arribar-te fins a Walter2000, Ripoll, Sant Joan de les Abadesses, etc. • La ruta del cister per Tarragona ( www.larutadelcister.info/ ) • Parc natural de Aigüestortes i es pot dormir en Espot on hi ha un pàrking molt gran. Sinó, improvisar, marcar una direcció de una zona que t’agradi i aprofitar la llibertat de viatjar en AC. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola Osa, benvingut i enhorabona per la teva compra. Desitjo que la gaudiu molt de temps.
aquí et deixo l´enllaç de les sortides que han fet companys del foro, perque facis una ullada www.totcamping.cat/modules.php?name=Content&pa=list_pages_categories&cid=6 Jo per la primera sortida, no faria molts km, ja que necesitareu temps per investigar l´auto i el seu funcionament, per trobar el lloc adequat a les coses... Ja ens explicaràs com t´ha anat i on l´has estrenada. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
MOlt benvinguts.
A mí m' agrada molt la Garrotxa. Pots anar tambè per la costa però vigileu on aparqueu. Pals és molt maco. Pots anar tambè pel Montseny. A veure llocs n' hi han un fotiment, però depend del que busqueu. |
|
|
Benvingut al fòrum.
Si vols aprofitar l'estrena per conèixer alguns dels membres del fòrum pots venir a la trobada de Sant Joan. |
|
|
Hola, BENVINGUT !!! Ens hauries de donar alguna pista: viatges sol ?, acompanyat ?, amb fills petits ?, adolescents ?, t'agrada la platja ?, la muntanya ?, fer visites culturals ?, vols conduir molts km ?, vius al nord o al sur ? ............... Huiiii, que xafardera que soc :oops: :oops: :oops: , però és que hi han tants llocs per visitar !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Benvingut al fòrum i enhorabona per la Ac!!
jo em vaig enamorar de la platja del Trabucador,en el Delta de l'Ebre... |
|
|
Gràcies a tots plegats per contestar-me tant ràpidament. Sou collonuts. Crec que aquest fòrum em serà molt útil alhora de preparar les nostres sortides, al igual que espero en algun moment donat ser-us útil. En resposta a algú de vosaltres la escapada aquest cop s'iniciarà el dissabte al matí i jo sempre tinc preferència per muntanya. I serem 3, una d'elles una nena de 4 anys. La idea de Camprodon m'atrau, jo hi estiuejava. I besalú i banyoles també. Però sobretot el què m'interessa en la primera sortida és tenir opcions alhora de pernoctar, és a dir no tenir problemes. Gràcies companys
|
|
|
Hola Os, primer de tot benvingut siguis HF
Una altre ruta que pots fer i que per mí té el seu encant és tota la zona del Collsacabra i el Cabrerès: Roda de Ter, Sta.María de Corcó - L'Esquirol, Cantonigròs, Rupit i Tavertet (aquí tens unes impresionants vistes del pantà de Sau desde d'alt les seves cingles.) En resum, és una sub-comarca rica en paissatge, natura, història i encant. Et deixo un enllaç: www.cabreres.org/EL%20CABRERES/inici.html Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Abans de tot, BENVINGUTS!! A Camprodon es pot aparcar i pernoctar al Parking Mas Ventós, molt ben situat. A Besalú, tampoc tindràs cap problema. Hi ha una gran explanada. A Banyoles no hem arrivat a pernoctar, però vem aparcar davant del Club de Natació. Enhorabona per l'estrena!!! |
|